if((game.getCurrentroom().getItem("pazba") != null) && (game.getCurrentroom().getItem("hlaven") != null)) {
game.getCurrentroom().addItem(new Puska());
game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("hlaven"));
game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("pazba"));
game.getUI().println("poskladal som pusku");
} else game.getUI().println("nemas potrebne veci na poskladanie pusky...")
return GameState.PLAYING;
asi tak nejak...
Diky pekne aj ja som prisiel na nieco podobne to s tymi Itemmi by uz aj slo este keby som mohol mam dve otazky :
1. Ked vytvaram miestnost ktora sa ma volat napr. AAA a ma mat popis napr. "toto je miestnost AAA" tak potom ked pisem do metody public void createRooms(){
RoomImpl AAA = new RoomImpl("toto je miestnost AAA");
otazka je je to spravne ten popis ma byt tam ci to je nieco ine?
2. Druha otazka je ze som pocul ze popis jednotlivych predmetov je schvalne na viac riadkov ze sa to da spajat nejak v tej zatvorke ("opis predmetu je dlhy")
Diky