Author Topic: OOP  (Read 114463 times)

ppeess

  • Guest
Re: OOP
« Reply #150 on: 23.10.2011, 18:12:44 »
zdar, takze moze to niekto nejak dat dokopy co vlastne treba odovzdat? bo uz mi z toho j...
na moodli je vzor scenara, ale tak tam su len prikazy , staci len to odovzdat? niekto tu kreslil mapu, odovzdavam pri kapovi, takze aj u nas treba tu mapu? take nieco ako esperian kreslil...co este vsetko treba? taky scenar ako je vzor uz mam, mapu tak isto, este nieco treba? :D vdaka
V siestom tyzdni sa odovzdava len scenar mapa ide do dokumentacie .......

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #151 on: 23.10.2011, 19:10:05 »
môže byť v hre miestnosť, do ktorej sa nebudem môcť dostať? Napríklad ak mám nejakú miestnosť ktorá ma bezpečnostne dvere a za tou miestnosťou je dalšia miestnosť do ktorej sa nikdy nedostanem lebo sa nedostanem do miestnotsti pred ňou ? :D Bude sa to rátať ako miestnosť ? Alebo to musí byť miestnosť do ktorej sa budem môcť nejako dostať ?

orsi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #152 on: 23.10.2011, 19:24:36 »
ako má vyzerať tá mapa, musí to byť nejaký štvorec ked sa na to zvrchu pozrem alebo to môže mať ľubovolný pôdorys? (samozrejme jednotlive miestnosti su male stvorceky)

AnvilOfFury

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 220
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #153 on: 23.10.2011, 19:29:41 »
môže byť v hre miestnosť, do ktorej sa nebudem môcť dostať? Napríklad ak mám nejakú miestnosť ktorá ma bezpečnostne dvere a za tou miestnosťou je dalšia miestnosť do ktorej sa nikdy nedostanem lebo sa nedostanem do miestnotsti pred ňou ? :D Bude sa to rátať ako miestnosť ? Alebo to musí byť miestnosť do ktorej sa budem môcť nejako dostať ?
Odhadujem že takéto detaily sa nikomu nebude chcieť pozerať, ale logicky dané riešenie nemá zmysel.

ako má vyzerať tá mapa, musí to byť nejaký štvorec ked sa na to zvrchu pozrem alebo to môže mať ľubovolný pôdorys? (samozrejme jednotlive miestnosti su male stvorceky)
Môže to byť lubovoľný pôdorys, dokonca môžeš spraviť prepojenia medzi miestnosťami nie len v mriežke ale akokoľvek budeš chcieť. (Napr miestnosti máš v jednom "riadku" a z miestnosti na ľavom konci prejdeš až do miestnosti na pravom a keď budeš v koncovej miestnosi na pravo môžeš sa príkazom EAST dostať do najľavejšej miestnosti (ako dáky kruh)). Všetko záleží od toho ako sa rozhodneš ty.
Keep information to yourself - Knowledge is power. Think job security. Never provide documentation.
Use Real Tools - No "fancy-pancy" IDEs. Real developers only use vi.
Compiled = Ship It - User acceptance testing is an absolute waste of time.

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #154 on: 23.10.2011, 20:42:36 »
na prejdenie hry musím použiť všetkých minimálne 10 predmetov alebo môžem použiť len napríkad jeden ?

SteLa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #155 on: 23.10.2011, 21:04:26 »
je stanovene neake minimum prikazov? Teda ne sa zda ze ich mam az vela, ale mam pocit ze spominal nieco o minimalnom mnozstve prikazov na prejdenie hry. Ja som dozadu nepocula nicO.o

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #156 on: 23.10.2011, 21:09:27 »
je stanovene neake minimum prikazov? Teda ne sa zda ze ich mam az vela, ale mam pocit ze spominal nieco o minimalnom mnozstve prikazov na prejdenie hry. Ja som dozadu nepocula nicO.o

http://it4kt.fei.tuke.sk/c/oop/scenarios/00/assignment.html

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #157 on: 23.10.2011, 21:14:51 »
miestnosť kam sa nedostaneš: dať ju tam môžeš kľudne... len v podstate - tým, že hráč mapu nevidí, tak sa o nej môže tak max. dozvedieť v nejakom popise inej miestnosti a aj to len v štýle... "vidíš zamknuté dvere, ktoré nedokážeš odomknúť. vyzerá to, že je za nimi ďalšia miestnosť"... takúto miestnosť by som preto nepočítal do toho počtu miestnosti... ak už fakt nevieš vymyslieť ďalšie miestnosti... tak urob dlhú chodbu - napr. v štýle neverhooda, ak si to hral :D

mapa... miestnosti nemusia byť ani štvorčeky - ak si pridáš napr. príkaz ja nvm, juhozápad :D alebo kľudne môžeš mať viac poschodí a príkazy hore/dolu... tvoja vec... implementačné je to jednoduché...

predmety samozrejme nemusíš použiť všetky... kľudne môžeš mať nejaké na spestrenie, prípadne doplnenie deja/príbehu a pod... alebo len také, čo nič nerobia, ani nemajú zmysel :D

minimum príkazov niekedy bolo, predpokladám, že aj teraz... ale koľko, to nvm...
All code is crap.

42

SteLa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #158 on: 23.10.2011, 21:39:44 »
je stanovene neake minimum prikazov? Teda ne sa zda ze ich mam az vela, ale mam pocit ze spominal nieco o minimalnom mnozstve prikazov na prejdenie hry. Ja som dozadu nepocula nicO.o

http://it4kt.fei.tuke.sk/c/oop/scenarios/00/assignment.html

ahaaam...slepota moja^^

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #159 on: 23.10.2011, 22:09:45 »
na úspešne prejdenie hry MUSÍM prejsť cez všetkých 30 miestnosti ? ak prejdem hru pri prejdení napríklad 16 miestnosti tak to je zle ?

genie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 666
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #160 on: 23.10.2011, 22:46:27 »
nemusis.. mozes mat kludne akokeby slepu ulicku ;) a na jej konci zbytocny predmet :D alebo prazdnu
“Any fool can use a computer.  Many do.”

Maxxtro

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #161 on: 23.10.2011, 22:48:21 »
Koľko predmetov sa má zmestiť do toho batohu? Koľko si sám určím?

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #162 on: 23.10.2011, 22:51:15 »
nemusis.. mozes mat kludne akokeby slepu ulicku ;) a na jej konci zbytocny predmet :D alebo prazdnu

no slepu uličku tam nemám ale mám tam miestnosti do ktorých vojdeš, nájdeš tam predmet, no ten ti bude naprd, alebo ak ho použiješ/zodvihneš tak bude GAME OVER :D alebo miestnosti, do ktorých nemáš povolenie vstúpiť :P Takže môžem to tak riešiť? že dokopy budem mať 30 miestnosti ale na úspešne prejdenie mi bude stačiť prejsť a pozbierať/zodvihnúť/použiť predmety len v napr. 15 miestnostiach ?

genie

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 666
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #163 on: 23.10.2011, 22:55:47 »
jop ;)
“Any fool can use a computer.  Many do.”

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #164 on: 23.10.2011, 23:09:50 »
koniec moze byt hocijaky, ze ? ... nemusi tam byt ziadna princezna ? .. cize to moze byt o hocicom, vsak ? ... na konci mozem dat napr. pouzi <nejaka vec> a koniec, hej ?

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #165 on: 23.10.2011, 23:25:58 »
koniec moze byt hocijaky, ze ? ... nemusi tam byt ziadna princezna ? .. cize to moze byt o hocicom, vsak ? ... na konci mozem dat napr. pouzi <nejaka vec> a koniec, hej ?

ja tak mám, POUŽI MOBIL :D

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #166 on: 24.10.2011, 01:20:05 »
jj, môže to končiť akokoľvek... a môže to byť v podstate o čomkoľvek... :)
All code is crap.

42

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #167 on: 24.10.2011, 03:08:08 »
do moodle mam dat len .txt v ktorom je IBA scenar alebo tam mam mat v tom aj tu mapu a zoznam predmetov ?

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #168 on: 24.10.2011, 03:36:59 »
Ak v scenari nemam pouzitý príkaz "POLOZ" tak to nevadí, však ? ale samozrejme, že ten príkaz bude k dispozícií...

ppeess

  • Guest
Re: OOP
« Reply #169 on: 24.10.2011, 03:59:33 »
Tak za to su body dole ...... :D

Rajo

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 346
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #170 on: 24.10.2011, 04:06:55 »
Tak za to su body dole ...... :D

Ale nesranduj, už to mám v .txt a prerábať sa mi to velmi nechce :D

matotv

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #171 on: 24.10.2011, 05:19:54 »
ma niekto vyriesene to posledne cviko z oop? da sa stiahnut tak ze namiesto shapes, napisete project_06.zip ale nieje to dokoncene ...ak to niekto mate tak sem hodte :D  :bannana_guitar:

Domino_666

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 88
    • View Profile
    • Dudo Aliens Racing Team
Re: OOP
« Reply #172 on: 24.10.2011, 06:13:36 »
Tak mne to vyšlo na 71 krokov v minime, mám tam spestrenia ako NPC, v jednej časti aj časovanie krokov.
Predmety: zobrať a použiť "z inventára" mám 7, ďalších asi 5 mám statických - nedá sa s nimi hýbať, len sa použijú na mieste (a dačo sa stane - umožní postup ďalej). Takto to stačí, či tých 10 sa musí dať zobrať?
Do 1 miestnosti (mám ich 30) sa nedá dostať, resp. by to znamenalo koniec hry, hráč ju bude musieť "vyčistiť od záporňákov" iným spôsobom :D
Stačí to, alebo treba ešte niečo? Základné príkazy GET, PUT, EXAMINE, USE všetky mám aspoň raz nutné použiť.

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #173 on: 24.10.2011, 13:19:35 »
je to okej, nemusis vsetky predmety zobrat... dokonca sa nemusia vsetky predmety ani dat zobrat - niektore napr len preskumat a tak napr zistis nieco o pribehu, alebo najdes dalsi predmet a pod...

haloo... nikdy ste nehrali adventury? ;D tolko skvelych je... ;D
All code is crap.

42

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #174 on: 24.10.2011, 16:04:27 »
je to okej, nemusis vsetky predmety zobrat... dokonca sa nemusia vsetky predmety ani dat zobrat - niektore napr len preskumat a tak napr zistis nieco o pribehu, alebo najdes dalsi predmet a pod...

haloo... nikdy ste nehrali adventury? ;D tolko skvelych je... ;D

ja som o nejakej textovej adventure pocil az teraz,.. my sme este mlady, sme vyrastali uz na Soldier of Fortune, aspon ja ..tie textovky este asi na 386  bezali xDDD  ;D ;D ;D
« Last Edit: 24.10.2011, 16:06:32 by esperian »