Author Topic: OOP  (Read 114452 times)

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #550 on: 11.12.2011, 17:10:23 »
ta..ani ne, nahras tam subory *.class a ono ti vytvori taketo nieco

a ako pozeram na googli tak je este co robit.. ale teraz ma napadlo nejak to dokopat cez blueJ

//milaninho..nemohol by si tu hodit nieco co by si ty odporucal? pekne prosim :)

postupuj podla navodu
Instalar UML en Netbeans 6.8

mam to otestovane na netbeans 7:0.1  ;)

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #551 on: 11.12.2011, 17:16:24 »
Hm, tam ale nie su tie sipky ...

Niekto tu spominal, ze preco nerobime v Eclipse, ze tam sa to da vygenerovat ... kebyze stiahnem Eclipse a tam nahram svoj projekt ? Mi to spravi ?

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #552 on: 11.12.2011, 17:21:27 »
ake sipky ?? ja to mam takto (pripajam kusok)a vygenerovalo sa mi to samo .. len som si to potom este trocha rozmiestnil..

edit// aha to si asi nenarazal na mna xD

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #553 on: 11.12.2011, 18:24:35 »
to som pisal k tomu co se mdal bender

ultimate

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 337
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #554 on: 11.12.2011, 18:37:37 »
diky, ale zmaz si post, nasiel som chybu, tak som zmazal svoj post

// potom zmazem aj tento
« Last Edit: 11.12.2011, 18:50:52 by ultimate »

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #555 on: 11.12.2011, 18:59:53 »
jedna z poziadaviek na odovzdanie: Priečinok obsahuje binárku, resp. spustiteľný súbor vašej hry.

Ako si spravim tu binarku alebo spustitelny subor hry ?

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #556 on: 11.12.2011, 19:02:38 »
zda sa mi ze to je ten jar subor ktory mas v Adventuer/dist/Adventure.jar

spustis ho v prikazovom riadku nasledovne..
"preklikas" sa do priecinku Adventuer/dist a zadas prikaz java -jar Adventure.jar

orsi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #557 on: 11.12.2011, 19:07:51 »
ako opraviť toto pmd: Znížte počet: 'if', 'while', 'for', 'case' príkazov v rámci 'class GameImpl' (zložitosť je 2 (Highest = 14) z 10).
??

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #558 on: 11.12.2011, 19:08:54 »
ako ze vam pise vystup z PMD po slovensky ? Co mate za ruleset ?

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #559 on: 11.12.2011, 19:14:18 »
if sa dá nahradiť kompozíciou objektov a polymorfizmom... ak je vhodná situácia...

ale jednoduchšie je urobiť napr. switch... a pod... ak pastneš kód, tak ti cca poviem, čo sa dá urobiť...
All code is crap.

42

orsi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #560 on: 11.12.2011, 19:16:13 »
ako nastaviť mirekov ruleset? neviem podla akych pravidiel mi to teraz kontroluje  :D

// ok, už chapem, ja tiež som stiahol z 6. cvika, takže je to ten mirekov ruleset.
« Last Edit: 11.12.2011, 19:28:33 by orsi »

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #561 on: 11.12.2011, 19:16:35 »
ja nemam v priecinku dist\ ziadny jar subor ... ako ho vygenerovat ?

ja som stiahol ruleset z moodle z 6. cvika

matus217

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #562 on: 11.12.2011, 19:24:51 »
ja nemam v priecinku dist\ ziadny jar subor ... ako ho vygenerovat ?

ja som stiahol ruleset z moodle z 6. cvika
Hore v netbeanse vedla tlacitka na spustenie (zelena sipka) mas tlacitko clean and build... Toto ti vytvori novy cisty build tvojho programu do priecinku dist napr. rovno v priecinku tvojho projektru.

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #563 on: 11.12.2011, 19:54:55 »
dik ... a ta prirucka ... chybove hlasenia tam ake davate ? ... len tie z History ? ... alebo ked mam take, ze System.out.println("Tadial sa neda ist") tak aj taketo sa beru ako chybove hlasenia ?

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #564 on: 11.12.2011, 20:16:02 »
aj take aj take, vsetky chyby co vyhodi   :)

xxx3

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1010
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #565 on: 11.12.2011, 20:18:19 »
potom mam vsetky tie "chybove hlasky" .. ako naprikad: taketo predmet neexistuje a podobne pisat ako System.err.println  alebo moze ostat System.out.println ci game.getUI().println ? .... alebo to je jedno ? na tom nezalezi ?

esperian

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #566 on: 11.12.2011, 20:21:56 »
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");

matus217

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #567 on: 11.12.2011, 20:24:42 »
Ja som vypisal vsetky chybove hlasky ake mam v celom zadani. Ohladom predmetov, ukladania hry, batohu, atd... Aj tie co su cez normalny print, aj cez textUI print

orsi

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 182
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #568 on: 11.12.2011, 23:35:02 »
ako opraviť - všade kde mám Arraylisty mi pmd vypisuje toto:    Pretypujte deklaráciu (namiesto typu 'ArrayList' použite rozhranie, ktoré tento typ implementuje).

ppeess

  • Guest
Re: OOP
« Reply #569 on: 11.12.2011, 23:38:32 »
ako opraviť - všade kde mám Arraylisty mi pmd vypisuje toto:    Pretypujte deklaráciu (namiesto typu 'ArrayList' použite rozhranie, ktoré tento typ implementuje).
Toto sa tu uz tusim riesilo ......

selli1235

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #570 on: 11.12.2011, 23:59:19 »
Nasiel uz niekto ten formular??

bEnd3r

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 143
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #571 on: 12.12.2011, 00:08:36 »
pokial viem tak on tam bol a teraz uz nie je, cize ho asi niekto zodpovedny musel zvesit, nerob paniku  :)

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #572 on: 12.12.2011, 00:29:46 »
vies co, nam Kapa vravel samozrejme ak som ho spravne pochopil, ze ak mame nejaku metodu kde mas parameter game napr

execute(Game game,....) tak tam treba pouzivat game.GetUI.println("aa");
Hej, hej, také čosi spomínal aj doc. Tomášek.

veteran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 956
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #573 on: 12.12.2011, 01:37:09 »
Ešte k chybovým hláškam. Mám rátať medzi ne aj takéto prípady?

Mám predmet skrutkovač, ktorým si potrebujem otvoriť cestu cez vetraciu šachtu. Keď skrutkovač použijem, vytvorí sa predmet "odmontovaný poklop" a môžem ísť. Ak však skrutkovač nepoužijem a chcem pokračovať cez neodmontovaný poklop, tak mi to vypisuje "Do vetracej sachty sa nevies dostat. Najprv odmontuj poklop."

Alebo:

V batohu mám peniaze, ktoré potrebujem na natankovanie auta. Prídem do pokladne pumpy a ak ju chcem opustiť bez zaplatenia, vypíše mi hlášku "Hej, chces zdrhnut bez zaplatenia?!".

Sú aj toto chybové hlášky? Dávate do dokumentácie aj takéto hlášky?

matus217

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: OOP
« Reply #574 on: 12.12.2011, 02:03:27 »
Ešte k chybovým hláškam. Mám rátať medzi ne aj takéto prípady?
...
Tieto hlasky som tam ja nezapisoval. To mi neprijde ako chybova hlaska, ale priamo reakcia hry na tvoj stav. Aspon mne to neprijde ako chyba...