Author Topic: Objektove programovanie  (Read 152295 times)

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #600 on: 06.05.2009, 02:46:07 »
piton: super predsudok, páči sa mi... ;) takisto to neznamená, že to nie je dobré :) skôr to naznačuje, že to dobré je... totiž... každý má iné predstavy... napr. ja keby som si mal vybrať medzi ie8 a ff, tak beriem jednoznačne ie8...

ad load:
ten príkaz load, to nie je tvoja vlastná implementácia? ako teraz pozerám do dokumentácie ku tej knižnici, tak tam nie je implementovaný žiaden príkaz... takže to si môžete z commandu load vrátiť, čo chcete...
« Last Edit: 06.05.2009, 02:47:47 by Agamemnon »
All code is crap.

42

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #601 on: 06.05.2009, 02:54:20 »
to mne?
asi som som sa zle vyňadril, ten kod co som dal (nad nim jenapisane LOAD) je trieda Nahraj a v nej Exetute, a podla moodle.wiki ma vratit GameState.LOADEDPOSITION
sory ked mi daco unika, ale asi uz od vycerpania odpadnem z tej c mriezky...

PS: a tam som aj zakomentoval /*teraz vidim*/  ((Game)game).Gamestate = game.ProcessCommand(cmd); ze si hned vratim stav niekde uplne inde
hmm teraz ma napadlo ze hned tu by som to mohol kontrolovat ci prejde cez gamestate.Gameover alebo solved...
dam si sprchu, este sa vratim...

PPS: ked mam
Code: [Select]
while{
  if(daco daco)
  {
     //tu potrebujem vyskocit surovo z whilu pouzijem brake alebo return... lebo nic mi nechce fungovat
  }
}
« Last Edit: 06.05.2009, 03:03:57 by Domino3D »
vivat academicus

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #602 on: 06.05.2009, 02:56:20 »
no MS vyuziva dominantne postavenie na trhu a robi si co chce, napr. v IE ignoruje standardy, a preto musis robit stranku specialne pre IE a specialne pre ostatne. No neviem ako je na tom IE 8, snad sa to uz lepsi... ale dost bolo OT :)
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

Matejus

  • Guest
Re: Objektove programovanie
« Reply #603 on: 06.05.2009, 03:11:04 »
poradte mi niekto, ako vymysliet prikaz na SPOJENIE troch roznych predmetov, teda tried. Chcem vyrobit bombu pomocou predmetov CASOVAC, ROZBUSKA a TRHAVINA a neviem ako to poriešiť. Any ideas ?

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #604 on: 06.05.2009, 03:31:18 »
myslim ze potrebujes dalsie predmety a nejak testovat kombinaciu ci ich mas v backpacku, alebo ako to vlstne planujes spravit
asi nieco jak Chest a openChest
IMO
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #605 on: 06.05.2009, 03:45:52 »
domino: to, čo je na moodle, sa nemusí dodržať do bodky... to je len jedna možnosť... kľudne si môžeš urobiť vlastnú interpretáciu, ktorá to loadnvmčo nevráti... to, čo je na moodle, je kvôli cvikám - to nie je povinnosť, to použiť... len tá kinižnica sa musí použiť...

piton: už 7ka bola v pohode pomerne... 8ka je fajn... aj z používateľského hľadiska... ale súhlasím, koniec ot :)

matejus: cez nejaký medzipredmet...
All code is crap.

42

markus

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 916
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #606 on: 06.05.2009, 04:16:02 »
poradte mi niekto, ako vymysliet prikaz na SPOJENIE troch roznych predmetov, teda tried. Chcem vyrobit bombu pomocou predmetov CASOVAC, ROZBUSKA a TRHAVINA a neviem ako to poriešiť. Any ideas ?

ja som to robil takto...
mam predmety chemikalie a prisady
mozes zavolat pouzi na obidve metody
ak zavolas na chemikalie tak skontroluje ci su chemikalie aj prisady bud v batohu alebo miestnosti ak ano vytvori bombu...
tiez mozes zavolat pouzi prisady a urobi to iste... ty mas v podstate to iste akurat musis k tomu prihodit aj treti predmet cize skontrolujes ci mas v miestnosti alebo u seba vsetky tri.

Ing. nemtom

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 7709
  • lofr dyslektik
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #607 on: 06.05.2009, 04:55:17 »
napr. ja keby som si mal vybrať medzi ie8 a ff, tak beriem jednoznačne ie8...

toto mi vysvetli pls, nemusis tu, moze byt pm alebo irc, dik
brix will be shat

tomash

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #608 on: 06.05.2009, 14:14:46 »
Neviete niekto kedy ma dnes (streda) Ing. Szabo cviko z OP poobede? Lebo sa nijako nemozem dopracovat k rozvrhom  ???

radix

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3506
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #609 on: 06.05.2009, 14:16:29 »
Neviete niekto kedy ma dnes (streda) Ing. Szabo cviko z OP poobede? Lebo sa nijako nemozem dopracovat k rozvrhom  ???

skus takto

https://info2.tuke.sk/login/webin.exe?app=stud08

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #610 on: 08.05.2009, 02:40:07 »
v com mame spravit diagramy, robil to uz niekto?
v zosite mam ze staruml argouml :)
« Last Edit: 08.05.2009, 02:46:54 by Domino3D »
vivat academicus

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #611 on: 08.05.2009, 03:08:47 »
No vidis, presne jak pises, ja som robil v argouml, triedy mi vygenerovalo z kodu, aj so vsetkymi clen. premennymi a metodami, akurat "sipky" som musel dokreslit, ale celkom rychle to je...
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #612 on: 08.05.2009, 03:18:33 »
heh otovril som staruml a pozeram, pozeram, pozeram.. dobre vysral som sa na to to je dalsi user enemy prog
s doxy som vedel robit do 5 minut, a uz mam aj dokumetaciu :)
musim pozret ten argo

PS: prosim poradte ako mam vygenerovat diagram v hocico_uml , ja uz fakt neviem
skusal som vseliak mozne importovaat, nic sa nedari, nic sa nedej
pls halp
« Last Edit: 08.05.2009, 04:35:18 by Domino3D »
vivat academicus

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #613 on: 08.05.2009, 04:38:35 »
sybase powerdesigner to vie robit bezproblemovo :P
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Ing. nemtom

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 7709
  • lofr dyslektik
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #614 on: 08.05.2009, 07:19:47 »
co je na staruml userenemy?
brix will be shat

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #615 on: 08.05.2009, 07:22:18 »
user stupidity
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Trent

  • Newbie
  • *
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #616 on: 08.05.2009, 16:22:52 »
Ešte by ma zaujímalo či je potrebné implementovať history podľa návodu. Hru už mám hotovú nejaký ten týždeň a save a load metódu mám vytvorenú po svojom. Nebudem mať za to mínusové body? :)
« Last Edit: 08.05.2009, 16:37:42 by Trent »

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #617 on: 08.05.2009, 16:53:27 »
nebudes, ja som toho po svojom mal dost vela, a minusove body neboli  ;D
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #618 on: 08.05.2009, 17:59:49 »
ake vseliake dokumentacie musime vyrobit?
systemovu pozostavujucu z doxy vygenerovanej a diagramy
pouzivatelsku ? takt tu ani na jednu stranu nedokazem napisat, neveim co si tam mam navymyslat
a ako to pan Binas bude chciet aby sme odovzdali vytlacene?
vivat academicus

domino3d

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #619 on: 08.05.2009, 18:21:38 »
co je na staruml userenemy?
ked nie je tak mi prosim pomozte s tym nasiel som tam reverse engeneering, nasiel som si kody, dal som mu vygenerovat a nic sa nestalo, napisalo ze succesfully ended, a ani jedno vygenerovanie nezbehlo uspesne ...
vivat academicus

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #620 on: 08.05.2009, 20:14:32 »
do používateľskej sa píšu také veci, ako je potrebná konfigurácia na spustenie, ako sa program ovláda, v prípade tejto hry sa tam dáva scenár na vyriešenie hry, mapa, myslím... potom tam má byť nejaký úvod, popis programu a pod. nejaké vzory sú na katedrovej stránke, mám pocit
All code is crap.

42

byglajs

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #621 on: 08.05.2009, 20:29:29 »
 br zdravím
vie mi niekto poradiť,pls ?
Ak použijem kľúč na dvere chcem nastaviť iné východy v aktuálnej miestnosti, ale neviem poriadne ako, niekde tuna som sa zasekol:
game.CurrentRoom.SetExits(null,null,tuna mám dať čo ?,null);

má niekto nejakú ideu ako to spraviť ? ???

thom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #622 on: 08.05.2009, 20:31:04 »
AAAAAAAAAAAaa
a este jedna vec ma zaujima, ze ked mam rozohratu hru, dam save, a potom nasledne load, tak zase vykona vsetky prikazy od zaciatku ktore som zadal, to by netrebalo resetnut celu hru ? lebo potom tie prikazy nemaju zmysel na tej aktualnej pozicii a ja chcem akoze novu hru, stymi prikazmi co som ulozil ...
HALP bv
[/quote]

tak ten problem mam aj ja.rad by som vedel ci to vadi alebo nie, ked uprostred hry dam save a potom load tak znova sa vykonaju tie prikazy co su ulozene.
Cize ako keby som ich zadal rucne.Moze to tak byt alebo nie??

tomash

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #623 on: 08.05.2009, 20:31:43 »
Nemate niekto screeny z OP zo skusky??? Kto bude mat tak vymenim za screeny z USA co bolo minuly tyzden  ;D

thom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
Re: Objektove programovanie
« Reply #624 on: 08.05.2009, 20:34:13 »
br zdravím
vie mi niekto poradiť,pls ?
Ak použijem kľúč na dvere chcem nastaviť iné východy v aktuálnej miestnosti, ale neviem poriadne ako, niekde tuna som sa zasekol:
game.CurrentRoom.SetExits(null,null,tuna mám dať čo ?,null);

má niekto nejakú ideu ako to spraviť ? ???

No ved tam das tu miestnost na ktoru chces aby to ukazovalo, vlastne odkaz na tu miestnost. room1, room2 alebo ako ich mas pomenovane.
Code: [Select]
game.CurrentRoom.SetExits(null,null,room1,null);