Author Topic: Objektové programovanie  (Read 140161 times)

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #325 on: 22.12.2009, 04:29:25 »

samozrejme ze nestaci. moveable a usable su predpisane rozhrania a nie vlastne - vami vymyslene...

Náročný ste ujo :D Ale implementoval som obmedzený počet životov v hre,a ten teleport som dal do rozhrania.
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: Objektové programovanie
« Reply #326 on: 22.12.2009, 15:29:41 »
a este mi PMD hlasi jednu chybu, ale neviem co s nou.. chyba: Avoid really long methods.  vypisuje mi to pri metode createRooms kde mam zadefinovane tie miestnosti, vychody a predmety v miestnostiach. neviem ako mam skratit tu metodu. dost blba hlaska  ;)

no - pokial sa jedna o porusenie pravidla ExcessiveMethodLength z pravidiel Code Size, tak tam je predvoleny limit nastaveny na 100. kolko tam mas teda riadkov ty?
So say we all!

stanulik

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 312
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #327 on: 22.12.2009, 18:39:33 »
a este mi PMD hlasi jednu chybu, ale neviem co s nou.. chyba: Avoid really long methods.  vypisuje mi to pri metode createRooms kde mam zadefinovane tie miestnosti, vychody a predmety v miestnostiach. neviem ako mam skratit tu metodu. dost blba hlaska  ;)

no - pokial sa jedna o porusenie pravidla ExcessiveMethodLength z pravidiel Code Size, tak tam je predvoleny limit nastaveny na 100. kolko tam mas teda riadkov ty?

tak mam tam 110 riadkov

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: Objektové programovanie
« Reply #328 on: 22.12.2009, 19:46:22 »
a este mi PMD hlasi jednu chybu, ale neviem co s nou.. chyba: Avoid really long methods.  vypisuje mi to pri metode createRooms kde mam zadefinovane tie miestnosti, vychody a predmety v miestnostiach. neviem ako mam skratit tu metodu. dost blba hlaska  ;)

no - pokial sa jedna o porusenie pravidla ExcessiveMethodLength z pravidiel Code Size, tak tam je predvoleny limit nastaveny na 100. kolko tam mas teda riadkov ty?

tak mam tam 110 riadkov

hmm... skus poslat tu metodu binasovi. nech ti povie, co s tym. ze ci nahodou nevie poradit, ci sa tam neda nieco skratit. zvykne aj odpovedat (obcas).
So say we all!

gladiatus

  • Newbie
  • *
  • Posts: 32
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #329 on: 23.12.2009, 05:12:22 »
to vlastné rozhranie v hre má byť niečo také ako Useable?

P.a.i.n.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #330 on: 24.12.2009, 05:23:46 »
PLS mohol by mi niekto poradiť ako mám upraviť tento riadok kodu tak aby mi prepisoval už existujúci subor v SAVE? .........lebo zatial to mám spravené tak že ak súbor už existuje tak mi vypíše "Taký súbor už existuje." ale neprepíše mi ho. Už sa s tým hrám dosť dlho a stále mi to nejde  ak:

Quote
:
:
if (subor.exists()) System.out.println("Taký subor už existuje.");          <-------------
else {
          ...(inak vytvor nový subor).........
            }


tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #331 on: 24.12.2009, 05:31:34 »
ja som sa tymto vobec nezaoberal, a ak dam ulozit nieco pod menom suboru aky uz existuje tak ho rovno prepise


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

P.a.i.n.

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #332 on: 24.12.2009, 05:54:32 »
ja som sa tymto vobec nezaoberal, a ak dam ulozit nieco pod menom suboru aky uz existuje tak ho rovno prepise

no len mne ho prepísať nechce a kôli tomu mi nevzal hru pri odovzdávaní  ak:

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #333 on: 24.12.2009, 06:07:44 »
ja som sa tymto vobec nezaoberal, a ak dam ulozit nieco pod menom suboru aky uz existuje tak ho rovno prepise

no len mne ho prepísať nechce a kôli tomu mi nevzal hru pri odovzdávaní  ak:

Trošku postavené na hlavu nevziať to kvôli tomuto...skorej by to nemali brať ak to prepíše.
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #334 on: 24.12.2009, 15:48:06 »
tak teraz ako to ma byt? ma prepisat alebo nie?


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

Payne

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 408
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #335 on: 24.12.2009, 19:10:39 »
Asi tazko postavene na hlavu ked si vezmes ze pred dvoma rokmi sme to tiez robili, ale bez takych presnych postupov a bolo treba omnoho viac usilia aby to clovek spravil, nie jak teraz (kazdy to robil po svojom, nemal od koho kopirovat, nemal mu kto na cvikach radit, lebo kazdy to mal inak...)

Cize ked uz to mate jak opice ze presne podla navodu a este aj tak nieco nejde tak jasne ze take zadanie by sa nemalo zobrat...

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #336 on: 24.12.2009, 19:48:00 »
Asi tazko postavene na hlavu ked si vezmes ze pred dvoma rokmi sme to tiez robili, ale bez takych presnych postupov a bolo treba omnoho viac usilia aby to clovek spravil, nie jak teraz (kazdy to robil po svojom, nemal od koho kopirovat, nemal mu kto na cvikach radit, lebo kazdy to mal inak...)

Cize ked uz to mate jak opice ze presne podla navodu a este aj tak nieco nejde tak jasne ze take zadanie by sa nemalo zobrat...

A kde je v tých presných postupoch, návodoch napísané, že save musí v prípade existujúceho súboru prepísať ten súbor ?  ;)

A už sa ti stalo v hre nejakej, žeby sa save len tak prepísal ak už existuje??? Lebo mne nie...
« Last Edit: 24.12.2009, 19:49:37 by dEVIANT »
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

Payne

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 408
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #337 on: 25.12.2009, 20:15:09 »
quick save tak robi

plus v dokumentacii je napisane kedy sa co prepise a kedy sa co vytvori a kedy nie

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #338 on: 25.12.2009, 20:46:54 »
quick save tak robi

plus v dokumentacii je napisane kedy sa co prepise a kedy sa co vytvori a kedy nie

tak tomuto niejak nechapem... kde si videl quick save, a v akej dokumentacii popisane to co si pisal... lebo v dokumentacii na : http://stargate.cnl.tuke.sk/~mirek/oop/scenarios/06/javadoc/index.html nic take nevidim, a s quick saveom som sa este nikde nestretol. Samozrejme ak tym nemyslis to rozsirenie hry


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

piton

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 715
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #339 on: 26.12.2009, 01:12:27 »
ty si sa este v ziadnej hre nestretol s quick saveom? tak to si vela hier nehral :)
"Iba život, ktorý žijeme pre ostatných, stojí za to." - Albert Einstein

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #340 on: 26.12.2009, 03:00:47 »
mal som na mysli konkretne niekde spomenuty prikaz quick save na moodli alebo na wiki


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

blackflash

  • Newbie
  • *
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #341 on: 26.12.2009, 03:07:44 »
ako je to s odovzdavanim na novy rok plz ? uz su datumy ?

matus157

  • Newbie
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #342 on: 28.12.2009, 17:54:10 »
nevie niekto ako sa robi rozhranie Storeable.....lebo to chcem použit na zobrazenie mapy a niejak sa mi to nedari...... :)

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: Objektové programovanie
« Reply #343 on: 28.12.2009, 19:50:14 »
nevie niekto ako sa robi rozhranie Storeable.....lebo to chcem použit na zobrazenie mapy a niejak sa mi to nedari...... :)

hmm... zeby

Code: [Select]
interface Storeable{
}

?
So say we all!

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #344 on: 28.12.2009, 20:23:08 »
nevie niekto ako sa robi rozhranie Storeable.....lebo to chcem použit na zobrazenie mapy a niejak sa mi to nedari...... :)

A keby si aj viacej napísal o tom rozhradní...ako to chceš použiť a tak...v cvikách to neni...
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

matus157

  • Newbie
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #345 on: 29.12.2009, 01:07:04 »
A keby si aj viacej napísal o tom rozhradní...ako to chceš použiť a tak...v cvikách to neni...
[/quote]

jednoducho ked dam že zobraz mapu tak mi ukaže mapu a poziciu kde sa na tej mape nachadzam...len tam mi dava to rozhranie storeable....



/*
 * To change this template, choose Tools | Templates
 * and open the template in the editor.
 */

package items;

import TextGame.Game;
import TextGame.GameState;
import interfaces.Moveable;
import interfaces.Storeable;

/**
 * Trieda, ktora reprezentuje predmet mapa vezenia
 * @author matusko
 */
public class MapOfPrison extends AbstractItem implements Moveable,Storeable {

    /**
     * Vytvori predmet na zaklade jeho mena a popisu
     */
    public Map() {
        super("map","Zdrap papiera a podivne smrdi, " +
                             "nechcem vediet kde bol predtym");
    }

    /**
     * Metoda vypise danu mapu.
     * @param arg0 Objekt typu Game
     * @return GameState.PLAYING
     */
    public GameState ExploreIt(Game arg0) {
        System.out.print("ziadny\n    mapa vezenia    : \n");
        System.out.print("    +-----+-----+-----+-----+-----+   1  : cela 10       20 : sklad\n" +
                         "    |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |   2  : cela 34       21 : satne\n" +
                         "    |     +     +     +     +     +   3  : cela 17       22 : chodba 1C\n" +
                         "    |  6     7     8     9    10  |   4  : sprchy        23 : chodba 2C\n" +
                         "    |     +     +-----+     +-----+   5  : dvor          24 : jedalna dozorcov\n" +
                         "    | 11  | 12  | 13  | 14  ? 15  |   6  : chodba 1D     25 : chodba 1B\n" +
                         "    |!!!!!+-----+-----+!!!!!+     |   7  : chodba 2D     26 : miestnost dozorcov\n" +
                         "    |  N  ! 16    17  |  N  | 18  |   8  : chodba 3D     27 : navstevna miestnost\n" +
                         "    |!!!!!+--?--+-----+!!!!!+     |   9  : chodba 4D     28 : chodba 3C\n" +
                         "    | 19  ? 20  |  21 ? 22    23  |   10 : chodba 5D     29 : riaditelna\n" +
                         "    |     +-----+?!?!?+     +     |   11 : jedalna       30 : chodba 2B\n" +
                         "    | 24    25  | 26  | 27  | 28  |   12 : posilka       31 : chodba 3B\n" +
                         "    |-----+     +     +!!!!!+     |   13 : samotka       32 : kancelaria\n" +
                         "    | 29    30    31  !  N  ! 32  |   14 : chodba 6D     33 : chodba 4B\n" +
                         "    |-----+     +-----+!!!!!+-----+   15 : vysluchovna   34 : municny sklad\n" +
                         "    |  N  ! 33  |     |  N  |         16 : chodba 1A     35 : vychod\n" +
                         "    |!!!!!+-----+-----+!!!!!|         17 : pracovna      36 : vstupna hala\n" +
                         "    | 34  | 35    36    37  |         18 : pozorovatelna 37 : chodba 2A\n" +
                         "    +-----+-----+-----+-----+         19 : kuchyna \n" +
                         "\n");
        System.out.print("    +,-,| : steny            \n" +
                         "    !     : nebezpecne prejst\n" +
                         "    ?     : nieje tam priamy prechod\n" +
                         "    N     : miestnost kde su dozorcovia\n");
        return GameState.PLAYING;
    }

}




taky mam zdrojak tej mapy.....len to rozhranie mi niejak nejde...

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #346 on: 29.12.2009, 06:28:18 »
Asi som nechápavé geňo, ale furt neviem čo ti nejde :/...Storeable ma metódu ExploreIt?

Quote
jednoducho ked dam že zobraz mapu tak mi ukaže mapu a poziciu kde sa na tej mape nachadzam...len tam mi dava to rozhranie storeable....

Toto je tiež dosť hotentócky napísané...ale je možné, že na mňa zle pôsobia sviatky  ;D
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

tino8

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1093
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #347 on: 29.12.2009, 18:45:41 »
deviant niesi sam kto nechape ze co chce a co nefunguje :D


karamel je cukr co se uz neuzdravi!

dEVIANT

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1311
  • Robím, čo môžem. Keď nerobím, nemôžem!
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #348 on: 29.12.2009, 19:26:53 »
Teraz mám aj ja problémik. V c# mi v tomto riadku...

 if (GetEast() != null)
        { System.Console.WriteLine("   VYCHOD : "+east.GetName()); }

vypisuje, že TextGame.Room nemám metódu GetName...V JAVE v tej knižnici Room automaticky implementovalo aj Named, no tu mi to tak nerobí...

Ako mám teda pridať referenciu na to Named z Room ?( potom aj Named z Item ) či tu sa to rieši nejako ináč? Ďakujem za pomoc...

Btw. tu knižnicu mám vo Visual C# vpravo v References pri tých sýstémových...a v triedach hore len using TextGame...
Nie je nič nákazlivejšie ako rozhodný a presvedčením sa vyznačujúci život.

pivco89

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Objektové programovanie
« Reply #349 on: 30.12.2009, 20:07:10 »
kedy sa odovzdavaju zadania?....neze by som chcel vediet ale zislo by sa...sice teraz aj tak sa tomu nemozem venovat lebo ma caka 5.1 matika skuska a do 13.1 treba mat odovzdane...rad by som bol ak by niekedy 8-12. najradsej toho 12...lebo by sommusel cestovatdo KE ...pomatikeidem domov a dojdem az 10.1...tak by som bol velmirad...a ak by nahodou nevyhovovalo odovzdanie k mojmu cviciacemu ci mozem aj inde...:D....dakujem