Rozhodne sa môžete hocikto z Vás obrátiť na p. Jedličku (CKM SYTS), prípadne na mňa, ak máte nejakú sťažnosť. Prísľub máme, že ktokoľvek, kto si NO ISIC neobjednal, a teraz by ho chcel, bude mať nárok. Len budeme potrebovať vytvoriť menný zoznam študentov, aby vedeli pozháňať presný počet NO ISIC známok. To je však len riešenie dočasné pre tento akademický rok.
Údajne výroba a distribúcia tých malých nálepiek ISIC kdesi z Holandska stojí isté náklady, a pokiaľ ich objednajú viac, než sa predá, tak nepredané kusy nemôžu vrátiť späť spolu s refundáciou peňazí. Preto zavádzajú objednávkový formulár. Toto však považujem za problém ich podnikania, nie bežného študenta, ktorý si či ISIC či NO ISIC kupuje dobrovoľne.
Navrhovala som, že by stálo za zváženie ponúknuť študentom, ktorí nestihnú termín práve známku NO ISIC - pretože študent sa nebude sťažovať, že musí niečo platiť (otvorene, v dnešnej dobe sú to práve peniaze, čo všetkým možným hýbe) a ak by niekomu z týchto študentov išlo o zľavy a bonusy ponúkané v rámci ISICu, tak bude kvázi potrestaný, že prepásol termín. Údajne sa vyskytli prípady, že sa študenti sťažovali, že veď my sme chceli ISIC a nie nejaký NO ISIC, takže nie je jednoduché vyriešiť túto vec. Rozhodne je to však problém spoločnosti CKM SYTS, nie študentov. Vieme, kto by ho mal teda riešiť.