Author Topic: Objektové programovanie  (Read 140150 times)

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #375 on: 03.01.2010, 18:37:53 »
zdravim kedy v tomto novom roku sa bude dat odovzdat zadanie Z OOP pri profesorovy Marekovy Novakovy.
Diki moc.

z mareka ste už profesora urobili? ;D
All code is crap.

42

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #376 on: 03.01.2010, 18:38:17 »
properties v c# nie sú len na srandu... niektoré veci sa v c# nedajú urobiť pomocou metód, len pomocou properties (resp. cez metódy len použitím zložitých workaroundov)...
hmm, toto by ma zaujimalo, ako to myslis? Daj nejaky priklad ;-)

napr. c# má takú vec, že dependency property... v podstate celý data bindind vo wpf je postavený na properties... :)
aha, zaujimave :) diky za odpoved...

nz :)
All code is crap.

42

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #377 on: 03.01.2010, 21:22:27 »
Otázka asi hlavne na mireka...Aké typy otázok budú na skúške? Hlavne teória, či zdrojáky?či pol na pol?či?:D
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

kubiik

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #378 on: 03.01.2010, 23:42:43 »
Dobra otazka  ;)

Peterray

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 107
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #379 on: 04.01.2010, 01:09:53 »
To hej, ale to je celkovo dokedy maju byt odovzdane , ale hadam mi nechces povedat ze nam daju buchnut prvy termin.

Snake1

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #380 on: 04.01.2010, 01:30:03 »
Hej nemohol by niekto napisat ako ma byt ten ParserImpl lebo chcem to otestovat ale neviem to spravit diki.

tragedy11

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #381 on: 04.01.2010, 01:52:13 »
Hej nemohol by niekto napisat ako ma byt ten ParserImpl lebo chcem to otestovat ale neviem to spravit diki.
suuhlasiim s kolegom..thx

pivco89

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #382 on: 04.01.2010, 02:01:04 »
Odovzdavanie bude kedy prebiehat. Ako zislo by sa aj datumy uz dat. 5.1 máme niektorý matiku uz.
v moodli ak dobre vidím tak je dátum 18.1.

no a co skuska ked ju mam skor?...a nemam body na zapich zatial...co teraz?...

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #383 on: 04.01.2010, 02:51:26 »
ked nemas zapich, tak na skusku nejdes.
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

blackflash

  • Newbie
  • *
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #384 on: 04.01.2010, 03:41:08 »
tak to je riadna hlupost teda ... to nas riadne vela nepojde na skusku , ja hru mam urobenu cakam na termin odovzdania. Na skusku som uz prihlaseny  :o takze ?

Peterray

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 107
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #385 on: 04.01.2010, 04:12:08 »
Bude to tento tyzden?

Peterray

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 107
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #386 on: 04.01.2010, 04:16:33 »
By sa mi to zislo vediet co najskor...

pivco89

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #387 on: 04.01.2010, 09:08:48 »
nevie niekto nejaky termin kedy sa datento tyzden odovzdat zadanie z OP?...

patt

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #388 on: 04.01.2010, 15:22:11 »
Pripajam sa k vam chlapci...hru mam uz davno hotovu,no v 13-tom tyzdni som tu nebol.Na skusku som uz tiez prihlaseny.Cakam uz iba na odovzdavku :D keby mal niekto neake info,tak piste :) Diki moc...

scream

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 534
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #389 on: 04.01.2010, 22:21:57 »
Ake je heslo na kurz OP v moodli? Stare loginy (TE07...) uz nefunguju a na novom sa potrebujem znovu zapisat...vraj zacina na "h"

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #390 on: 04.01.2010, 22:31:00 »
Ake je heslo na kurz OP v moodli? Stare loginy (TE07...) uz nefunguju a na novom sa potrebujem znovu zapisat...vraj zacina na "h"


skus hovno...

alebo si precitaj mozno 10 prispevky dozadu a tam najdes tiez nieco na h :)


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

Peterray

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 107
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #391 on: 04.01.2010, 22:35:13 »
Tie hromadné na odovzdávanie kedy plánujete? Otázka na Mireka

Buici

  • Newbie
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #392 on: 05.01.2010, 00:52:35 »
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
           
            room.setExits(?,?,?,?);     

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null) 
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....

Snake1

  • Newbie
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #393 on: 05.01.2010, 01:05:55 »
hej ludia ako vytvarate vystupny subor v netbeans? myslim jeden subor ako cela hra

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #394 on: 05.01.2010, 01:07:42 »
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
          
            room.setExits(?,?,?,?);    

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null)  
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....


Ta mne sa dosť pozdáva (aj som ho použil ) tento spôsob :

V GameImpl si nahádžeš napr. v metóde CreateRooms() inicializované miestnosti do List-u. V tej triede si aj vytvoríš metódu napr. Room GetRoom(String roomName)...

no a potom si už len pomocou tejto metódy voláš miestnosti, ktoré potrebuješ, podľa mena...chápeš ? :D

hej ludia ako vytvarate vystupny subor v netbeans? myslim jeden subor ako cela hra

Šak pomocou Build ne?
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

lielo

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #395 on: 05.01.2010, 01:35:05 »
chcel som si vylepsit hru a dosiel som k jednemu problemu

pri pouziti predmetu aby sa nastavili nove vychody ako to spravit???

Room room = game.getCurrentRoom();
        Item item = room.getItem("ZamknuteDvere");
        if( item != null ){
            room.removeItem(item);
            room.addItem(new OtvoreneDvere());
           
            room.setExits(?,?,?,?);     

ak tam napisem null tak ziadne vychody niesu a je to v pohode funguje to, ale ak chcem aby boli vychody (null,D,E,null) 
D a E su moje miestnosti do ktorych sa chcem dostat... vlastne  ako to napisat lebo uz som skusal roznymi sposobmi kedy sa mi rozum zastavoval a len ten spravny som nepouzil....



if(game.getCurrentRoom().getItem("mutant") != null && game.getCurrentRoom().getItem("mutant") instanceof Killable)
        {
            game.getBackpack().remove(name);
            game.getCurrentRoom().removeItem(game.getCurrentRoom().getItem("mutant"));
            System.out.println("Zabil si mutanta. ");
            ((GameImpl)game).geta14().setExits(((GameImpl)game).geta11(), ((GameImpl)game).geta17(), ((GameImpl)game).geta15(), ((GameImpl)game).geta13());

        }

skus to nejako takto. ale to si musis pre kazdu miestnost vytvorit metodu get (napr. geta11) v triede GameImpl ktora bude vraciat tu miestnost ktoru chces vratit.

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #396 on: 05.01.2010, 01:58:44 »
A potom budeš mať v GameImpl ďalších 10 metód...binárne PMD ti zahlási, že trieda ma moc vela metód. Sprav to tak ako som písal ja, a máš to lepšejšie, krajšejšie, jednoduchšejšie, validnejšejšie, a použiteľnejšejšie... :)
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

Buici

  • Newbie
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #397 on: 05.01.2010, 03:05:10 »

mozes to napisat trosku konkretnejsie....
lebo nejako stale mi to nejde a nad tou "primitivnou" vecou sedim uz 3den  >:(

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #398 on: 05.01.2010, 04:08:28 »
No tak neviem čo konkrétne na tom nechápeš...ale tak ok...metóda getRoom by mohla vyzerať nejako takto :

public Room getRoom(String roomName) {
    Room navrat = null;
    for (Room room : this.zoznamMiestnosti)
      if (room.getName().equalsIgnoreCase(roomName)) {
          navrat = room;
      }
    return navrat;
}

a potom príkaz ne zmenenie exitov nejako takto :

game.getCurrentRoom().setExits((gameimpl.getRoom("START")), (gameimpl.getRoom("START")), null, null);

samozrejme som predtým pretypoval vstupný game na typ GameImpl...pomocou GameImpl gameimpl = (GameImpl) game;

už chápeš? :D
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

Dakota

  • Newbie
  • *
  • Posts: 31
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #399 on: 05.01.2010, 04:23:58 »
Chcem sa opytat, ako je to s tym PMD.

Otestoval som si cez to hru, s parametrom "text" a mi to vypisalo "No problems found"...Podla toho by som mal mat hru nakodenu spravne nie?

ALE nejako sa mi to nezdalo a urobil som v kode hry nepouzitu lokalnu premennu, ktora je definovana v rulesete za chybu.
dal som to prejst cez pmd a on aj tak vypisal "No problems found"...

Tak ja neviem  ???

Do prikazoveho riadku som zadaval:
Code: [Select]
c:\pmd\bin\pmd c:\pmd\test.jar text c:\pmd\ruleset.xml
ten test to je premenovany moj build a je nakopirovany do zlozky ktora je v kode...