pod pojmom NATIVNE aplikacie je myselne NDK?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: petonet on 08.01.2012, 16:08:10a tymto sposobom ti to ide aj na inych kompoch? lebo mne nie :/ spusti mi to ale len na mojomQuote from: RiTChi on 08.01.2012, 06:26:05
Nepodarilo.Vidím to tak, že beriem notebook a spustím to z NetBeansu.
spust tvojho freda cez terminal java -jar <cesta k tvojmu fred.jar> a pozri aky exception vyhodilo. Mne tak stale pisalo cez nemoze najst lwjgl v library path. Tak skus vygooglit ako ten tvoj exception riesit. A ak to ti uz nijak nepojde tak si zozen projekt niekoho komu sa to podarilo rozbehat a skompiluj zdrojaky v jeho projekte. A este k jarku nezabudni vlozit resources a dll subory z lib/lwjgl2.7.daco/natives/
Quote from: mino on 03.01.2012, 02:02:22ty tam mas dej?
dej hry (aspon v mojom pripade) bude dost chaby - nemam velmi fantaziu na vymyslanie takych veci...
Quote from: petonet on 31.12.2011, 18:41:47iba jeden jediny
Zdravim,
neviete niekto kolko tych levelov pre Freda treba?
a inak do noveho roku vsetko dobre zelam
private Animation waitRightAnim, ...;
private Image[] waitRight = {
new Image("cesta"), new Image("cesta"), ...
//kvoli tomu ze mam vlastnu animaciu nerobim cez spritesheety
};
public Fred(float new_x, float new_y) throws SlickException {
this.waitRightAnim = new Animation(waitRight, 30, true);
..
}
Quote from: Mitwoc on 25.12.2011, 21:35:01Nacitanie actora z mapy si asi robil nejak zaujimavo. Ja to mam ze actor je preprezentovany tilom, nie objektom. Potom porovnavam tileID na co sa da pouzit switch s cislami.
a ako ste vyriesili "Cyclomatic Complexity" ? lebo mi to vyskakuje v triede fred ked beriem input od hraca a aj v konstruktore levelimpl ked nacitavam layer s actormi v hre, lebo tam mam vsade "if" ked nazov objektu zacina urcitym retazcom.
A este k tomu odovzdavaniu... nejak tam nenaskakuje dalsi termin do ktoreho treba odovzdat
Quote from: mino on 26.12.2011, 00:19:06Ja som to rozbil na viac metod - movementButtons(), actionButtons() ... . Tie potom len zaradom volam tam kde by mali byt tie ify. Takisto mam aj pohyb do stran vytiahnuty do osobitnych metod kvoli tejto hlaske cim mam z toho tak neprehladny kod ze sa v tom pomaly stracam aj sam :/ Naozaj si myslim ze to PMD by malo byt lem ako pomocka a nie sa toho striktne drzat.
No toto by zaujimalo aj mna... Netusim cim nahradit tie "ify" pri kontrolovani inputu. Switch sa tam AFAIK pouzit neda a addKeyHandler je opat vseobecny pre vsetky klavesy => treba ich rozlisit v handleri pomocou "if".
Quote from: n3r0 on 22.12.2011, 20:56:07- prvé 2 týždne skúškového, čiže tak to vychádza
len tak orientačne či som dobre počul, vravelo sa že termín na odovzdanie "najneskôr "bude do cca 16.január ??
Quote from: xxx3 on 09.12.2011, 17:27:02bude (že vraj aj s Dreženskou aj keď sa to neprepočítalo)
co bolo na poslednej prednaske to nebude ? Rezolucna metoda v predikatovej logike teda nebude ?
Quote from: halmir on 09.12.2011, 18:56:23neviem či správne ale ja som to opravil tak, že som ju pri deklarovaní rovno inicalizoval - nemusím ju mať v konšruktore
zdravím vedel by mi niekto poradiť s touto chybou ktorú mi hadze PMD-ckoQuoteBuď deklarujte statickú premennú 'historyCommands' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.