1. Co su to multimedia a naco sa pouzivaju
2. Co je potrebne na tvorbu prezentacie
3. Vektorova, bitmapova grafika - rozdiely, vyhody, nevyhody, kompresie
4. Autorsky system - definicia, priklady autorskych systemov
5. PowerPoint - jednoduchy rozpis
6. Zasady vytvarania prezentacie
7. Co je to skener a naco sluzi, typy skenerov
8. Princip cinnosti skenera
9. Rozlisenie skenera - horizontalne, vertikalne, farebna hlbka
10. Digitalny fotoaparat - definicia, vyhody, nevyhody
11. Digitalny fotoaparat - princip cinnosti, parametre
12. Zakladne prvky digitalnych fotoaparatov
13. Graficke prostriedky pocitacov - rozdelenie grafickych zariadeni
14. Graficke standardy
15. Co je to graficky editor, delenie grafickych editorov
16. 3D gafika - postup tvorby
17. Graficka karta - definicia, princip cinnosti
18. Digitalny zvuk - co je to zvuk a jeho prevod do dig. formy
19. Digitalny zvuk - vzorkovacia frekvencia, kvantovanie, kodovanie, CD a DVD audio kvalita
20. Zvukove formaty, sposoby kompresie, editory, prehravace, grabery
21. Digitalne video - definicia, princip, analogove video
22. Digitalne video - kompresia, typy kodovania
23. Video kodeky
24. Napalovanie CD, DVD - zakladne principy
25. Autorkse prava - definicia, prava a povinnosti, uplatnenie autorskeho prava