@piton: fajn diki uz som to prerobil tak jak ma byt
@Hezechiel:
heh tam je finta
a prave nad tym * alebo niecim podobnym* silno rozmyslam aj ja
ta finta je ze ty mas vratit loaded position
Po vykonaní metódy Execute() a správnom nahratí uloženej histórie, je návratová hodnota metódy GameState.LOADEDPOSITION.
ale ked ma zabije ... ja neviem blesk dakde na poli pod stromom nahodne v textovej hre,... tak co potom? vratim loaded position.... to je somarina... lebo jednu chvilu je game state gameover a o chvilu loaaded, a podla mojho z loaded je potom playnig, takze v mojej hre budes nesmrtelny...
tu je kod z LOAD
...
foreach( string cmd in History.GetInstance() )
{
game.ProcessCommand(cmd);
//((Game)game).Gamestate = game.ProcessCommand(cmd);
}
Console.WriteLine("...");
return TextGame.Core.GameState.LOADEDPOSITION;
ja neviem akoze co stym amm robit, alebo akoto ma byt, ako to mate Vy?
AAAAAAAAAAAaa
a este jedna vec ma zaujima, ze ked mam rozohratu hru, dam save, a potom nasledne load, tak zase vykona vsetky prikazy od zaciatku ktore som zadal, to by netrebalo resetnut celu hru ? lebo potom tie prikazy nemaju zmysel na tej aktualnej pozicii a ja chcem akoze novu hru, stymi prikazmi co som ulozil ...
HALP