miestnosť kam sa nedostaneš: dať ju tam môžeš kľudne... len v podstate - tým, že hráč mapu nevidí, tak sa o nej môže tak max. dozvedieť v nejakom popise inej miestnosti a aj to len v štýle... "vidíš zamknuté dvere, ktoré nedokážeš odomknúť. vyzerá to, že je za nimi ďalšia miestnosť"... takúto miestnosť by som preto nepočítal do toho počtu miestnosti... ak už fakt nevieš vymyslieť ďalšie miestnosti... tak urob dlhú chodbu - napr. v štýle neverhooda, ak si to hral
mapa... miestnosti nemusia byť ani štvorčeky - ak si pridáš napr. príkaz ja nvm, juhozápad
alebo kľudne môžeš mať viac poschodí a príkazy hore/dolu... tvoja vec... implementačné je to jednoduché...
predmety samozrejme nemusíš použiť všetky... kľudne môžeš mať nejaké na spestrenie, prípadne doplnenie deja/príbehu a pod... alebo len také, čo nič nerobia, ani nemajú zmysel
minimum príkazov niekedy bolo, predpokladám, že aj teraz... ale koľko, to nvm...