Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Cukor

Pages: [1] 2
1
4. ročník / Re: MAGSA
« on: 27.02.2013, 17:33:56 »
predám za 24 e :)
za 24 cele hotove zadanie? ak ano tak ta tromfnem ja to ponukam za 0,50  € kedze to nie je problem zohnat v 20 verziach tuna kolega ma problem asi s tym ze chce len ulohy 2,3 lebo ak tomu nerozumies tak to je dost tazko z toho hotoveho vyselektovat ze co je co.

2
2. ročník / Re: OOP
« on: 02.02.2012, 09:13:48 »
Nemate niekto vzor takeho zadania kde su viditelne iba triedy GameImpl, Main a Parser? aby som si na nom vedel vyskusat nakodit nejake veci lebo na skusku som sa pripravoval tak ze som vymazal veci z mojho zadania a kodil nanovo ale na skuske boli nejake veci inak. Velmi by mi to pomohlo diky.

3
2. ročník / Re: OOP
« on: 01.02.2012, 19:39:19 »
zadanie si si nerobil sam, ze ? :)

miestnosti sa vytvaraju v GameImpl, nie v RoomImpl, konkretne v metode createRooms.

Vytvorit rozhranie ? Kliknes pravym a das New Interface, donho pises tie metody. Das si tam jednu boolean premennu a turnOn/Off bude zrejme mennit jej hodnotu na true/false ... neviem ake zadanie bolo konkretne.

Itemy je uplne jedno v ktorom package su ... vsak netbeans si po kliknuti na zlty vykricnik sam spravi import.
To viem ze sa miestnosti robia v GameImpl v createRooms ale ked tam nemam triedu RoomImpl a zacnem do createRooms pisat RoomImpl aRoom1 = new RoomImpl("1");  tak mi to RoomImpl  nepozna...

4
2. ročník / Re: OOP
« on: 01.02.2012, 19:27:35 »
No ako to kodenie na dnesnej skuske ma dostalo preto chcem to s niekym osobne prebrat lebo dnes som mal dost nejasnosti hned vytvorit miestnost ako klasika cez roomImpl lenze tam boli vytvorene iba triedy GameImpl, Main, a Parser a treida RoomImpl v tom packagi nebola. Dalej bolo treba vytvorit Rozhranie Runable -boolen , turn on(), turn off(), co mi tiez spravilo problem a dalsia zaujimavost bol ze Itemy bolo treba nahodit do toho isteho package u kde boli Main, Parser a GameIMPL.

5
2. ročník / Re: OOP
« on: 01.02.2012, 18:53:03 »
Je tu niekto kto by doucil OOP? €

6
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 20:46:58 »
kde to chces volat?
ok uz som na to prisiel co som chcel :D myslel som ked miestnost sa ma nazvyt AAA a ma mat popis nejaky ci to je tak spravne ale istil som ze je to tak:
RoomImpl aRoom1 = new RoomImpl("AAA","popis miestnosti AAA"
                                                                         + "je to dlhy opis");

7
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 20:36:02 »
if((game.getCurrentroom().getItem("pazba") != null) && (game.getCurrentroom().getItem("hlaven") != null)) {
  game.getCurrentroom().addItem(new Puska());
  game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("hlaven"));
  game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("pazba"));
  game.getUI().println("poskladal som pusku");
} else game.getUI().println("nemas potrebne veci na poskladanie pusky...")
return GameState.PLAYING;

asi tak nejak...

Diky pekne aj ja som prisiel na nieco podobne to s tymi Itemmi by uz aj slo este keby som mohol mam dve otazky :
1. Ked vytvaram miestnost ktora sa ma volat napr.  AAA  a ma mat popis napr. "toto je miestnost AAA" tak potom ked pisem do metody   public void createRooms(){
RoomImpl AAA = new RoomImpl("toto je miestnost AAA");
otazka je je to spravne ten popis ma byt tam ci to je nieco ine?

2. Druha otazka je ze som pocul ze popis jednotlivych predmetov je schvalne na viac riadkov ze sa to da spajat nejak v tej zatvorke ("opis predmetu je dlhy")

Diky
1.RoomImpl AAA= new RoomImpl("tu mas meno","tu mas popis")...snad je to zretenelne
2.tak to je blbost co si pocul :)...zatvorku mas rozdelenu na dve casti...prva cast je name a druha description
1.RoomImpl AAA= new RoomImpl("tu mas meno","tu mas popis")...snad je to zretenelne
"tu mas meno"  ked sa ma volat miestnost AAA tam das AAA alebo len nejaky index 1 ze je to prva miestnost?

8
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 20:25:55 »
if((game.getCurrentroom().getItem("pazba") != null) && (game.getCurrentroom().getItem("hlaven") != null)) {
  game.getCurrentroom().addItem(new Puska());
  game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("hlaven"));
  game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("pazba"));
  game.getUI().println("poskladal som pusku");
} else game.getUI().println("nemas potrebne veci na poskladanie pusky...")
return GameState.PLAYING;

asi tak nejak...

Diky pekne aj ja som prisiel na nieco podobne to s tymi Itemmi by uz aj slo este keby som mohol mam dve otazky :
1. Ked vytvaram miestnost ktora sa ma volat napr.  AAA  a ma mat popis napr. "toto je miestnost AAA" tak potom ked pisem do metody   public void createRooms(){
RoomImpl AAA = new RoomImpl("toto je miestnost AAA");
otazka je je to spravne ten popis ma byt tam ci to je nieco ine?

2. Druha otazka je ze som pocul ze popis jednotlivych predmetov je schvalne na viac riadkov ze sa to da spajat nejak v tej zatvorke ("opis predmetu je dlhy")

Diky

9
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 20:13:00 »
ano do metody use...ale budes tam potrebovat podmienku ze sa iba vtedy da poskladat ta puska ci co, ked mas aj tie dve veci v danej miestnosti(este spec. pripad v batohu)...inak nie.

A nevies jak to dam do if -u ? ze je pritomna pazba aj hlaven ?

10
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 20:03:33 »
to je uz zadefinovane...

game.getCurrentroom().addItem("predmet na pridanie");
game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("predmet na zmazanie"));
Aha diky pekne za info.

ta druha cast co si pisal
game.getCurrentroom().addItem("predmet na pridanie");
game.getCurrentroom().removeItem(game.getCurrentroom().getItem("predmet na zmazanie"));

to uz ide do   public GameState use(Game game)   do triedy daneho itemu nie?

11
2. ročník / Re: OOP
« on: 31.01.2012, 19:56:21 »
vytvoris si miestnost
spravis predmety hlaven a parba s tym, ze su pouzitelne, cize robis metodu use, v ktorej ak sa v miestnosti/alebo v batohu nachadza hlaven aj parba tak sa akoze zlozi puska ... a to tak, ze z miestnosti/alebo batohu odstranis parbu aj hlaven a vlozis tam predmet puska .. ak nemas obe potrebne veci, cize hlaven a parbu tak sa vypise len nejaka hlaska, ze nemas potrebne zlozky.
no skusal som to ale nevelmi mi to ide nevies jak dosiahnem ze ked spojim tie dva predmety aby mi naskocil treti ale zaroven tie 2 zmizli
?
addItem a removeItem ... ved to je najlahsie co moze byt .... su aj horsie veci  bu
A tie funkcie addItem a removeItem uz boli v RoomImpl zadefinovane a bolo ich treba pouzit pri Itemoch alebo ich najprv bolo treba zadefinovat v RoomImpl ??

12
2. ročník / Re: OOP
« on: 30.01.2012, 13:15:47 »
vytvoris si miestnost
spravis predmety hlaven a parba s tym, ze su pouzitelne, cize robis metodu use, v ktorej ak sa v miestnosti/alebo v batohu nachadza hlaven aj parba tak sa akoze zlozi puska ... a to tak, ze z miestnosti/alebo batohu odstranis parbu aj hlaven a vlozis tam predmet puska .. ak nemas obe potrebne veci, cize hlaven a parbu tak sa vypise len nejaka hlaska, ze nemas potrebne zlozky.
no skusal som to ale nevelmi mi to ide nevies jak dosiahnem ze ked spojim tie dva predmety aby mi naskocil treti ale zaroven tie 2 zmizli
?

13
2. ročník / Re: OOP
« on: 26.01.2012, 14:57:43 »
Neviete niekto priblizne jak znel ten priklad kde bolo treba poskladat pusku? diky.

14
3. ročník / Re: Bakalarka
« on: 05.01.2012, 19:21:14 »
Neviete dokedy treba mat zapisany zapocet z Bak. projektu?

15
3. ročník / Re: Zaklady softveroveho inzinierstva
« on: 08.12.2011, 21:23:27 »
Kto mi spravi zadanie ? € to fakt nikto nerobi? Alebo aspon nejaka inspiracia nejake vzorove zadanie? aj s kodom.....

16
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Zadanie
« on: 21.10.2011, 14:03:44 »
Nevie niekto ako sa ma spravit supis IO nejaky strucny postup? diky

17
3. ročník / Re: Bakalarka
« on: 20.09.2011, 17:34:04 »
Bakalarku si mozme vybrat aj z inej katedry??? Cize ked studujem Inf mozem si dat Bakalarku z Matiky?

18
A to kedy tam chcu este nejake miesta hodit???

19
O ničom / Re: pribeh
« on: 08.09.2011, 22:59:59 »
Spojenych so sexom

20
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 22.06.2011, 22:07:00 »
Jakze skoro nikto u nas skoro kazdy mal nad 50 hoci vela ludi len tesne ale mali. Ale otazky to boli cudne v tom mas pravdu ale zapojil som logiku a islo to.

21
2. ročník / Re: Operacne systemy
« on: 15.06.2011, 15:01:42 »
Toto som mal aspon ja ..... to bolo ze niekto ma zapisat a druhy to ma vypisat .... tak neak to bolo ..........
No hej jedno bolo co tam trebalo hodit dajake case -y co je na edukite a to druhe tam bolo treba dajake cisla vypisat a to neviem nevies kde to najdem?

22
2. ročník / Re: Elektrotechnika opakujuci
« on: 15.06.2011, 04:29:05 »
Aspon hod vzorce podla ktorych  si ratal
dikes

23
2. ročník / Re: Operacne systemy
« on: 14.06.2011, 04:13:57 »
a to bol aj ten program? Ja som mal len jeden tak neviem

24
2. ročník / Re: Operacne systemy
« on: 14.06.2011, 01:47:08 »
Nemate niekto spravne odpovede na zdrojakyy co boli boli asi 2 ci 3 typy ten jeden pozname a ostatne?

25
1. ročník / Re: ELEKTROTECHNIKA (priklady)
« on: 14.06.2011, 01:45:35 »
Nevyrata mi niekto 3 priklady? samozrejme nechcem to zadarmo...

Pages: [1] 2