TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach
FEI archív 2012/2013 => 1. ročník => Topic started by: jozo1606 on 12.12.2012, 21:33:21
-
Ahojte, vedel by mi niekto pomôcť s dokumentáciou k Karel?
Dostal som zadanie č.5
Karla mam hotového len neviem sa pohnuť s vyvojovým diagramom ...
Poradi mi niekto ? popripade nespravil by mi niekto vyvojový diagram ?
zadanie je na tejto stranke
http://hornad.fei.tuke.sk/~paralicm/ups/Zadania_2-Karel-UPS.htm (http://hornad.fei.tuke.sk/~paralicm/ups/Zadania_2-Karel-UPS.htm)
-
vsak ekd to mas nakodene to je taky problem to prepisat do diagramu ? Si pozri co znamenaju jednotlive prvky toho diagramu a to si spravis ...
-
Potreboval by som kus pomoct sulohou 7 jak karel zisti ze je v strede resp jak by to cele malo vyzerat?
-
Potreboval by som kus pomoct sulohou 7 jak karel zisti ze je v strede resp jak by to cele malo vyzerat?
vyuzil by som to ze na zaciatku sa otoci doprava a potom prejde n krokov rovno , otoci sa dolava a n-1 krokov rovno a potom zase dolava a n-2 krokov rovno atd. ... ak je n rovné nule tak sa otoci dolava a pohne sa o jedno aby bol v strede :X
public void turnRight(){
turnLeft();
turnLeft();
turnLeft();
}
public void step(){
for(i=0;i<n;i++){
movek();
}
turnLeft();
n--;
if( n == 0 ) {
turnLeft();
movek();
}
}
cize main vyzera asi takto
int n = 5;
int i;
turnRight();
while ( n != 0 ) {
step();
}
neviem 4i to pôjde mám dosť vypité a nemám si to ako overiť :D
-
mám asi najblbšie zadanie (č.29) ak by bol niekto ochotný mi trochu pomôcť (stačí aspoň trochu algoritmus lebo fakt nwm ako to spraviť) nech mi pošle správu, vďaka
-
riadne dementné zadanie :D prvo čo ma len tak z fleku napadne je to , že najprv pošli karla na začiatok mapy ... potom si vytvor 5 premenných pre počet značiek ( 1,2,3,4,5) ... prejdi celú mapu a pozbieraj značky ... pričom pri zbierani ikrementuj premennu a ak sa tá rovna napr. 3 = tak premennu pre tri značky ikrementuj o jedna ... ak pride na koniec mapy tak ho pošli hore do pravého rohu , a teraz začína sranda :D pokiaľ sa premenná pre 5 nerovná 0 tak polož 5 značiek a pohni sa dopredu a dekrementuj , keď narazí na stenu nech sa odrazí na začiatok nového riadku podľa obrázku ... no a ukončíš to tak , že ak sa premenná pre 1 značku rovná nule tak nech ide do ľavého rohu , ale tak isto ak sa beepre v bagli rovnajú nule :) lebo predpokladám že na začiatku budeš mať 0 :P
-
no neviem neviem