poviem po lopate.... su otazky, na ktore vies odpovedat, ale aj take, ktorymi si nie si isty a tipnes. no a pokial ten vysledok nevidis, nemozes sa poucit, ze ako to malo naozaj byt a navyse, ak ti vyhodnoti otazku, kde si si bol isty, ze je zla, nemozes sa ist ani hadat.
nevies vobec, na com si, nemas potuchy, ci vobec sa nieco hodnotilo, nehodnotilo. co ak kolega vedla ma napr A a ty E a mas pocit, ze to vies ovela lepsie ako on? nemozes si ani overit, ze ci naozaj je to spravodlivo ohodnotene, skratka nic nic nic, ze ci nahodou v tom tam nie je nejaka necistota (to len vymyslam priklad, nie ze by sa take nieco stalo).
student by mal vediet, preco bol takto ohodnoteny nielen po prosikani u ucitela, ze chce vidiet vysledky, ta to kde sme?
ked sa tak bojite nejakych screenov, tak spravte poriadny dozor a je to. toto kusok je na hrane.
to nie je prosikanie u ucitela, ides normalne na vyhodnotenie, kde okrem zapisu znamky do indexu mas narok na prezretie si vysledkov svojho testu - co je na tom nenormalne? my sme kedysi moodle nemali a pisali sme tiez testy, no na papier - za dva dni si prisiel na vyhodnotenie, tam si zistil co mas za znamku a ak ta to zaujimalo, pozrel si si test a to kde si urobil chyby.
ja tesne po skuske nemozem nikomu ukazovat vysledky, nakolko hned po jednej skupine nasleduje skupina dalsia, aby sa to aspon ako tak stihlo, nie je to zo zleho, ale proste sa to casovo nestiha, kedze nemozem robit dozor a zaroven sa bavit so studentmi - na to je fakt cas pri vyhodnocovani, tak ako to vzdy fungovalo a vzdy aj bude, nevidim na tom nic zle.
Ta hlaska o zabezpeceni dozoru... no neviem, asi si to predstavujes trochu lahsie nez to je, ale kapacita ucitelov na katedre sa zial rozsirit neda.
Ja osobne sa screenov nebojim, je mi to tak patnast, ze si to ani nevies predstavit... patnast mi ale nie je to, ze travim denne osem hodin len vymyslanim, opravovanim a zadavanim tych $#%^&^! otazok do moodlu a akonahle nejaky test prenikne, musim zial vsetko vymyslat nanovo a urcite nie z mojej skodoradosti a pasie. lebo nejde o mna, ci to ja prezradim alebo nie... toto tu cita o dost viac ucitelov ako si myslite... a dost pozorne.
BTW, nemyslim si, ze tie otazky su tazke, uspesnost na poslednom termine bola 14/16... otazky sa boduju benevolentne (kedze to po moodli nepreboduvavame, hoci by sme oficialne mali, ale fakt nie je v nasom zaujme vas co najviac poslat domov) a kazdy z vas ma sancu sa na vysledky u doc. Havliceho pozriet, dokonca tu uz tretikrat ponukam moznost o nich diskutovat. Ja chapem, ze mate iste pochybnosti, ale nie je nic jednoduchsie ako zajst v ramci vyhodnocovania za p. docentom, ktory vam milerad cely vas test ukaze, ak vas to skutocne tak zaujima. Ak vas nejaka otazka rozculuje uz konkretne po teste a skutocne nevydrzite bez odtajnenia jej zahady, mozte sa ma opytat priamo po nom - a vysvetlim vam ju (ale budete musiet pockat zhruba polhodinu, az sa dotestuje cela skupina). Teraz mi vy povedzte, co je v mojich silach este realne pre vas urobit...
Dalsia moznost je stazovat sa kde len chcete... ale treba to hovorit nahlas a pred kompetentnymi a nie len tu zatinat paste na anonymnom fore, tak sa nic nevyriesi.
PS: Ked ste robili Pocitacove siete a mali ste tam finaly... isto vam feedback povedal vsetky nespravne odpovede? Ci ste museli o konkretne nespravne/spravne odpovede "prosikat" u ucitela?