Author Topic: OP - Objektove programovanie  (Read 188913 times)

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #275 on: 28.03.2008, 02:50:43 »
ne tak som to myslel, skorej tak ze naprikald pre nevhodny obsah hry, ale tak zase seci maju 18+ tak dufam :)

no jasne, sak ked to bude originalne, tym lepsie, aspon sa pobavime ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #276 on: 28.03.2008, 03:13:59 »
ja som chcel povodne zakomponovat havrana a svetlice ale nejak nevydalo.... ale kto vie, este moze byt ;)
:trestac:

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #277 on: 28.03.2008, 03:26:00 »
ja to mam ako motto hry.. :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Havran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2003
  • Here comes the fuzz
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #278 on: 28.03.2008, 03:49:43 »
inac skusal uz dakto implementovat load a save do hry ? abo aspon rozmyslali ste nad tym jak to zrobit ?
Achievement of your happiness is the only moral purpose of your life.

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #279 on: 28.03.2008, 03:59:17 »
nad tymto som pravdupovediac nerozmyslal...najskor by som nejak ulozil hodnoty premennych a potom pri vytvarani vytvoril znova objekty s hodnotami ulozenych premennych...
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Mao

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 392
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #280 on: 28.03.2008, 04:06:22 »
este som to nerobil, ale najskor to bude tak, ze serializujes informacie o objektoch do suboru. Asi najskor v binarnom tvare, aj ked by sa to dalo aj pomocou XML< i ked nevidim zmysle pouzitia XML, kto by chcel citat co je v save-e  hry :-)
Ta serializacia objetu v bin tvare je pouzita aj v minach, tak tam sa na to kukni a mozno ti to  nieco pomoze.

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #281 on: 28.03.2008, 04:08:58 »
este som to nerobil, ale najskor to bude tak, ze serializujes informacie o objektoch do suboru. Asi najskor v binarnom tvare, aj ked by sa to dalo aj pomocou XML< i ked nevidim zmysle pouzitia XML, kto by chcel citat co je v save-e  hry :-)
Ta serializacia objetu v bin tvare je pouzita aj v minach, tak tam sa na to kukni a mozno ti to  nieco pomoze.

dakujem :thumbs-up: pisem si  bv
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #282 on: 28.03.2008, 05:32:47 »
na to, aby si mohol použiť serializáciu, musíš veľmi dobre navrhnúť ukladanie stavových informácií :) lebo inak budeš save-ovať aj veci, čo save-ovať netreba :) to nie je až taká strašná chyba, ale zbytočne to zväčšuje save-y :)

serializáciu budete preberať na niektorom cviku :) ale na ktorom, to nvm :)
inak... serializácia v jave a v .net je pomerne odlišná... takže z javy to neopíšete :)

btw :) ten save/load :) som venoval trochu času tomu cez veľkú noc a urobil som si engine na textovku :) save/load mám urobený cez ukladanie postupnosti príkazov, ktoré hráč vykonal ;)
All code is crap.

42

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #283 on: 28.03.2008, 05:34:11 »
zaujimavy sposob ukladania... :)

my bad serializacia bude v 11 tyzdni...uz by som mal ist spat...
« Last Edit: 28.03.2008, 05:39:40 by JCube »
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #284 on: 28.03.2008, 05:35:21 »
tak dokonca :)

EDIT: jcube, tak nič, hehe :)) ale zaujímavé to je aj tak ;)
« Last Edit: 28.03.2008, 05:46:37 by Agamemnon »
All code is crap.

42

kornas

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 127
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #285 on: 28.03.2008, 05:42:31 »
Agamemnon diki, to je dobry styl toto, ukladat cez kroky zadane od pouzivatela,  bv to by ma nenapadlo, dik.  :thumbsup:

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #286 on: 28.03.2008, 05:47:01 »
nz ;)
All code is crap.

42

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #287 on: 28.03.2008, 05:59:39 »
no mna to napadlo ako prve :D
:trestac:

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #288 on: 28.03.2008, 06:03:25 »
ja som začal so serializáciou :) po chvíľke rozmýšľania som prišiel na to, že by som musel vymýšľať objekty, ktoré by tie dáta držali :) tak som to urobil cez tie príkazy :)

inak: ak sa chce niekto fakt, že predviesť, tak si napíše vlastný formatter pre serializáciu :) (vopred držím prsty a želám veľa psychického zdravia pri tomto ;))
All code is crap.

42

mirek

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 448
  • darkman ZX 128k
    • View Profile
    • domovská stránka
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #289 on: 28.03.2008, 09:20:34 »
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)

no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
So say we all!

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #290 on: 28.03.2008, 15:20:05 »
takze tie prikazy musia byt slovenske? hm no tak mozem prerobit cely scenar...
:trestac:

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #291 on: 28.03.2008, 15:50:08 »
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)

no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
to asi nebude dobre ked som si ich poanglictil co? :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Mao

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 392
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #292 on: 28.03.2008, 16:58:50 »
Otazka pre kompetentnych: kedy pojde ta stranka kde mame odovzdat scenar? Neide to uz od vcera minimalne od piatej. A mame to vraj odvzdat este dnes, ale nejak nie je kde :-)

TradeMark

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 630
  • He ho forgets, will be destined to remember...
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #293 on: 28.03.2008, 17:59:22 »
Este jeden dotaz: Mame odovzdat uz aj UML diagram alebo iba scenar?
Pičoch jest veľo, ale nalivačoch malo!

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #294 on: 28.03.2008, 18:01:18 »
mirekovi len scenár... on o uml nehovoril... a na tom webe ani uml odovzdávať nemôžeš :)
All code is crap.

42

sri

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 644
    • View Profile
    • ACEQES, s.r.o.
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #295 on: 28.03.2008, 18:26:03 »
no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
coze? a to akoze nemozeme pouzit anglicke ekvivalenty?? to myslite vazne? :03:
« Last Edit: 28.03.2008, 18:27:38 by sri »

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #296 on: 28.03.2008, 18:27:09 »
tak ywetka povolila a toho sa drzim :P
:trestac:

Mao

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 392
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #297 on: 28.03.2008, 18:43:07 »
Tak ten web na odovzdavanie scenarov uz opat ide. Zatial tam je 11 scenarov, pozeram ze sa zatial ludia nejak netrhaju odovzdavat :)

buhehe

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1583
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #298 on: 28.03.2008, 18:59:43 »
pastli ste tam aj pribeh ci len zoznam predmetov a spravny postup? a mapu ste robili v textaku hej.....dpc ja mam obrazok...

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #299 on: 28.03.2008, 19:12:06 »
Tak ten web na odovzdavanie scenarov uz opat ide. Zatial tam je 11 scenarov, pozeram ze sa zatial ludia nejak netrhaju odovzdavat :)

akoze nam na cviku ani nic take nebolo spomenute :) cize ja sa naozaj netrham do toho