Author Topic: Zmena Predmetu  (Read 2153 times)

jaro454

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Zmena Predmetu
« on: 15.09.2009, 16:29:57 »
nazdar,

rad by som sa spytal ci je mozne aj po zapise zmenit si jeden predmet pocas studia.

Ide o to ze som student 2heho rocnika, s predmetmi na zimny semester som spokojny no v letnom by som chcel jeden predmet zmenit . konkretne Programovanie v prostredi DotNet za Pocitacove siete. (ide mi o tie cisco certifikaty co sa pri tom ziskavaju - 1vy a druhy certifikat). <- alebo je nejaka ina moznost ako ich zdarma ziskat ?

Myslite si ze ked pridem na studijne oddelenie tak sa s nimi dohodnem , nasledne s nejakym profesorom? A ci je vobec mozne menit predmety, lebo do letneho semestra je este daleko (par mesiacov) tak by to po administrativnej stranke nemalo byt problem , len neviem ci je to mozne realizovat na tejto skole.

Dakujem za vsetky odpovede !

hbm

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 50
    • View Profile
Re: Zmena Predmetu
« Reply #1 on: 15.09.2009, 16:36:16 »
Neviem ale PS je uz davno plne a bude tam vela studentov este navyse, ktory nemali moznost si zvolit ziadny PV ..
 

Ing.Veduci

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2033
  • Ucit sa, ucit sa, ucit sa...
    • View Profile
Re: Zmena Predmetu
« Reply #2 on: 15.09.2009, 16:42:17 »
alebo je nejaka ina moznost ako ich zdarma ziskat ?
najlepsie bude ked sa popytas v cisco labe na piatom, ale mali by sa dat tie certifikaty urobit aj mimo toho predmetu ;)
Co bolo, to bolo. Terazky som Ing.Veduci
Predpokladám, že väčšina z vás má doma počítač. Buď to, alebo ste si túto stránku vycucali z vredu na nohe.

stricky

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6641
  • "LOCKnem vsetkych vratane Hun?a"
    • View Profile
Re: Zmena Predmetu
« Reply #3 on: 15.09.2009, 17:30:55 »
ono som sa pytal na nieco podobne na studijnom, mmnt hodim sem maila :
Dobry den,
ak dorucite na stud. odd. suhlas od pedagogov na vymazanie jedneho a