ahojte..
ako je to s vratenim tovaru do 7 dni? som objednal cez e-shop ext. disk, ktory som vyzdvihol v kamennom obchode. disk som pouzil ale mi to trosku blbne s telkou (predosly disk fungovalo v pohode). mam pravo na vratenie tovaru alebo na vymenu za iny kus (by som doplatil rozdiel)?
Quote from: Johny Bravo on 20.06.2012, 04:53:21
ahojte..
ako je to s vratenim tovaru do 7 dni? som objednal cez e-shop ext. disk, ktory som vyzdvihol v kamennom obchode. disk som pouzil ale mi to trosku blbne s telkou (predosly disk fungovalo v pohode). mam pravo na vratenie tovaru alebo na vymenu za iny kus (by som doplatil rozdiel)?
V kazdom eshope je zo zakona 7 dni bez udania dovodu. Kamenne obchody si to urcuju kazdy sam.
ale aj na pouzity tovar?
Neviem ako je to v Datacompe, ale napr. Orange to má tak, že keď sa síce objedná online, ale vyzdvihne sa v kamennom obchode, tak neplatia podmienky pre online predaj, ale pre bežné obchody.
datacomp ma vraj velmi ustretovy reklamacny servis.
zavolam im zajtra, uvidime :)
Quote from: Stormmast3r on 20.06.2012, 06:01:18
datacomp ma vraj velmi ustretovy reklamacny servis.
To majú.
Ale pokiaľ viem tak v obchodných podmienkach majú uvedené že prevzatie v kamennej predajni sa berie ako bežní nákup na ktorí sa nevzťahuje 7 dňová lehota (tá je skôr na to že si objednáš tovar ten príde a doma zistíš že je to napr. dvakrát väčšie ako si myslel alebo ti nevyhovuje prevedenie čo pri nákupe v predajni nehrozí).
Tu pomôže asi len reklamácia tovaru.
tak potom este trosku ich motivovat SOIkou
lebo ked zmluvu uzatvaras elektronicky a teda nevies ako realne produkt vyzera, mas 7 dni zo zakona
ci ti to uz svist donesiel zabalene v alobale alebo si to prevezmes sam na tom, ako bola uzavreta zmluva nic nemeni
ale toto obchodnici velmi neradi pocuju
kazdopadne ak je balenie neposkodene (teda sa da vsetko zlozit nazad a nic neni roztrhane, tak by to mali vziat s nevolou spat)
mozes ten ext. disk pouzivat 6 dni a na 7. den ho mozes odniest naspät a ked na nom nebudu ziadne znamky pouzivania (nijak ho neposkodis) tak ti ho vezmu (musi byt v povodnom stave) ... raz som kupoval notebook z datacomu a po styroch dnoch pouzivania som ho vratil a bez problemov mi vratili peniaze a objednal som si iny, akurat sa ta spytaju, ze preco to chces vratit ...
a s tym by nemali robit problemy, ze si to tam vyzdvihol, viem ze to maju napisane v obchodnych podmienkach, ale aj ja som ten notebook vyzdvihol na predajni a ked som ho vracal tak sa servisak len spytal, ci bol kupovany cez internet ... nezaujimalo ho ci som si ho bol vyzdvihnut osobne alebo nie ... tam ide o to, ze ten tovar si nevies pozriet pred kupou a tam je jedno ci si ho vyzdvihol na predajni alebo ti ho doniesol kurier
no vratili mi peniaze.. som kupil iny disk..