Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - zip

Pages: [1]
1
3. ročník / Re: PG
« on: 07.12.2010, 20:05:21 »
zdravim... robi niekto osemsmerovku...?

2
4. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 01.12.2010, 21:01:31 »
tak presne to zadanie mam, a dokonca u haulisa prslo tazke ti to prejde vsade :D

no parada... mozme sa teda dohodnut...? napis mi spravu kolko za to chces...

3
4. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 01.12.2010, 16:00:06 »
no ja som mal take zadanie v tretiaku, ale musis tu hodit tie tabulky



X(t)  X1  X2  X3  X4
S(t) 
S1    S1  S2  S2  S3
S2    S2  S1  S2  S3
S3    S3  S2  S2  S1



X(t)  X1  X2  X3  X4
S(t) 
S1    Y1  S2  S2  S3
S2    Y1  Y3  Y2   Y2
S3    Y1  Y2  Y2   Y3

4
4. ročník / Logicke systemy
« on: 30.11.2010, 15:35:08 »
zdravim... som tretiak a chcem kupit 2. zadanie z logickych systemov.
Konkretne S66 : Urobte syntezu synchronneho obvodu zadaneho tabulkou prechodov a vystupov.
Stavy zakodujte optimalnymi kodmi. Pri navrhu pouzite EA typu RS a LČ typu NOR.

Ma to niekto spravene...?

5
3. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 05.11.2010, 17:08:13 »
zdravim...  mam zadanie z 5421 do plus3... a v 5421 kode sa daju niektore hodnouty zapisat 2ma kombináciami...
napríklad 5 = 1000 = 0101... je treba pocitat z obidvoma vstupmi alebo staci ked si vyberiem jeden z nich...?

6
3. ročník / Re: Bakalarske prace
« on: 29.09.2010, 15:45:08 »
Neviete niekoho  doporucit u koho by som si mohol vybrat vlastnu temu v php ? 


a pre mna niekoho u koho mozem robit vlastnu temu v Jave...???

ne je uz trosku neskoro na vlastne temy??? je aj take prislovie: kto neskoro chodi sam sebe skodi ;)

u mna je to skor : koho neskoro napadne dobra tema, ziadnu sancu vybrat si ju nema...  :(

7
3. ročník / Re: Bakalarske prace
« on: 28.09.2010, 16:14:35 »
Neviete niekoho  doporucit u koho by som si mohol vybrat vlastnu temu v php ? 


a pre mna niekoho u koho mozem robit vlastnu temu v Jave...???

8
3. ročník / Re: Bakalarske prace
« on: 17.09.2010, 17:11:24 »
a minuly rok to bolo ako s tym vyberom bakalarky...?

9
3. ročník / Re: Bakalarske prace
« on: 17.09.2010, 00:30:30 »
Do kedy si treba vybrat temu...???

10
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
« on: 25.06.2010, 16:19:22 »
vraj bude este mozno v auguste nejaky termin... neviete o tom nieco...???

11
neviem ale tipol by som, ze a moze byt 0,1 odtial: 1-(0,3+0,2+0,4)=0,1 (sucet pravdepodobnosti je 1) a potom kedze mas zadane E co je priemer ak si dobre pamatam tak to tam podosadzujes, ponasobis a poscitas asi takto: -3=ax0,1+2x0,3+5x0,2+9x0,4 a b odtial vyjde -82. Tak som to riesil na skuske, ale skusku nemam tak neviem ci je to dobre... a potom  D(X) podla dajakeho vzorca (neviem ho najst) a prevdepodobnost neviem ako...

no mne to tiez vyslo -82... a D(X) my i vyslo 722,8 podla vzorca D(X) = Σ pi (xi - E(X)^2)...  (tie i-cka maju byt ako indexy )
A celkom by ma zaujimalo ako vypocitat P(-82 <= X < 722,8)...

12
znenie: aka je pravdepodobonost najpravdepodobnejsieho poctu padnutych sestiek na beznej hracej kocke pri desiatich nezavislych hodoch.

ako by to asi mohlo byt: asi sa to da aj nejak sofistikovanejsie, ale mne napadlo toto: pomocou bernouliho vzorca si vies vypocitat pravdepodobnost ze sestka padne raz, dva krat, tri krat....desat krat. Cize 10 krat pouzijes bernouliho vzorec: (10 nad x) krat 1/6  na x-tu krat (1-1/6) na 10-x kde x je pocet padnutych sestiek teda od 1 do 10. No a najvacsi vysledok z tych desiatich by mala byt spravna odpoved. Ale opakujem, ze si niesom isty ci je to spravny postup a ajked je, pride mi dost pracny a myslim, ze sa to mozno da aj nejdnoduchsie....


da sa to aj jednoduchsie... my sme na cviku ratali podobny priklad pomocou intervalu < np-q , np+p >
n = pocet pokusov
p = pravdepodobnost priaznivej udalosti
q = 1 - p

V tomto priklade vyde interval <0,83 ; 1,8> a jedine cele cislo v tom intervale (1) je riesenie... cize najpravdepodobnejsi pocet je 1...

13
Este by ma zaujimalo ako pocitat nieco taketo... :

x|  a  |  2   |  5   |   9   |
y|  b  | 0,3 |  0,2 |  0,4 |

E(X) = -3

vypocitat : a,b
                P(a<=X>D(X))

vopred dik...   ;)

14
mohol by mi niekto vyratat tento priklad... ???

odhadnut regresne koeficienty A,B zavislosti typu y = Ax^2 + B/(x+1)

x|  0  |   2   |    3    |     5
y|  1  | 8,33 | 18,25 |  50,17

dik...
A = 2,0002
B = 0,9942

inak zaujimave, ze to celkom vide aj ked pouzijete cx^2

//jo inak ako som na to siel .. ako neak som nekukal jak sa to ma riesit, proste logicky do kalkulacky chces dostat y = a + bx
tz spravis z toho napr. y(x+1) = a x^2(x+1) + b
do kalkulacky potom miesto y  davas y(x+1) a miesto x davas x^2(x+1)
kalkulacka vyhodi neake A, to je ale nase b a jej B je nase a.


no neviem... ale ja by som povedal ze toto bude kvadraticka regresia... a asi to bude treba nejak substitovat nie...?

15
jj.. je to zo skusky... a myslim ze priklady budu podobne aj na opravnej... aj na opravnom zapocte boli skoro take iste priklady ako na riadnom...

16
mohol by mi niekto vyratat tento priklad... ???

odhadnut regresne koeficienty A,B zavislosti typu y = Ax^2 + B/(x+1)

x|  0  |   2   |    3    |     5
y|  1  | 8,33 | 18,25 |  50,17

dik...

17
2. ro?ník / Re: Technologie JAVA
« on: 26.05.2010, 21:28:11 »
Quote
a co sa tyka otaznika, spravis si v balicku minesweeper.core nieco taketo:
Code: (java) [Select]
package minesweeper.core;

public class Question extends Tile {
}

a potom doplnis do handleInput (ConsoleUI) podporu otaznika, do SwingUI a nezabudni aj na TileComponent
pridavas nieco taketo:  if ((tile instanceof Clue) || (tile instanceof Question)){ do mousePresed(SwingUI), updateStyle (TileComponent), gameState(ConsoleUI), openTile(Field) a v handle input pridavas porovnavanie s Q pricom este pridas kedy sa oznaci s Q obdnobne ako ked sa porovnava v matcheri marked tile...

EDIT: aspon ja som to tak robil, ak to vie niekto lepsie nerieste si na mne komplexy ale postnite sem ten lepsi sposob


no neviem... mne to pride celkom zlozite... ja som si iba pridal do enumeracneho kde mas stav tilu dalsiu moznost UNDECIDED a do metody markTile som pridal podmienku ze ak zavolas markTile a zvoleny tile uz je marknuty nastavi jeho stav na UNDECIDED a vykresli ho ako otazdnik (to uz samozrejme robim v update()), cize to funguje ako v klasickych minach... ked 2x marknes mas otaznik...

18
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
« on: 25.05.2010, 18:25:45 »
mne to vyhodilo... pravdepodobne prekladas v makefile pomocou cc... hod tam g++... malo by to ist...

chcem sa spytat.... myslite ze je mozne dostat zapocet pokial mi to nezbehlo v tom systeme na odovzdavanie ale v PC mi to funguje...???

Pages: [1]