Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lielo

Pages: [1]
1
3. ročník / Re: BVI
« on: 03.05.2011, 20:14:45 »
co bolo dnes na skuske? a ako hodnotil?

2
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 18:08:08 »
ludia, ako maju vyzerat tie junit testy?

3
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 01:35:05 »
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
           
            room.setExits(?,?,?,?);     

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null) 
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....



if(game.getCurrentRoom().getItem("mutant") != null && game.getCurrentRoom().getItem("mutant") instanceof Killable)
        {
            game.getBackpack().remove(name);
            game.getCurrentRoom().removeItem(game.getCurrentRoom().getItem("mutant"));
            System.out.println("Zabil si mutanta. ");
            ((GameImpl)game).geta14().setExits(((GameImpl)game).geta11(), ((GameImpl)game).geta17(), ((GameImpl)game).geta15(), ((GameImpl)game).geta13());

        }

skus to nejako takto. ale to si musis pre kazdu miestnost vytvorit metodu get (napr. geta11) v triede GameImpl ktora bude vraciat tu miestnost ktoru chces vratit.

4
2. ro?ník / Re: FP - zadania
« on: 14.10.2009, 02:27:45 »
nic nekupujte ja dam zadarmo... neviem sice ci su dobre, nekontroloval som to zatial setko,ale su zadarmo  :)piste na mail kto chce. lielo@post.sk

5
2. ro?ník / Re: Udajove struktury a algoritmy
« on: 26.03.2009, 00:53:32 »
ako ma vyzerat ta dokumentacia?

6
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 13.02.2009, 07:00:13 »
ludia vy si mylite n a h .su na to max f"(m2) 2 vzorce. v jednom je h a v druhom n. a krok sa oznacuje k. n= 1/4 k=3/8 vysledok=3,6573
//dpc to co za kktinu som napisal vysledky su dobre len ta prva veta je blba

7
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 13.02.2009, 00:21:42 »
ako zderivujete funkciu (e^-x^2)/2 ???
no to je x*e^-x^2
nie nahodou:
-x*e^-x^2

8
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 12.02.2009, 22:15:07 »
no tak v tom co je upnute na http://haluska.dota.sk/ je ta iteracna metoda asi chybna.my sme to na cviku ratali tak,ze sme vypocitali maximum prvej derivacie funcie. to bolo lambda a to sme davali do stop testu ktory je v skriptach na strane 18. ten stop test co je v tych scannoch je pre newtnovu metodu.
chybna nieje len mas pravdu chyba tam lambda kde lamdba = max f´(x) cize to je max -x na -e na2 a dostaneme vysledok 0,36 ten potom dame (1-lambda/lamda )*epsilon a vyjde nam 0,009 a hladame cize nie 0,005 ale 0,009 aspon tak myslim.
jj uz som si vsimol,ze to je v podstate to iste len nejak inac ratane vysiel mi trochu iny vysledok 0,42037,ale to je len maly rozdiel...
a ta derivacia ma byt -x* e^-x^2 asi tam mas iba preklep,lebo mi vyslo lamdda tiez 0,3678

9
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 12.02.2009, 21:58:20 »
no tak v tom co je upnute na http://haluska.dota.sk/ je ta iteracna metoda asi chybna.my sme to na cviku ratali tak,ze sme vypocitali maximum prvej derivacie funcie. to bolo lambda a to sme davali do stop testu ktory je v skriptach na strane 18. ten stop test co je v tych scannoch je pre newtnovu metodu.

10
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 12.02.2009, 21:27:22 »
ok dik.dufam,ze mi to dojde este dnes bo ten post je na  hovno

11
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 12.02.2009, 21:21:45 »
posli to ja mne pls
lielo@post.sk

12
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 11.02.2009, 05:47:43 »
jajaj dekansky... zas :) minuleho roku dal vraj na vsetky tri terminy to iste... spolieham sa na to  :P

13
2. ro?ník / Re: Num. Mat. Pravdepodobnost a mat. stat.
« on: 10.02.2009, 02:39:30 »
.. A NACO PREBOHA je P(0<=X<7) ??
mi sme to tak na cviceni pocitali ze najprv si to upravis na tvar P(a<=X<b) ..a potom podla vzorca vypocitas P(X)=F(b)-F(a).. po dosadeni ..P(-1<X<=6)=F(6)-F(-1)=0,4-0,1=0.3 ..ale nerucim ze je to dobre
myslim ze tam nema byt P(a<=X<b) ALE P(a<X<=b)

14
2. ro?ník / Re: Fyzika 2 - Julca
« on: 05.02.2009, 23:44:35 »
E 51  :emot-dance: bud som mal tolko stastia alebo sa zlutovala a dopisala...

15
2. ro?ník / Re: Opera?né systémy
« on: 04.02.2009, 23:57:25 »
ako je to s tym prikladom s cislami?.napr. ked rodic zapisuje,tak mozu byt odpovede 328x4x75. na miesto x ide 1 alebo 6.to uz vieme.ale ja chcem vediet ake odpovede su namiesto tych "x" nechcem cisla ale odpovede(aspon zhruba) co ma byt na mieste toho 1.x a co na mieste toho 2.x odpoved dajte pre rodic zapisuje...(ak bude zapisovat syn,tak to bude naopak myslim)
vie to niekto?  ???

Pages: [1]