no ja mam na PDT taky nazor (mozno sa mylim), ze ten predmet podobne ako aj anotaciu k nemu vymyslel a zostavil niekto uplnme iny kto cel aby tento predmet bol prehladovy co sa teorie tyka ze existuje nieco taketo a taketo pouziva sa to na to a to... a na cviku nejake prikladiky co a ako a pod...
len akosi sa to nestretlo s odozvou a nakoniec preco by sa malo dat studentovi studentovi len tak 6 kreditov? a preto sa vymyslaju kadejake somariny typu 20 clanky ktore su absolutne neaktualne a ani sa poriadne nevie co sa ma vymysliet aby nepreslo vsetkych 30 studentov... a preto vytvaraju nezmyselne 96 str. "anglicke" slidy (
http://hornad.fei.tuke.sk/~genci/Vyucba/OOBDS/Prednasky/02-DWH-1-081014-2025.ppt) a vymyslaju nezmyselne zadania ktore sa este ani poriadne nevie ako maju vyzerat a co maju robit ale...
neviem ale ani ja podobne ako libra si nespominam zeby sme na dbs preberali take nieco ako optimalizacia selectov... ako nemam nic proti tomu ak sa ce aby sme to vedeli, sak v poriadku... ale nech sa to vysvetli ukaze na nejakych 2,3 prikladikoch ze to student pochopi a potom prosim mozme optimalizovat... jak keby sme svojho casu na cviku z fyziky mali sami stiepit atom sak na prednaske nam to bolo povedane ze take nieco sa da ale nikto nepovedal jak ale da sa tak...
neviem no podla mna prednaska na temu datawarehouse by mala vyzerat asi nejak tak ako to mal p. Paralic na predmete UI koncom semestra ak si pamatate ti co ten predmet mali... prisiel povedal co to ten datawarehouse je, naco to sluzi, ako to vznika, co je nejaka datova kocka ako sa s nou pracuje a pod... prosto neviem ale mne ta prednaska pripadala velmi zaujimava a ani zdaleka sa to neda porovnat s tym co bolo k datawarehouse prezentovane na PDT...
ja neviem preco take halo nevznika okolo predmetov typu TT, TBIS2 a pod... ale kolo predmetov typu PDT, KP a pod... a nikto nevymysla ze co s tymi 12b, kazdy ma jasno v organizacii predmetu a pod... myslim si ze vacsie % studentov spravi predmet typu TT, TBIS2 ako PDT a ma k tomu predmetu aj pozitivnejsi vztah... nieje to na zamyslenie???
myslim si ze skor sa treba kompetentnym zamyslat nad tym ako zorganizovat vyucbu predmetu tak aby studenti vnimali dany predmet pozitivne a nemali ho len preto ze musia ale im aj nieco priniesol a ochotne by si ho zapisali aj druhykrat a nie zamyslat sa nad tym ako perfektne funguje system na oxforde, cambridgi a neviem na akych seckych moznych univezitach v skotsku a neviem kde vsade...