Author Topic: OOP  (Read 114517 times)

milaninho

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 99
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #650 on: 26.12.2011, 15:54:46 »
nam Kapa vravel, ze v createrooms ked bude PMDcko hlasit chybu o pocte riadkov, ze je prilis rozsiahla, tak ze tato chyba nebude vadit ...

pokial viem toto plati vseobecne, nielen u Kapu

charlie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #651 on: 05.01.2012, 19:03:28 »
cawte, vedel by mi niekto pomoct s teleportom? chcel by som po pouziti nejakeho predmetu (napr kolac) aby sa postava teleportla do inej miestnosti.
som vlzil do itemu prikaz adventure.GameImpl.setCurrentRoom(); ale neviem ako mam zadat nazov miestnosti. v game impl ich mam  v poli. dalo by sa to nejako poriesit cez meno alebo description?

diki

Mattotelle

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #652 on: 05.01.2012, 19:22:34 »
cawte, neviete mi niekto poradit, pri pmd mi hlasy chybu processing errors, nejaka chyba pri Error while parsing iba pri tridach ktore obsahuju ArrayListy? ako to treba upravit aby to slo?? je to vobec nejaka chyba?

matus217

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #653 on: 05.01.2012, 23:05:22 »
cawte, neviete mi niekto poradit, pri pmd mi hlasy chybu processing errors, nejaka chyba pri Error while parsing iba pri tridach ktore obsahuju ArrayListy? ako to treba upravit aby to slo?? je to vobec nejaka chyba?
pri inicializovani toho arrayListu napis rovno aj typ ze <String>, ta nova java hlasi ze staci prazdny diamond, ale to berie PMDcko ako ten processing error...

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #654 on: 05.01.2012, 23:06:10 »
ta nova java hlasi ze staci prazdny diamond

na také nezmysly si nezvykajte
All code is crap.

42

matus217

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #655 on: 06.01.2012, 00:14:56 »
ta nova java hlasi ze staci prazdny diamond

na také nezmysly si nezvykajte
Ja som sa s tym stretol dnes prvy krat :D Lebo svoje zadanie som robil pod 6kovou javou, a dnes som prave kamosovi opravoval presne hore spomenutu chybu... Ale prijde mi to ako hlupost ze sa to vobec takto da napisat... Este aj netbeans to oznacuje zltym...

charlie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #656 on: 06.01.2012, 17:19:53 »
cawte, vie niekto ako mozem pozmenit nazov itemu ak pouzivam dedenie?

Code: [Select]
public class keksa extends AbstractItem{
   
         public keksa(){
              super("nazov", "popis");
}

by som tu rad pouzil premmenu a cez opdmienky to pomenil, ale mi to nefacha. neviete ako to obist? lebo nechcem vytvarat zbytocne dalsie itemy, ked nemusim.

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #657 on: 06.01.2012, 18:10:39 »
cawte, vie niekto ako mozem pozmenit nazov itemu ak pouzivam dedenie?

Code: [Select]
public class keksa extends AbstractItem{
   
         public keksa(){
              super("nazov", "popis");
}

by som tu rad pouzil premmenu a cez opdmienky to pomenil, ale mi to nefacha. neviete ako to obist? lebo nechcem vytvarat zbytocne dalsie itemy, ked nemusim.

nechápem úplne, čo chceš, podľa toho, čo si napísal...

ale zmeniť názov môžeš napr. takto:

Code: [Select]
public keksa(nazov) {
  super(nazov);
}
All code is crap.

42

charlie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #658 on: 07.01.2012, 16:56:26 »
v Junit test pre parserImpl ma byt len testGetCommand()? alebo aj ine metody?
« Last Edit: 07.01.2012, 17:08:29 by charlie »

charlie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #659 on: 08.01.2012, 17:39:26 »
seruste, kde nastavim GameState? napr, ze pri GAMEOVER mi vypise dajaku hlasku a hodi do menu? bo to nikde nemozem najst  >:(

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #660 on: 08.01.2012, 18:38:47 »
ja som to tusim do TextUI daval, to menu

matotv

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #661 on: 08.01.2012, 23:13:14 »
ako to vlastne bude zajtra prebiehat? pri kom to budeme odovzdavat? sice zatial nenapisali miestnosti ani nic, ale tak mozno niekto ma blizsie info :D

ohen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #662 on: 09.01.2012, 01:58:13 »
mna by tiez zaujimalo kde sa bude odovzdavat. je 13 hodin pred odovzdanim a miestnosti nie su zverejnene  bu

matotv

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #663 on: 09.01.2012, 02:47:45 »
takze uz to je upravene, pk6-pc1 to bude od 9

ohen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #664 on: 10.01.2012, 20:35:43 »
Mate uz zapisane zapocty po vserajsom odovzdavani?

matotv

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #665 on: 10.01.2012, 21:16:54 »
Mate uz zapisane zapocty po vserajsom odovzdavani?

zatial nie, ale myslim ze to budu zapisovat az po stvrtkovom termine..

Domino_666

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 88
    • View Profile
    • Dudo Aliens Racing Team
Re: OOP
« Reply #666 on: 11.01.2012, 19:53:34 »
čafte, keď chcem inštalovať ten UML plugin podľa youtube videa čo tu niekde bolo, stále mám timeout spojenia  am
dával som tam link (to http:// ) čo bol v komentári k videu
pripojenie, firewall a podobné veci mám na 100% správne nastavené (skúšal som aj firewall vypnúť a tak)
pls help

ohen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #667 on: 12.01.2012, 18:47:59 »
uz mate zapisane zapocty po pondelkovom, alebo stvrtkovom odovzdavani zadania?

matotv

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #668 on: 12.01.2012, 19:03:33 »
uz mate zapisane zapocty po pondelkovom, alebo stvrtkovom odovzdavani zadania?


pondelok som bol a este nemam, cviciaci Kapa

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #669 on: 13.01.2012, 23:06:06 »
minuly rok vraj bolo na skuske naprogramovat predmet truhlica + jednu miestnost a nejake metody, prikazy .... ale ako tam treba spravit novu miestnost a nastavit ju na aktualnu ked nam Kapa vravel, ze nebudeme mat pristup k tym triedam zadania, ze vsetky budu v ramci kniznice a ich kod si nebudeme vediet ani len pozriet ... tak potom ako mozem nastavit napr. aktualnu miestnost na tu mnou vytvorenu ked nebudem mat pristup do kodu GameImpl kde sa vytvaraju miestnosti ?

neucilasom

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #670 on: 14.01.2012, 19:19:40 »
minuly rok vraj bolo na skuske naprogramovat predmet truhlica + jednu miestnost a nejake metody, prikazy .... ale ako tam treba spravit novu miestnost a nastavit ju na aktualnu ked nam Kapa vravel, ze nebudeme mat pristup k tym triedam zadania, ze vsetky budu v ramci kniznice a ich kod si nebudeme vediet ani len pozriet ... tak potom ako mozem nastavit napr. aktualnu miestnost na tu mnou vytvorenu ked nebudem mat pristup do kodu GameImpl kde sa vytvaraju miestnosti ?

Do GameImpl pristup bude ked to bude tak kao minuly rok.

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #671 on: 14.01.2012, 19:33:14 »
a budes mat aj pristup k dokumentacii pokial viem..

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #672 on: 14.01.2012, 19:46:42 »

Do GameImpl pristup bude ked to bude tak kao minuly rok.

a min. rok ste mali nakodit nieco take, že ste to aj realne mali mat v svojom zadani krore ste odovzdavali ??

ppeess

  • Guest
Re: OOP
« Reply #673 on: 14.01.2012, 21:32:48 »

Do GameImpl pristup bude ked to bude tak kao minuly rok.

a min. rok ste mali nakodit nieco take, že ste to aj realne mali mat v svojom zadani krore ste odovzdavali ??
Tak na termine co som bol ja sme mali nakodit miestnost, nastavit jej vychody, pridat do nej predmet TRUHLICA, ptm pridat prikazy otvor a zatvor a este sme mali urobit jedno rozhranie ...... vysledok bol taky, ze ked si dal otvor truhlica ti malo napisat ze truhlica sa otvorila resp. ked uz bola otvorena ti malo napisat ze truhlica je uz otvorena, pri prikaze zatvor to bolo obdobne .......

james138

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #674 on: 14.01.2012, 23:32:13 »
noo presne presne to bolo tak ze do gameipml bude pristup a oni ti daju navod kde bude presne popisane ze co mas srpavit !
ja to sice opakujem ale tuto prakticku cast som spravil ale som nevyklikal test na dekana :D taze tak :)
pisal som kapovi lebo som si dal uznat zapich a pytal som sa ci budu nejake zmeny lebo som nechodil na cvika a povedal ze podobne!
vytvorit mozno 2 alebo 1 miestnost, do niech hodis predmet, a potom ti daju vytvorit nejake predmety ktore bud si jednoduche ze nic nerobia ale mas ich vytvorit a dat do miestnosti alebo maju nieco ako ta truhlica ze mala vypisat ze ju otvoris alebo ci uz je vytvorena !
nic zlozite ! len klud a rozmyslat ! dufam ze aj tento rok to bude podobne ale co som pozeral moodle tak ste isli presne toto co my minuly rok :)
PS : ja sa chcem praveze opytat ze som pocul ze tento rok malo niektori special zadnie ? na K sa to vola neviem presne:) ale to vraj na skuske nebude ze to ma nieco uz s 2D grafikou ?