Author Topic: OP - Objektove programovanie  (Read 189620 times)

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #250 on: 26.03.2008, 18:41:54 »
takze "moji" ludia: tomorrow, ziadna pisomka nebude! pekne sa venujte tomu scenaru ;) uz sa tesim, co zo seba vypotite  ap
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

BCAA

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 673
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #251 on: 26.03.2008, 19:19:08 »
waaaw  to mate take zadanie :)   celkom zaujimave   

ja ked som mal oop   tak tam cele zadanie bolo ponechane na svojvoli autora   a potom to aj tak casto vyzeralo           tie rozhrania co tam mate   to velmo chvalim :) rozhrania su velmi dolezite     skoda ze som na to prisiel az ked sa koncil predmet oop (ale to nevadi teraz bez nich ani fungovat neviem :))


a ktomu rozhraniu ICommand    dost citit z toho navrhovy vzor s takym istym menom :)     a tipujem ze v tom ICommand bude urcite metoda ze Execute()   :)

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #252 on: 26.03.2008, 19:36:25 »
takze "moji" ludia: tomorrow, ziadna pisomka nebude! pekne sa venujte tomu scenaru ;) uz sa tesim, co zo seba vypotite  ap
rozkaz madam! :emot-LMAO:
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

aweeeee

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
  • Live for the kill
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #253 on: 26.03.2008, 19:54:07 »
takze "moji" ludia: tomorrow, ziadna pisomka nebude! pekne sa venujte tomu scenaru ;) uz sa tesim, co zo seba vypotite  ap
rozkaz madam! :emot-LMAO:
ano to je pravda patrilo by sa uz zacat lebo do zajtra uz nie je vela casu :D
Thor! Odin's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Your destiny awaits
Thor! Hlödyn's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Ragnarök awaits

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #254 on: 26.03.2008, 19:57:27 »
ja uz som skoro dokonceny... :) len postupnost krokov nemam vymyslenu :)
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Sooloni

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #255 on: 27.03.2008, 20:50:00 »
ja uz som skoro dokonceny... :) len postupnost krokov nemam vymyslenu :)

pocuj JCube.. nehodil by si tu nejaky postup ako si robil tu pripravu na OOP..? to treba najrpv nejaky scenar? alebo skor nejake diagrami s tymi triedami ? diki

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #256 on: 27.03.2008, 20:52:45 »
tak klasika...napisal som si zhruba scenar - slovami co sa tam bude diat plus nejake dialogy som si povymyslal...potom som sa snazil zovseobecnit tie postavy a veci co sa tam nachadzaju - napr Item, NPC a podobne...plus som do class diagramu pridal tie predpisane rozhrania co tam maju byt...a napisal som scenar taky ako bol ten priklad na indianu jonesa..
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Sooloni

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #257 on: 27.03.2008, 20:53:54 »
ok.. a este kolko casu ti to zabralo priblizne?

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #258 on: 27.03.2008, 21:01:19 »
jaj, ved tym scenarom ide najma o to, aby ste nevymysleli nejaku az prilis lahku traparnu a tiez preto, aby sme vedeli skor odchytit cheaterov, to znamena ludi, co maju az prilis podobne navrhy, resp. bude velka nezhoda medzi vyslednym projektom (teda zrejme kupenym) a tym, ktory teraz navrhnu ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #259 on: 27.03.2008, 21:10:17 »
ok.. a este kolko casu ti to zabralo priblizne?

dve hodiny cca....ale asi hodinu som si varil caj... :P
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

Sooloni

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 328
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #260 on: 27.03.2008, 21:18:42 »
ok.. a este kolko casu ti to zabralo priblizne?

dve hodiny cca....ale asi hodinu som si varil caj... :P

LMAO  :emot-LMAO:

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #261 on: 27.03.2008, 21:32:26 »
ok.. a este kolko casu ti to zabralo priblizne?

dve hodiny cca....ale asi hodinu som si varil caj... :P

sak jasne, ked mas napad, neni problem to dat na papier... najma ked uz vies cca odhadnut svoje zrucnosti a co asi budes vediet urobit a co nie ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

puq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4065
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #262 on: 27.03.2008, 21:37:24 »
ved toto napad :) ja som vyzmykany a vela toho ma nenapada...:)

Agamemnon

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2942
  • Per aspera ad Astra
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #263 on: 27.03.2008, 21:46:44 »
a ak urobíš dobrý návrh engine-u, tak môžeš úplne v pohode neskôr zmeniť príbeh kompletne... bez toho, aby ťa to nejak viac zaťažilo, hehe :)

puq: tomb raider, broken sword, syberia, still life, posel smrti, polda... poirot, marplová, traja pátrači, nero wolfe, perry mason, brown, marlow... čokoľvek, od kohokoľvek :)
All code is crap.

42

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #264 on: 27.03.2008, 21:55:38 »
najlepsi bol Fahrenheit :)
:trestac:

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #265 on: 27.03.2008, 21:58:45 »
najlepsi bol Fahrenheit :)

mne sa zasa hrozne pacila Syberia... alebo Mafia! Tak to bola pecka... Aj ked som v podstate hard-core Tomb Raider fan ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.

JCube

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 9008
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #266 on: 27.03.2008, 22:01:39 »
Syberia bola peckova...alebo still life
sudo [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /* || echo "Alive!"

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #267 on: 27.03.2008, 22:04:11 »
ja som sa nasral... idem si naprogramovat vlastny Fallout 3 :D
:trestac:

nighthunter

  • ING
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 7786
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #268 on: 27.03.2008, 22:04:30 »
alebo chod na pauzicka.sk a inspiruj sa kvaziadventurami
10 veci ktore na PC nenavidim
1. MAIS 2. Vista 3. Office 07 4. ICQ 5 Internet Explorer 6 WMP 7 BSOD 8.......(prijimam napady)

aweeeee

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
  • Live for the kill
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #269 on: 27.03.2008, 22:28:51 »
najlepsia gamesa bola aj tak Duke Nukem len skoda ze to s tymto nema nic spolocne alebo zeby :D
Thor! Odin's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Your destiny awaits
Thor! Hlödyn's son
Protector of mankind
Ride to meet your fate
Ragnarök awaits

buhehe

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1583
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #270 on: 27.03.2008, 23:15:33 »
preco nie...uz som videl Doom RPG...
ja robim half life :D

Havran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2003
  • Here comes the fuzz
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #271 on: 28.03.2008, 02:17:39 »
inac je mozne aby mi potom zadanie nezobrali kvoli obsahu ?
a mozem robit hru aj po ang. ?
Achievement of your happiness is the only moral purpose of your life.

kOsTi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 12765
    • View Profile
    • pretaktovanie.sk
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #272 on: 28.03.2008, 02:19:38 »
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)
:trestac:

Havran

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2003
  • Here comes the fuzz
    • View Profile
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #273 on: 28.03.2008, 02:48:52 »
ne tak som to myslel, skorej tak ze naprikald pre nevhodny obsah hry, ale tak zase seci maju 18+ tak dufam :)
Achievement of your happiness is the only moral purpose of your life.

ywetka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1972
    • View Profile
    • ywetka @ MySpace
Re: OP - Objektove programovanie
« Reply #274 on: 28.03.2008, 02:49:54 »
hej, asi tak... ak sa bude velmi odlisovat, tak asi si ta logicky kazdy lepsie preklepne, kedze je vysoke percento copyleft-u ;)  ale jasne, ze ked si to aj tak urobis sam, tak problem mat nebudes, pochopi sa, ze si sa proste zobudil s lepsim napadom ;) ono, myslite si, co chcete, ale ja si myslim, ze uz v priebehu jednej minuty sa da zistit, kto to zadanie robil a kto nie... staci par dobrych otazok... a ti, co to sami robili, nebudu mat s odpovedami problem, to je jasne... kazdy si totiz zadanie moze kupit a naucit sa ho od slova do slova a aj ako tak pochopit... ale to, ako povodny koder rozmyslal a preco prave tak, to sa naucit neda ;) a prave na to sa bude zrejme zameriavat...

hra v angline moze byt, jasne... ja preberiem aj ked bude vo franine, sak nech je fun ;)
~~Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.~~
При́п'ять, мы никогда не будем забывать Вас.