• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Cici

#1
pod pojmom NATIVNE aplikacie je myselne NDK?
#2
2. ročník / Re: OS
28.03.2012, 06:22:32
to co v 5 lebo to bolo podla neho dolezite na to aby to boloodprezentovane tak ako bolo v pondelok
#3
2. ročník / Re: DBS
23.03.2012, 19:57:22
ta forma je vecou systemu ako ten datum reprezentuje. Myslim ze to je dobre tak
#4
2. ročník / Re: Bakalárky
12.03.2012, 00:22:48
a ked neviem co by som presne chcel? lebo kombinacia html php java (ale nie javascript) 3d modelovanie je nerealna ... cize potrebujem mat na vyber temy a jednu si vyberiem

na konci semestra sa mi zda neskoro nie?
#5
2. ročník / Bakalárky
11.03.2012, 15:48:49
ako je to s bakalarkami? kedy kde ako sa vyberaju prihlasuje sa na ne? (dufam ze uz nie je neskoro) Na maise mi sietia iba z KEM.
#6
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
11.01.2012, 08:47:23
Overridy netreba. Vlastne stačí len to kde je "public" a nie je @Override :D
#7
2. ročník / Re: UŠaA
10.01.2012, 17:29:55
Fibonacci:
LOAD =1
STORE 2
STORE 3
READ 1
LOAD 1
JGTZ OK
JMP FIN
OK: LOAD 3
SUB 1
JZ FIN
LOAD 3
ADD =1
STORE 3
MUL 2
STORE 2
JMP OK
FIN: WRITE 2
HALT

sucet mozno neskor :/
#8
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
08.01.2012, 18:06:27
Quote from: petonet on  08.01.2012, 16:08:10
Quote from: RiTChi on  08.01.2012, 06:26:05
Nepodarilo. :( Vidím to tak, že beriem notebook a spustím to z NetBeansu.


spust tvojho freda cez terminal java -jar <cesta k tvojmu fred.jar> a pozri aky exception vyhodilo. Mne tak stale pisalo cez nemoze najst lwjgl v library path. Tak skus vygooglit ako ten tvoj exception riesit. A ak to ti uz nijak nepojde tak si zozen projekt niekoho komu sa to podarilo rozbehat a skompiluj zdrojaky v jeho projekte. A este k jarku nezabudni vlozit resources a dll subory z lib/lwjgl2.7.daco/natives/
a tymto sposobom ti to ide aj na inych kompoch? lebo mne nie :/ spusti mi to ale len na mojom :(
#9
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
08.01.2012, 03:53:33
ale hore je oddelené skupiny - a sme tam my ... tiez tam je limit 5MB do coho sa je nerealne zmestit
#10
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
05.01.2012, 19:10:25
podarilo sa niekomu vytvorit distribuovatelny subor? Mne to vyhadzuje chybu Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: no lwjgl in java.library.path
at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(Unknown Source)
...
#11
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
03.01.2012, 06:06:32
Quote from: mino on  03.01.2012, 02:02:22
dej hry (aspon v mojom pripade) bude dost chaby - nemam velmi fantaziu na vymyslanie takych veci... :D
ty tam mas dej? :o
#12
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
02.01.2012, 06:53:25
teraz som si zacal citat scenare cvik (lebo som robil podla toho co sme si hovorili na cvikach) a vsimol zopar veci ktorym celkom nerozumiem:
-v 4 cviku v pripravenom projekte je v Level metoda render() a update() aj s paramatrom Level. Naco tam je ten parameter? Sak ked to je v nom neda sa jednoducho pouzit this?  Ten parameter sa mi zda zbytocny aj v Actorovi - naco je tam potrebne vediet v ktorom levely dany actor je? Pritom v Star to tam uz nie je.
-Tiez tam nerozumiem metode setPlayer(). Naco je? sak Playera (Freda) vytvorim v konstruktore levelu (pri nacitani z mapy). Ci?
-Dalsia vec, musia mat vsetci charactery energiu? (napr duchovi ju urcite nemam ako znizit .. ked uz je mrtvy tak je neznicitelny nie? :D)

mozno su to hovadiny ... ale radsej sa spytam ako mam odist s 0 bodmi zo zadania :D
#13
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
31.12.2011, 22:55:00
Quote from: petonet on  31.12.2011, 18:41:47
Zdravim,


neviete niekto kolko tych levelov pre Freda treba?

a inak do noveho roku vsetko dobre zelam :beer1:
iba jeden jediny
#14
2. ročník / Re: Matematická Logika
27.12.2011, 22:02:52
 Vysvetlite, čo rozumieme pod pojmom formula A vyplýva zo systému formúl T (T |= A). Z definície (nie pomocou rezolučnej metódy) rozhodnite, či platí p => q, p v q |= p ^ q.
Uveďte axiómy a odvodzovacie pravidlá výrokovej logiky. Uveďte príklad na aplikáciu odvodzovacieho pravidla.
Vyslovte vetu o tranzitívnosti implikácie a zákon Dunsa Scotta. Ku každej vete uveďte príklad z bežného života, kde bude správne použitá.
Definujte abecedu jazyka predikátovej logiky, rozdeľte symboly na logické a špeciálne.
Vyslovte vetu o dedukcii v predikátovej logike.
Definujte viazaný a voľný výskyt premennej, uzavretú a otvorenú formulu predikátovej logiky. Napíšte príklady troch formúl s aspoň tromi premennými: uzavretej, otvorenej a formuly, ktorá nie je uzavretá ani otvorená.

Definujte pojmy z výrokovej logiky: literál, elementárna konjunkcia a disjunkcia, disjunktívny normálny tvar (DNT) a konjunktívny normálny tvar (KNT). Napíšte úplný konjunktívny normálny tvar foolovskej funkcie F(x,y,z), ktorá nadobúda hodnotu 0 v argumentoch 010, 001, 110, 100.
Vysvetlite pojmy: formula dokázateľná zo systému predpokladov T, formula vyvrátiteľná zo systému predpokladov T, sporný systém formúl, konzistentný systém formúl.
Vyslovte vetu o neutrálnej formule a vetu o dôkaze rozborom prípadov. Ku každej vete uveďte príklad z bežného života, kde bude správne použitá.
Uveďte axiómy a odvodzovacie pravidlá predikátovej logiky v jazyku bez rovnosti.
Vyslovte vetu o úplnosti v predikátovej logike.
Vysvetlite, čo rozumieme pod pojmom: formula je splnená v štruktúre M. Napíšte príklady formuly s dvomi premennými, ktorá je splnená a formuly, ktorá nie je splnená v štruktúre M pre jazyk príbuzenstva, ak univerzom je rodina pozostávajúca z matky, otca, dcéry a syna. Napíšte interpretácie predikátových symbolov v danej štruktúre.
#15
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
26.12.2011, 21:40:05
gravitaciu mam v abstractActorovi (aby padalo vsetko :D ) ale sak animacie vytvaram v konstruktore freda - ci da sa aj inak? ja mam:

private Animation waitRightAnim, ...;
private Image[] waitRight = {
        new Image("cesta"), new Image("cesta"), ...
       //kvoli tomu ze mam vlastnu animaciu nerobim cez spritesheety
};

public Fred(float new_x, float new_y) throws SlickException {
       this.waitRightAnim = new Animation(waitRight, 30, true);
..
}
#16
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
26.12.2011, 18:37:09
Quote from: Mitwoc on  25.12.2011, 21:35:01
a ako ste vyriesili "Cyclomatic Complexity" ? lebo mi to vyskakuje v triede fred ked beriem input od hraca a aj v konstruktore levelimpl ked nacitavam layer s actormi v hre, lebo tam mam vsade "if"  ked nazov objektu zacina urcitym retazcom.

A este k tomu odovzdavaniu... nejak tam nenaskakuje dalsi termin do ktoreho treba odovzdat  >:(
Nacitanie actora z mapy si asi robil nejak zaujimavo. Ja to mam ze actor je preprezentovany tilom, nie objektom. Potom porovnavam tileID na co sa da pouzit switch s cislami.
#17
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
26.12.2011, 18:34:24
Quote from: mino on  26.12.2011, 00:19:06
No toto by zaujimalo aj mna... Netusim cim nahradit tie "ify" pri kontrolovani inputu. Switch sa tam AFAIK pouzit neda a addKeyHandler je opat vseobecny pre vsetky klavesy => treba ich rozlisit v handleri pomocou "if".

Ja som to rozbil na viac metod - movementButtons(), actionButtons() ... . Tie potom len zaradom volam tam kde by mali byt tie ify. Takisto mam aj pohyb do stran vytiahnuty do osobitnych metod kvoli tejto hlaske cim mam z toho tak neprehladny kod ze sa v tom pomaly stracam aj sam :/ Naozaj si myslim ze to PMD by malo byt lem ako pomocka a nie sa toho striktne drzat.

Inak som si vsimol ze PMDcko pocita clenske premenne podla poctu riadkov v kolkych ich ma deklarovane (cize private int premenna1, premenna2 zarata ako jednu clensku premennu). Pri v classe Fred mam ale bez tejto "chyby" viac ako povolenych 14 premennych (polia obrazkov pre animacie, animacie, energia, zivoty, batoh ...a hned je ich cez 20) Ako by sa dalo zriesit toto?
#18
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
23.12.2011, 23:32:37
dik bolo to tym arraylistom
#19
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
23.12.2011, 01:07:39
Quote from: n3r0 on  22.12.2011, 20:56:07
len tak orientačne či som dobre počul :) , vravelo sa že termín na odovzdanie "najneskôr "bude do cca 16.január ??
- prvé 2 týždne skúškového, čiže tak to vychádza

stretol sa už niekto s takouto chybou v pmd?

Processing errors

File:   C:\...\BlockMap.java   
Problem: Error while parsing C:\...\BlockMap.java
#20
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
20.12.2011, 23:36:01
pozeral som na moode a celkom nerozumiem tomu casu - Utorok, 20 december 2011, 23:55. to hore co je napisane "Oddelené skupiny: mirek po 07:30-09:00 B515" - to znamena ze sa tyka nas alebo prave naopak?
Dalsi problem je s velkostou ... robil som si vlastnu grafiku, aj niejake tie animacky naviac som tam hoidl a tak mam cez 15MB ... a limit je 5
#21
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
20.12.2011, 18:39:31
kolko FPS mate vy? mne to hadze okolo 900, ale ked dam vykreslit mapu tak klesne az na 300 :/
#22
2. ročník / Re: Matematická Logika
12.12.2011, 20:21:03
Dobry den,
posielam Vam nejake mozne otazky. Samozrejme, nemusia byt presne rovnake
otazky, su to skor nejake typy otazok. Body si nevsimajte.
H. Myšková

http://oktava.revuca.net/B2/ZS2/ml/Teoria.pdf
#23
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
12.12.2011, 05:00:08
ak sa dobre pamatam tak:
-freda, ktory sa hybe
-batoh
-svet
-itemy
-gravitacia (skakanie)
-hra sa musi nejak korektne skoncit

nemusia byt nepriatalia (neviem ci sa na ne zabudlo alebo fakt nerteba)
#24
2. ročník / Re: Matematická Logika
09.12.2011, 19:20:15
Quote from: xxx3 on  09.12.2011, 17:27:02
co bolo na poslednej prednaske to nebude ? Rezolucna metoda v predikatovej logike teda nebude ?
bude (že vraj aj s Dreženskou aj keď sa to neprepočítalo)
#25
2. ročník / Re: OOP
09.12.2011, 19:18:49
Quote from: halmir on  09.12.2011, 18:56:23
zdravím vedel by mi niekto poradiť s touto  chybou ktorú mi hadze PMD-cko
QuoteBuď deklarujte statickú premennú 'historyCommands' ako final, alebo sa vyhnite priradeniu jej hodnoty v konštruktore.
neviem či správne ale ja som to opravil tak, že som ju pri deklarovaní rovno inicalizoval - nemusím ju mať v konšruktore