Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mimexko

Pages: [1] 2
1
1. ročník / Fyzika
« on: 28.01.2011, 02:20:56 »
zdravim pani prvaci......kedy mate podla rozvrhu fyziku uz viete??? cvika

2
2. ročník / Re: ?islicová elektronika
« on: 23.01.2011, 22:54:17 »
zdravim pani. vy, co ste uz cislicovku mali, nemohli by ste postnut aspon neake otazky na ktore si spomeniete? aspon aby som vedel +- okruh ze o com to bolo. vdaka

3
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 11.01.2011, 17:25:54 »
ste vedeli ze dnes bola dalsia opravna z TO??

4
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 09.01.2011, 01:52:11 »
ja este stale nemam v maise nic

5
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 08.01.2011, 01:45:45 »
mate uz vysledky z opravneho zapoctu co ste pisali? ako ste dopadli?

6
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 02.01.2011, 22:30:52 »
ja by som sa v maise aj nahlásil, ale ked kliknem prihlásiť tak mi tam vypíše nejaký blud a neprihlási
edit: Prihlásenie na termín TO zapocet neúspešné: Študent nemá volné zápisy hodnotenia pre typy termínu definované v obmedzeniach termínu záverečného hodnotenia.

no to asi preto ze nemame zapocty ze

7
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 02.01.2011, 05:42:03 »
takze pani este raz...........hlasite sa na ten termin alebo ani nie?

8
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 31.12.2010, 02:14:28 »
takze pre vysvetlenie...ak v maise nemam nic tak siedmeho si idem napisat?

9
2. ročník / Re: Vysledky TO
« on: 29.12.2010, 04:06:25 »
no ja som utorkovy ale niesom na tom lepsie ako vy......ja dokonca neviem ani vysledky z labakov ani z poslednych dvoch pisomiek.......

10
2. ročník / Vysledky TO
« on: 25.12.2010, 21:32:23 »
Neviete nahodou niekto kde by sa dali nasjt vysledky zapoctov z teorie obvodov?

11
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
« on: 30.06.2010, 17:09:22 »
este stale by sa tu hodili tipy na otazky.

12
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
« on: 16.06.2010, 04:34:51 »
to uz toto co je v maise su vysledky?

13
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Skuska
« on: 07.06.2010, 00:43:31 »
knižka FYZIKA 1   strana 85...druhy zdola je gravitacny newtonov zakon.....vie mi niekto povedat co je to male pismenko tam?..vyzera to ako male velke K ale neviem co to je...a v zosite mam na to mieste velke pisane H....taze co to je? :D inak daco uz aj viem z tej fyziky :D....snad dam :)

nebude to grecke pismeno kappa???

14
1. ro?ník / Re: programovanie
« on: 01.06.2010, 05:10:47 »
Subor Program1.c

#include <stdio.h>
 
int main (int argc, char *argv[])
{
   int i=1;
   
   printf ("i je %d, a i++ sa rovna %d \n", i, i++);
 
   int k=1;
 
   printf ("k je %d, a  ++k sa rovna %d ", k, ++k);
   
   return 0;
}

program nam vypise :
i je 2, a i++ sa rovna 1 
k je 2, a  ++k sa rovna 2


nevie mi niekto povedat preco vypise aj pre i aj pre k dvojku?

15
1. ro?ník / Re: programovanie
« on: 01.06.2010, 05:09:44 »
Text otázky Nech je daný nasledujúci úsek zdrojového kódu programu v jazyku C:
1. int fun1(int a, int b) { return a+b; }
2. fun2() { printf(“Bola zavolana funkcia vypis!\n“); }
3. main() {
4. int a=1, b=2, c=0;
5. c = a + fun1(a,b);
6. a = b + fun2();
7. }
Ktoré priradenia z riadkov 5 a 6 sú syntakticky správne ?
Odpoveď-A na riadku 5
Odpoveď-B na riadku 6
Odpoveď-C obidve
Odpoveď-D ani jedno 

niekde som videl ze riadok 5 je spravny a niekde som videl ze obidve...tak ako to je? niekto kto do toho vidi?

to by ma tiez zaujimalo lebo teoreticky tam fun2() by sa dalo brat akoze je to funkcia void lebo nevracia nic a tym padom sa tam ani nic neda k b pripocitat takze ja by som sa priklanal za moznost ze 5 je spravne

16
1. ro?ník / Re: programovanie
« on: 01.06.2010, 04:56:01 »
Ak je nastavená hodnota premennej i = 3, potom po vykonaní výrazu p[i++] = 5; sa hodnota 5 uloží do prvku poľa
Vyberte jednu odpoveď
   A. p[3]     
   B. žiadneho z uvedených     
   C. p[2]     
   D. p[4]     

toto chapem lebo ked je pole tak prva hodnota je p[0] ale potom preco...

Text otázky Ak je nastavená hodnota celočíselnej premennej i = 4, potom po vykonaní
výrazu p[--i] = 7;
sa hodnota 7 uloží do prvku poľa
Odpoveď-A p[3]
Odpoveď-B p[4]
Odpoveď-C p[5]
Odpoveď-D p[6]

???
no je to tym ze pri i++ ti zoberie najpr i a potom az inkrementuje cize to ulozi do 3. a pri tom druhom je --i cize najprv dekrementuje.  ak by bolo i-- tak by to ulozilo do 4

17
1. ro?ník / Re: programovanie
« on: 01.06.2010, 00:56:45 »
Aká bude hodnota premennej ax po návrate z procedúry f(), ak zdrojový text je:

void f(int x)
{ x = x + 1; }

main()
{
int ax = 3;
f(ax);
printf("%d", ax);
}
Vyberte jednu odpoveď
   A. 1     
   B. 4     
   C. náhodná     
   D. 3


why?.. je to preto ze f() je void?.. alebo preco?     

no najskor to bude tym ze pocas vykonavania funkcie f() sa hdnota ax nezmeni.

18
1. ro?ník / Re: programovanie
« on: 27.05.2010, 02:36:25 »
asi precitat slidy mi nepostaci ze?

19
1. ro?ník / Re: skúška z elektroniky
« on: 24.05.2010, 05:49:02 »
kto suhlasi, ze tento predmet je uplne dodrbany.....a ze v skriptach je vela chyb,?

20
1. ro?ník / Re: Zadania SPICE
« on: 07.05.2010, 15:28:12 »
zdravim,
mam zadanie 41, ze obmedzovace a mam tam odvodit analyticky neake vztahy. neviete mi pomoct?

21
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 29.04.2010, 21:04:35 »
niesu niekde vysledky na nete???

22
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 24.04.2010, 18:17:59 »
este neviete mi povedat ci je podstatna zmena topologie hviezda na trojuholnik a opacne?

23
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 24.04.2010, 15:33:46 »
mne sa aj chce na to ucit bo ked spravim tak uz mam predmet z krku ale tie poj..ane matice vzdy do..bem :D
ale ked sa davaju body aj za zostavenie rovnic tak spravim asi  ??? a potom bude  br elektrotechnika :D
vie mi niekto povedat ako sa pocitaju matice 7x5 na kalkulacke casio fx991 es plus ?

nam davala taky papier ze co bude a je tam ze v prvej ulohe napisat podmienkove rovnice pre JSO a este k tej otazke je aj vypocitat niektoru el. velicinu, takze matice budu velmi potrebne si myslim. chvalabohu nieje napisane akou metodou to riesit takze dufam ze ani v pisomke to nebude zadane. lebo metoda uzlovych napati je podla mna zbytocne velmi zlozita. horsie je ze moja kalkulacka nezvlada komlexne cisla. vie niekto sposob ako to vypocitat inym sposobom? jednoduchym

24
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 23.04.2010, 23:03:19 »
fuh ved to sa neda ucit..........

25
D-ečka majú v stredu  :hammer:  a myslim že tam bolo 10:00, ak sa mýlim, opravte ma

...vidim to veľmi tesne, ale ak bude E tak večer koma dead  ;D


neviem no ja uz na maise od daňa mam vysledok....

Pages: [1] 2