jj.ja som pouzil Step ako IStep, nie ako abstract Step..a vlastne som ho pouzival tak ze kostruktor triedy Step vyzera zhruba:
public Step(Room room, BackPack backPack)..
no a potom v tele som priradil tomu stepu vsetky zakladne informacie ako: pozicia aktualnej miestnosti (vzhladom na mapu), arraylisty miestnosti a batohu, vychody z miestnosti atd (aspon myslim..nechce sa mi teraz spustat projekt..idem spat) a tiez rozne vypisy..teda co kde je,kam sa da ist...
potom v triede Game, ktora (okrem ineho) tie miestnosti, veci atd. vygenerovala uz len spustim metodu start() a ta vytvori novy step..s nastaveniami ktore su aktualne na zaciatku hry a v cykle vola metodu NextStep(cmd)..kt.,vlastne vytvara nove stepy na zaklade argumentu cmd...
btw. som si vedomy toho, ze som to robil casto dost zlozito, ale akosi nie je casu nazvys a nechcem velmi spekulovat, hlavne ze to ide...
este jedna poznamka...dost mi vadi ten system ze musite pouzit toto, ale co to ma robit musite domysliet sami..napr. pouzivam obycajny getter na description, ale zaroven tam musim mat aj metodu GetDescription() , ktora pochadza z implementovaneho rozhrania..teda ja neviem co ta fcia ma robit, tak robi to iste co ten getter..co je samozrejme blbost..ale budiz:)