• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - xxx3

#626
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 20:08:54
ako ze vam pise vystup z PMD po slovensky ? Co mate za ruleset ?
#627
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 19:59:53
jedna z poziadaviek na odovzdanie: Priečinok obsahuje binárku, resp. spustiteľný súbor vašej hry.

Ako si spravim tu binarku alebo spustitelny subor hry ?
#628
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 19:24:35
to som pisal k tomu co se mdal bender
#629
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 18:16:24
Hm, tam ale nie su tie sipky ...

Niekto tu spominal, ze preco nerobime v Eclipse, ze tam sa to da vygenerovat ... kebyze stiahnem Eclipse a tam nahram svoj projekt ? Mi to spravi ?
#630
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 17:51:29
a cez to sa to da vygenerovat v pohode, hej ? Tam nahras svoj projekt s vygeneruje UML?
#631
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 17:30:50
dik

UML sa niekomu podarilo poriesit cez NetBeans ?
#632
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 16:46:23
Agamemnon - getcommand je v ParserImpl takze asi staci ta trieda, co tam je inicialicovana ... ako overovat ci bol vytvoreny objekt ?
#633
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 05:34:58
tak je tam metoda:
@Test
    public void testGetCommand() {
        System.out.println("getCommand");
        String string = "";
        ParserImpl instance = new ParserImpl();
        Command expResult = null;
        Command result = instance.getCommand(string);
        assertEquals(expResult, result);
        // TODO review the generated test code and remove the default call to fail.
        fail("The test case is a prototype.");
    }


ktoru treba implementovat ... a v scenari je napisane, ze V testovacej triede ParserImplTest upravte metódu testGetCommand() tak, aby otestovala správnosť rozpoznávania predpísanej sady príkazov.
Pre reprezentáciu predpísanej sady príkazov použite nasledovný zápis:
List<String> listOfKnownCommands = Arrays.asList("SEVER", "juh",
        "   VYCHOD", "zapad   ", "rozhliadni SA", "inVENtar", "KONIEC",
        "VEZMI", "POLOZ", "POUZI", "PRESKUMAJ", "PRIKAZY", "NAHRAJ",
        "ULOZ", "VERZIA", "RESTART" );


ale ako ? Vies to podla tohto spravit ? Alebo niekto ?


#634
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 05:25:24
Vie niekto urobit ten Unit test ?
#635
2. ročník / Re: OOP
11.12.2011, 04:39:28
tie Unit testy treba mat ? Vobec neviem ako to spravit
#636
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 20:32:56
este k tomu menu ... ked bude gamestate SOLVED aj GAMEOVER ... cize hra sa ukonci uspesne alebo neuspesne tak malo by hodit do menu, ze ?
#637
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 20:23:17
tiez by ma zaujimalo, vsak s Tomaskom kto ma tak budu mat vsetci totozne, kedze skoro vsetko robil na cvikach
#638
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 19:27:10
a menu mas spravene ?
#639
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 19:13:48
Ked sa vam hra ukonci neuspesne, cize nieco vas zabije napriklad, tak davate gamestate GameOver ? A vyhodi vas t ocelkom z hry alebo vas to vrati do menu ?
#640
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 17:41:19
Quote from: milaninho on  10.12.2011, 06:38:40
Vytvorte mapu svojej hry. - mas si vytvorit vlastny svet - svet svojej hry. Ak si svet nainicializoval, mas tuto ulohu splnenu.
Ako uz bolo spomenute, vykreslovanie mapy je namet na rozsirenie, nie je v zakladnej textovke.
to veteran - neviem co si to myslel tym dvojrozmernym polom ale dufam ze to bolo iba abstraktne pole a ze mapu nemas implementovanu cez Array ale cez Exits v Roomoch :)

super, dik, myslel som si ze to bude len toto a ze netreba ziadnu fyzicku mapu, kedze ta je v rozsireniach ,... tak uz mam skoro vsetko, hura :)
#641
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 17:39:39
je na to nejaky modul do NetBeansu: http://wiki.netbeans.org/NetbeansUML  ale neskusal som este, len cviciaci nam ukazoval toto
#642
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 03:58:49
podla mna to nebude vadit ... vsak ked bude vidiet cviciaci ze rozumies kodu a robil si to ty tak nemal by byt problem
#643
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 02:51:18
hej je to tam jednou vetou, z ktorej vela nezistim ako je to myslene:

QuoteV metóde void createRooms() vytvorte mapu svojej hry.

podla mna keby chceli vykreslit mapu alebo spravit nejak fyzicku mapu tak by tam nenapisali, ze DO metody createRooms() ale ze napr. vytvorte metodu createMap() ktora vytvori a vykresli mapu
#644
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 02:25:06
no ale tam nikde nepisu nic o tom, ze sa ma vykreslovat ta mapa

// mohol by sa vyjadrit mirek alebo niekto kto si je isty ze vie co tam treba robit v tej doplnujucej ulohe
#645
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 02:11:25
Quote from: matus217 on  10.12.2011, 02:03:21
Hej takto by to malo byt. Tu mapu netreba vytvorit fyzicky, ale len inicializovat a nastavit vychody a priradit im miestnosti. Celkovy prikaz mapa je podla mna brany ako rozsirenie. Ja osobne som spravil prikaz mapa ktory mi vypisuje uz navstivene miestnosti, a zobrazuje v ktorej sa aktualne nachadzam. A ratam to ako a jedno z povinnych rozsireni...

takze ked tam v createRooms() mam povytvarane instancie miestností, priradene im vychody sez setexits() tak to akoze mam spravenu tu "mapu" a nepotrebujem tam nic dorabat ? ... vsak to musi mat kazdy.

alebo to co pise veteran ? ... ale tu nastava problem, pretoze ja mam pre niektore miestnosti nastavene vsetky vychody na null a odomknu sa az pocas hry
#646
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 02:00:39
no vsak vychody sa tam nastavuju, aj aktualna miestnost sa nastavi a vlozia sa predmety ... ale to je v popise cvika, tak neverim zeby to mysleli tou doplnujucou ulohou

nerozumiem ako tu mapu tam mam vytvorit
#647
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 01:57:35
nie prikaz mapa ... ale doplnujuca uloha cvicenia 8 je V metóde void createRooms() vytvorte mapu svojej hry.

Nie je tam, ze zobrazte mapu, tak neviem ako vytvorit mapu ? ako to je myslene ?
#648
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 01:56:16
ja to nechcem ako rozsirenie ... ale mapa je ako doplnujuca uloha

ja s tou mapou nechcem robit nic, ale oni to ako mysleli neviem :D
#649
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 01:54:09
lebo mne sa zda, ze Kapa hovoril, ze aj doplnujuce ulohy su povinne

A staci teda tu mapu len tak napevno cez printy ? Ci treba nejak komplikovanejsie ?
#650
2. ročník / Re: OOP
10.12.2011, 01:46:39
inak ta mapa co je ako doplnkova uloha v niektorom cviku ma ako vyzerat ? A je to povinne ? ... kedze v rozsireniach hry je prikaz MAPA

staci davat printy na vykreslenie mapy ?

System.out.println("A | B | C");
System.out.println("        | D");
System.out.println("        | E | F | G");


.. a tak dalej, ze takto bude primitivne mapa ?