FileStream fileStream = new FileStream(pathName, FileMode.Open);
StreamReader streamReader = new StreamReader(fileStream);
String command;
Clear();
while ((command = streamReader.ReadLine()) != null)
{
list.Add(command);
}
streamReader.Close();
System.Console.WriteLine("Hra bola nacitana!");
Tak dáko...
skús pozrieť direktívu using a interface IDisposable užitočné veci
btw - filestream nezatváraš?
Kuknem zajtra, teda dneska ale neskorej, teraz by som nepochopil ...a hej už zatváram
EDIT: Dig skúsil som, ako rozdiel tam "laicky" neni žiadny, ale čítam, že je "dobrou vizitkou programátora" , keď to používa pri práci so súbormi, databázami atď...Môžeš to tak laicky vysvetliť, prečo to je vlastne lepšie? veď GC by to uvolnil z pamäte aj tak nie ??
A ešte k tomu, keď to dám do using tak už tu metódu Dispose() nemusím volať hej? sa zavolá sama?
vola sa sama, nemusis volat ty...
ako - nema to ziaden rozdiel oproti tomu, ze to budes volat rucne
to je obycajne volanie metody tam... ale nezabudne sa na to
zvysuje to prehladnost kodu - aspon pre vacsinu ludi, co poznam... a tak podobne...
a casto je dobre zavriet resource explicitne... a napr. ked mas otvoreny velky subor a pod., tak to moze byt problem, ak si ho nezavries tam, kde to tebe vyhovuje, resp. co najskor a pod - resp. ak mas vseobecne otvoreny nejaky stream alebo connection a pod., tak je dobra prax si ho zavriet po sebe