Author Topic: OOP  (Read 114457 times)

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #575 on: 12.12.2011, 02:22:19 »
to nie sú chybové hlášky... chybové hlášky sú veci typu... súbor neexistuje... príkaz neexistuje... a pod...
All code is crap.

42

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #576 on: 12.12.2011, 17:35:38 »
Tieto hlasky som tam ja nezapisoval. To mi neprijde ako chybova hlaska, ale priamo reakcia hry na tvoj stav. Aspon mne to neprijde ako chyba...

to nie sú chybové hlášky... chybové hlášky sú veci typu... súbor neexistuje... príkaz neexistuje... a pod...

Oukej, takže treba dávať len "systémové hlášky". :)

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: OOP
« Reply #577 on: 12.12.2011, 19:07:37 »
Hej takto by to malo byt. Tu mapu netreba vytvorit fyzicky, ale len inicializovat a nastavit vychody a priradit im miestnosti. Celkovy prikaz mapa je podla mna brany ako rozsirenie. Ja osobne som spravil prikaz mapa ktory mi vypisuje uz navstivene miestnosti, a zobrazuje v ktorej sa aktualne nachadzam. A ratam to ako a jedno z povinnych rozsireni...
ano - tak ako hovoris. trosku som tu ulohu preformuloval, aby bola zrozumitelnejsia. dolezite je ale vnimat kontext - ta doplnkova uloha je ku cviceniu, v ktorom sa riesi virtualna reprezentacia sveta. takze ak ste zvladli vytvorit styri miestnosti a prepojit ich, zvladnete vytvorit aj vsetky svoje miestonsti a prepojit ich.
So say we all!

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: OOP
« Reply #578 on: 12.12.2011, 20:11:10 »
este k tomu menu ... ked bude gamestate SOLVED aj GAMEOVER ... cize hra sa ukonci uspesne alebo neuspesne tak malo by hodit do menu, ze ?
ano
So say we all!

orsi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #579 on: 12.12.2011, 20:55:37 »
to uml ste ako poriesili ludia?

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #580 on: 12.12.2011, 22:21:42 »
Akým spôsobom sa dá zbaviť upozornenia PMDčka "OnlyOneReturn".

Hlási mi to napr. pri takýchto metódach:
Code: [Select]
public boolean nieco(){
        if(podm){
            prikaz1;
            return false;
        }
        else {
            prikaz2;
            return true;
        }
    }

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #581 on: 12.12.2011, 22:24:22 »
Akým spôsobom sa dá zbaviť upozornenia PMDčka "OnlyOneReturn".

už sa to rozoberalo... máš zlý ruleset...

inak to ide urobiť tak, že priradíš to, čo chceš ako return z metódy, do nejakej premennej a na konci metódy len vrátiš tú premennú...
All code is crap.

42

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #582 on: 13.12.2011, 00:01:42 »
Akým spôsobom sa dá zbaviť upozornenia PMDčka "OnlyOneReturn".

už sa to rozoberalo... máš zlý ruleset...

inak to ide urobiť tak, že priradíš to, čo chceš ako return z metódy, do nejakej premennej a na konci metódy len vrátiš tú premennú...
Aha, je to na predošlej strane. Inak, kvôli čomu to vypisuje také banality ako OnlyOneReturn. Trochu som gúglil a prakticky všetko, čo som našiel o vyriešení OnlyOneReturn-u, by sa dalo zhrnúť do vety - Keď vám to vadí, zakážte vypisovanie tejto chyby (odstráňte to z XMLka)  :D

A ešte takáto vec:
Keď mám takýto konštruktor:
public niečo(){
        super("meno","popis");
    }

... je potrebné do dokumentačných komentárov písať parameter @param meno a @param popis? NetBeans to tam implicitne nehádže, ale tie parametre tam vystupujú.

BlackBerry

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #583 on: 13.12.2011, 00:31:08 »
Akým spôsobom sa dá zbaviť upozornenia PMDčka "OnlyOneReturn".

Hlási mi to napr. pri takýchto metódach:
Code: [Select]
public boolean nieco(){
        if(podm){
            prikaz1;
            return false;
        }
        else {
            prikaz2;
            return true;
        }
    }
Netreba si to kontrolovat cez netbeans ale cez prikazovy riadok...a tam uz nechadze tu chybu


Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #584 on: 13.12.2011, 00:45:40 »
A ešte takáto vec:
Keď mám takýto konštruktor:
public niečo(){
        super("meno","popis");
    }

... je potrebné do dokumentačných komentárov písať parameter @param meno a @param popis? NetBeans to tam implicitne nehádže, ale tie parametre tam vystupujú.

nevystupujú tam žiadne parametre... ty máš popísať vstup do metódy... nie parametre všetkých metód, ktoré tvoja metóda volá... používateľa "nezaujíma" v tomto prípade, ako je metóda naimplementovaná... len to, čo robí, ako ju má zavolať (s akými parametrami) a čo bude jej návratová hodnota...
All code is crap.

42

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #585 on: 13.12.2011, 00:48:15 »
Quote
Inak, kvôli čomu to vypisuje také banality ako OnlyOneReturn. Trochu som gúglil a prakticky všetko, čo som našiel o vyriešení OnlyOneReturn-u, by sa dalo zhrnúť do vety - Keď vám to vadí, zakážte vypisovanie tejto chyby (odstráňte to z XMLka)

only-one-return je nezmysel, ktorý vymyslel niekto, kto pravdepodobne v živote neprogramoval (rozumej nejaký manager - najskôr QM alebo také niečo), a myslel si, že taká coding guideline zvýši čitateľnosť kódu, keď v skutočnosti sa takto dosiahne presný opak...
All code is crap.

42

Stardox

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #586 on: 13.12.2011, 00:56:22 »
PMD mi hlasi, ze nesmiem mat viac, ako 30 importov. Stretol sa s tymto uz niekto a vie, ako to vyriesit?  :(

BlackBerry

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #587 on: 13.12.2011, 01:04:34 »
PMD mi hlasi, ze nesmiem mat viac, ako 30 importov. Stretol sa s tymto uz niekto a vie, ako to vyriesit?  :(
tak napr. import callofduty_item.*;...importne ti cely package

Stardox

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #588 on: 13.12.2011, 01:08:54 »
PMD mi hlasi, ze nesmiem mat viac, ako 30 importov. Stretol sa s tymto uz niekto a vie, ako to vyriesit?  :(
tak napr. import callofduty_item.*;...importne ti cely package

Je to tak! Vdaka za rychlu odpoved.  :)

provasik

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #589 on: 13.12.2011, 02:20:15 »
Btw, Halupkovy chlapci ktory ste niektoru bleskovku nepisali u neho a nemate ju ohodnotenu poproste osobu u ktorej ste si cvika nahradzali aby vam tieto blesky vyhodnotila. V pripade ak tak neurobite, tak vam za tu bleskovku dam 0 bodov !!!

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #590 on: 13.12.2011, 04:26:09 »
ma mirek binas cvicenie z OOP aj utorok? ak ano tak kedy a kde?

Tren

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1060
  • Fortes fortuna adiuvat
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #591 on: 13.12.2011, 04:31:27 »
ma mirek binas cvicenie z OOP aj utorok? ak ano tak kedy a kde?
preco nevyuzivate tento maisportal ked potrebujete nieco take vyhladat? je tu vsetko od rozvrhu, rozvrh ucitela, miestnosti, rozvrh predmetu atd atd  :)
http://maisportal.tuke.sk/portal/rozvrhy.mais

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #592 on: 13.12.2011, 04:37:05 »
dakujem.. vidim ze sa zalozky zase rozrastu :)

Stardox

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #593 on: 13.12.2011, 05:59:37 »
Mimochodom, je tu niekto od vas, kto ma cvicenia z OOP s Halupkom o 12:30? Lebo som pocul take veci, ze tento piatok (16.12.) nedojde Halupka, ale Binas. Ak je to tak, potom cas a miestnost ostavaju rovnake ne?

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #594 on: 13.12.2011, 15:15:56 »
myslim ze binas spominal nieco ze cviko presunie na lezecku stenu na veterinu... alebo niekam do severnej veze domu svatej alzbety, nie som si isty..
« Last Edit: 13.12.2011, 15:25:06 by bEnd3r »

Stardox

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #595 on: 13.12.2011, 16:15:21 »
myslim ze binas spominal nieco ze cviko presunie na lezecku stenu na veterinu... alebo niekam do severnej veze domu svatej alzbety, nie som si isty..

Ej! Aky to vtipny chlapec.  :D

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #596 on: 13.12.2011, 16:25:23 »
vies jak sa hovori... blba otazka, blba odpoved

Stardox

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #597 on: 13.12.2011, 16:59:53 »
vies jak sa hovori... blba otazka, blba odpoved

Co uz, no. Ja len pre istotu.  :)

zaky

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 95
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #598 on: 13.12.2011, 18:47:21 »
poradte napad na povinny prikaz poloz, ze dokial nepolozim daco, nemozem postupovat dalej, ako by to mohlo vyzerat.. dikeska

92% teenagerů neposlouchá svojí maminku. Patříš-li mezi zbývajících 8%, dej si tohle do podpisu

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #599 on: 13.12.2011, 18:53:10 »
poradte napad na povinny prikaz poloz, ze dokial nepolozim daco, nemozem postupovat dalej, ako by to mohlo vyzerat.. dikeska
Keď položíš nejaký predmet, vytvor zároveň nejaký virtuálny predmet. Pokiaľ nebude existovať, tak sa z miestnosti nebudeš môcť pohnúť. Ja som to riešil takto  :laugh: Ale dá sa to určite aj elegantnejšie.

A teraz na príklade:
Mám miestnosť xyz a na sever od nej je miestnosť vetracia sachta. A tá je akože zablendovaná poklopom. Tak v tej miestnosti musím použiť predmet Skrutkovač. No a keď ho použijem, vznikne mi v miestnosti predmet OdmontovanyPoklop a môžem ísť. Ak OdmontovanyPoklop v miestnosti nie je, nedovolí mi pokračovať ďalej na sever.
« Last Edit: 13.12.2011, 18:57:37 by veteran »