• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Agamemnon

#276
2. ročník / Re: OOP
15.11.2011, 04:41:43
Quote from: esperian on  15.11.2011, 04:32:16
Implementujte telo metódy void addItem( Item item ) rozhrania Room, ktorá zabezpečí pridanie predmetu do miestnosti.

hmm, napr. niečo takéto:



class RoomImpl implements Room {
  private List<Item> items;
 
  ...
 
  public void addItem(Item item) {
    // sem môžu prísť nejaké testy - napr. či sa predmet už nenachádza v liste, či sa predmet vôbec môže nachádzať v miestnosti a pod...
    // ale nemusia byť, keďže v podstate toto nebude verejná trieda a pristupovať ku nej budeš len ty...
    items.Add(item);
  }
}



ak to nie je čisto v jave, tak sa ospravedlňujem... s javou som nerobil už niekoľko rokov a toto píšem z hlavy :) možno som to pomiešal trochu s c#
#277
2. ročník / Re: OOP
15.11.2011, 04:26:48
Quote from: esperian on  15.11.2011, 04:06:52
takze Quizova otazka ya jeden puntik xDD ->

ako spravit metodu addItem z 9 cvika ??

daj celé znenie úlohy a možno ti poradím... takto nemám šancu :) čo má tá metóda robiť, etc... nejaký popis ku nej
#278
Quote from: pawlo on  13.11.2011, 06:00:55
Predchvíľou som sa sem chcel prísť pozrieť a (viď obrázok)


Nezdalo sa mi to tak som to skúsil cez google - dopadlo to rovnako. Vypol a zapol som Operu a už mi nabehlo fórum v pohode.

Neviete čo sa stalo? Kúpený Avast nenašiel žiadného škodca a z ntb som nikdy žiaden pornhub ani nič podobné nevyhľadával.

Ďakujem.

hehe, porno je späť :D
#280
O ničom / Re: Uschovna bicyklov
11.11.2011, 16:10:56
Quote from: ZuzkaGaRR on  11.11.2011, 15:48:42
Quote from: Agamemnon on  11.11.2011, 00:14:27
Quote from: ZuzkaGaRR on  10.11.2011, 23:56:35(pričom podotýkam, že to nebola petícia, ale podporná podpisová akcia)

v zbierke zákonov (zbierka.sk) som niečo také ako podporná podpisová akcia nenašiel... petíciu áno... podobne aj policajný zbor... takže - existuje také niečo vôbec? :) nie je to to isté? :) prípadne má to nejakú váhu? :) a nakoniec: nie je to jedno? :)

Termín podporná podpisová akcia sme si sami zaviedli, nie je to právnický termín, ak by sme to boli nazvali petícia, tak to má už podtón nátlaku, takže sú to "len" podpisi ľudí, ktorí súhlasia s nápadom. Váhu to má takú, že to poukazuje na množstvo ľudí, ktorí by cykloparkovisko uvítali.

hmm, takze z jeho pohladu je to peticia :) nezalezi na tom, ako si to nazves :)
#281
O ničom / Re: Uschovna bicyklov
11.11.2011, 04:19:23
klypso: tá odpoveď je mne?
#282
O ničom / Re: Uschovna bicyklov
11.11.2011, 00:14:27
Quote from: ZuzkaGaRR on  10.11.2011, 23:56:35(pričom podotýkam, že to nebola petícia, ale podporná podpisová akcia)

v zbierke zákonov (zbierka.sk) som niečo také ako podporná podpisová akcia nenašiel... petíciu áno... podobne aj policajný zbor... takže - existuje také niečo vôbec? :) nie je to to isté? :) prípadne má to nejakú váhu? :) a nakoniec: nie je to jedno? :)
#283
2. ročník / Re: OOP
08.11.2011, 03:15:21
nie je to dobré...
- kontroluješ vždy len prvý príkaz v list prikazy - ak hľadaný príkaz nie je prvý, tak ti to vyskočí ako null... - else statement v cykle nemá byť
- ak je príkaz bez parametrov, tak to príkaz nájde a vráti - to je okej...
- ak je príkaz s parametrami, tak nespracovávaš parameter ("V prípade, že sa jedná o príkaz hry, je potrebné nastaviť parameter príkazu.")
- nehandluješ viacslovné príkazy
- v tom cykle je nerovnosť len menší, nie menší a rovný...
- ja by som použil cyklus foreach - v jave: for(Command cmd : prikazy)
- dá sa to potenciálne aj ďalej zjednodušovať, ale to závisí od toho, ako máš implementované triedy ako Command, aký typ je premenná prikazy, etc... v základe je for okej
#284
Quote from: DeViLvs on  08.11.2011, 01:30:12
a nemyslela si nahodou y=x/(x-3)? tak ci tak podla mna su tu obe riesenia (ci ako nazvat to prve) trochu zle.

čo sa ti nepáči na mojom riešení? :)
#285

program funkcia;
var
  x:real;
begin
  write('zadaj x: ');
  readln(x);
  if (x<>0) then writeln('vysledna hodnota funkcie y=-2')
  else writeln('0 nepatri do def. oboru');
  readln;
end.


:P
#286
Quote from: lecter on  07.11.2011, 04:49:31
Quote from: Agamemnon on  07.11.2011, 00:13:07
čo je to krokovacia tabuľka? akože chceš tabuľku, kde pre každý riadok kódu bude výpis hodnoty premenných? to máš ako zadanie, alebo čo? :)
také veci (debuggovanie, krokovanie) sa robia priamo v programovacom prostredí (napr. aj starý "modrý" turbo pascal to zvládal)... nikto to nerobí ručne a na papieri (v exceli, etc.), lebo to je nezmysel...

:D :D :D Ago, tak to by si sa divil :D :D Je jedna vyucujuca, ktora to na FEI vyzaduje, aby si na papier nakodil program a este aj vypisal do tabulky priklady pre vstupy a ake hodnoty naberaju premenne pocas behu programu :D :D To nic, ze mame vyvojove prostredia :D :D

heh, ale tak v praxi sa to nepouziva :D
#287
čo je to krokovacia tabuľka? akože chceš tabuľku, kde pre každý riadok kódu bude výpis hodnoty premenných? to máš ako zadanie, alebo čo? :)
také veci (debuggovanie, krokovanie) sa robia priamo v programovacom prostredí (napr. aj starý "modrý" turbo pascal to zvládal)... nikto to nerobí ručne a na papieri (v exceli, etc.), lebo to je nezmysel...
#288
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
06.11.2011, 02:20:59
rýchly odhad... to, čo popisuješ sa ti potom prejaví opačne, ak budeš mať málo fps - budeš sa pohybovať pomaly... na to sú patterny, ako sa to rieši... súvisí to so spracovaním akcie, ktoré by malo byť nezávislé na vykresľovaní (prípadne na prenose cez sieť a pod.) - ak som teda dobre pochopil, o čom hovoríš... :)
#289
Quote from: ApokalypS on  27.10.2011, 16:03:47
priznajme si to, monitoruju nas

vsetci sme ocipovani ako hovori ujo ivo ashtar :D a sleduju nas jestyrci :D
#290
2. ročník / Re: OOP
25.10.2011, 01:20:44
Quote from: jk162ws on  25.10.2011, 01:13:39
ako má vyzerať mapa sveta....miestnosti majú byť všetky na jednej obrazovke alebo každá na inej?

?
#291
O ničom / Re: Sviatky
24.10.2011, 20:44:40
ano, lebo vsetky vysoke skoly maju volno, len FEI nema...
#292
2. ročník / Re: OOP
24.10.2011, 16:21:32
Quote from: esperian on  24.10.2011, 16:04:27ja som o nejakej textovej adventure pocil az teraz,..

textovky su len predchodcovia sucasnych adventur a v deji sa nelisia v podstate... ide o pribeh...
sucasne adv si nehral? napr. syberia? broken sword? alebo v nasom prostredi zname ceske ako napr polda? horke leto? posel smrti?
#293
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
24.10.2011, 16:16:48
prv daj popis... potom mozno budem vediet aj pomoct :)
#294
2. ročník / Re: OOP
24.10.2011, 13:19:35
je to okej, nemusis vsetky predmety zobrat... dokonca sa nemusia vsetky predmety ani dat zobrat - niektore napr len preskumat a tak napr zistis nieco o pribehu, alebo najdes dalsi predmet a pod...

haloo... nikdy ste nehrali adventury? ;D tolko skvelych je... ;D
#295
2. ročník / Re: OOP
24.10.2011, 01:20:05
jj, môže to končiť akokoľvek... a môže to byť v podstate o čomkoľvek... :)
#296
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 21:14:51
miestnosť kam sa nedostaneš: dať ju tam môžeš kľudne... len v podstate - tým, že hráč mapu nevidí, tak sa o nej môže tak max. dozvedieť v nejakom popise inej miestnosti a aj to len v štýle... "vidíš zamknuté dvere, ktoré nedokážeš odomknúť. vyzerá to, že je za nimi ďalšia miestnosť"... takúto miestnosť by som preto nepočítal do toho počtu miestnosti... ak už fakt nevieš vymyslieť ďalšie miestnosti... tak urob dlhú chodbu - napr. v štýle neverhooda, ak si to hral :D

mapa... miestnosti nemusia byť ani štvorčeky - ak si pridáš napr. príkaz ja nvm, juhozápad :D alebo kľudne môžeš mať viac poschodí a príkazy hore/dolu... tvoja vec... implementačné je to jednoduché...

predmety samozrejme nemusíš použiť všetky... kľudne môžeš mať nejaké na spestrenie, prípadne doplnenie deja/príbehu a pod... alebo len také, čo nič nerobia, ani nemajú zmysel :D

minimum príkazov niekedy bolo, predpokladám, že aj teraz... ale koľko, to nvm...
#297
Quote from: AnvilOfFury on  23.10.2011, 19:23:45
Quote from: Agamemnon on  23.10.2011, 15:56:56
Quote from: AnvilOfFury on  23.10.2011, 06:32:13Pouzivajte iba prikazy, ktore su v prirucke. Je skor neefektivne vytvarat vlastne.
nezmysel... ak je ten príkaz rozumný... napr. "talk"... (áno, všetko sa dá napísať ako "use XY", ale "use jane" je úsmevné a navyše to evokuje niečo iné ako rozhovor :P)
To beriem, ale už som sa stretol aj so scénarmi typu: vypi vodu, hoď kameň, vypni práčku, uvar obed... takýto prípad sa teda berie že je hromada "unikátnych" príkazov, ktoré sa dajú nahradiť spomínaným USE, GET, PUT. Samozrejme, nejaké špecifické príkazy ako TALK, COMBINE sú v pohode.
jasne, takéto príkazy sú nezmyselné :)
#298
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 18:05:13
Quote from: Tren on  23.10.2011, 17:50:31
namiesto USE DOOR nemoze hned pouzit NORTH alebo nieco ine?

napr.
WEST
GET KEY
NORTH
USE KEY
SOUTH

jasne, môže...

Quote from: ultimate on  23.10.2011, 17:50:56
jaj, chapem :D ... takze to je na mne ci si to spravim potom tak, ze prikaz USE key len odklucuje dvere alebo ci ich odklucuje a zaroven otvori ...

áno, v podstate celá implementácia je na tebe - čokoľvek si vymyslíš, to tam budeš mať - pokiaľ to dodrží podmienky zadania - aby ti zadanie prijali
#299
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 17:48:14
Quote from: ultimate on  23.10.2011, 17:45:48
preco ? .. aj v tom vzorovom scenari, je ze pouzi nejaky kluc a nie je tam napisane na aky dalsi predmet treba ten kluc pouzit

on to myslel tak, že "USE KEY" odomkne dvere ale neotvorí ich, takže cez ne stále nemôžeš prejsť... až potom "USE DOOR" otvorí dvere, aby si prešiel do ďalšej miestnosti...
#300
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 17:47:15
Quote from: Rajo on  23.10.2011, 17:43:13
Quote from: ultimate on  23.10.2011, 17:40:04
ale ked teraz nie je dohodnuty ziadny presny tvar tak asi to je jedno ;)

este k tym dveram ... do scenaru ich nemusim davat, ze ? ... dam do scenara len napr. USE KEY a tym otvorim tie dvere, ze pouzijem kluc ...  a do popisu miestnosti dam narp.: "Si v miestnosti xy, v ktorej su zatvorene dvere"

moze to tak byt ? Ci musia byt tie dvere medzi predmetmi ?

USE KEY
USE DOOR

tým, že použiješ kľúč neznamená že tie dvere aj otvoríš :D

vec implementácie a toho ako sa ty rozhodneš :)