Ak to chces urobit takto, ze znovu zavolas na objekte miestnosti setExists, tak potrebujes vediet ziskat minimalne referencie tychto miestnosti z objektu hry, pretoze volanie setExits ma zmysel iba tam, kde "poznas" miestnosti.
Riesenim by mohlo byt deklarovanie miestnosti na urovni GameImpl ako clenskych premennych, ale to by nevyzeralo dobre a istotne by PMD protestovalo a takisto cviciaci
(ak by si tam deklaroval vsetky miestnosti...).
Celkom jednoduche by bolo vytvorit kolekciu vsetkych miestnosti ako clensku premennu triedy GameImpl. ArrayList<Room>, v hre je pouzitych niekolko ArrayListov, takze by si s tym nemal mat problem. V metode createRooms jednoducho kazdu miestnost vlozis do tohto zoznamu, na zoznam spravis nejaky getter a tym padom mas pristup ku referenciam vsetkych miestnosti z hocikadial z kodu, ktory ma pristup ku referencii hry. Resp. priamo nejaka metoda public Room getRoomByName(String name) {}, ktora by vratila uz konkretnu miestnost na zaklade mena. Takto dokazes ziskat kazdu miestnost a tym padom dokazes pouzit volanie setExits aj mimo createRooms.