Nemate niekto zadanie c.1??
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: kukinko on 14.06.2009, 23:30:31
http://www.sendspace.com/file/8xdgux tu mam zopar selectov ..
viete sa mi na to pozriet ci su ok? niektore niesu dopisane - tam kde treba count() - pomozete ? ... zajtzra skuskaa mne sa to furt pletie ....
Quote from: mishelka on 19.05.2009, 15:39:59No ja to robim v C#, ale v tom power disegne to nejake biedne,pretoze vobec nic mi nevygenerujea skusal som uz vselico mozne. Tak poskusam nejako po jednej triede to popridavat.
ja som to robila v netbeanse, ak to robis v jave.. je tam reverse ingeneering, ale musite mat uml plugin.. keby niekto chcel..
v power designeri ti to vygeneruje len ked to mas podla jeho sablony pisane.. skus to nejako po jednej triede, pripadne vyhadzat niektore veci z tried a nechat len dolezite a potom generovat.. neviem v akom jazyku to robis..
Quote from: byglajs on 08.05.2009, 21:22:15
thom: práveže toto mi tam nechce dať, neviem ale tak asi tam musí byť niečo ešte napísané, ako napr. game.room1 , ale neviem čo
game.CurrentRoom.SetExits(game.CurrentRoom.West, null, null, null)
Quote from: byglajs on 08.05.2009, 20:29:29
zdravím
vie mi niekto poradiť,pls ?
Ak použijem kľúč na dvere chcem nastaviť iné východy v aktuálnej miestnosti, ale neviem poriadne ako, niekde tuna som sa zasekol:
game.CurrentRoom.SetExits(null,null,tuna mám dať čo ?,null);
má niekto nejakú ideu ako to spraviť ?
game.CurrentRoom.SetExits(null,null,room1,null);
Quote from: mirek on 29.04.2009, 04:53:20Quote from: thom on 29.04.2009, 04:46:00
Neviete niekto poradit?Je to pre triedu Use
Použiť je možné iba ten predmet, ktorý sa nachádza v miestnosti alebo v batohu. Ak sa teda daný predmet nenachádza ani v miestnosti a ani v batohu, vypíšte na obrazovku správu: Taký predmet tu nikde nevidím.
Skusam ako by som to otestoval, lenze v tej triede Use a jej metode Execute je len jeden parameter a to game cize neviem ako zistim ,ze prave ten moj predmet, ktory chcem pouzit je ten ktory chcem ja a ze je v miestnosti alebo batohu.
ja to skusam takto:Quoteif (game.CurrentRoom.GetItem(tym parametrom je konkretny nazov predmetu. Lenze ako ho tam predam???) != null)
{
}
Neviem ,mozno to tak nema byt
a skusal si sa pozriet, ako vies prostrednictvom objektu game, ktory je typu IGame pristupovat k aktualnej miestnosti a taktiez k obsahu batohu?
Quoteif (game.CurrentRoom.GetItem(tym parametrom je konkretny nazov predmetu. Lenze ako ho tam predam???) != null)
{
}