Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Domino_666

Pages: 1 2 [3] 4
51
2. ročník / Re: Vyu?ujúci INF 2011/2012 ZS
« on: 09.09.2011, 16:59:36 »
Aká je Draženská? Musel som si dať ju...

52
2. ročník / Re: Vyu?ujúci INF 2011/2012 ZS
« on: 08.09.2011, 20:39:51 »
Mušime dakus počekac. ;D

Ale rýchlosť MAIS-u za posledné 3 minúty rapídne poklesla.  :D Čo všetkým prirástol malíček ku gombíku Ctrl a ukazovák ku gombíku R??? :D

F5  ;D

53
2. ročník / Re: Vyu?ujúci INF 2011/2012 ZS
« on: 08.09.2011, 20:29:59 »
a sme v (cenzúra) ako Baťa s drevákami :D

54
2. ročník / Re: Vyu?ujúci INF 2011/2012 ZS
« on: 08.09.2011, 19:27:03 »
no ako z tou etikou..zapisat aspon etika.fei? ci pockat na etika.fei.6 ?
Nič nové mi neprišlo. Možno je na Etiku a Politológiu nahlásených málo ľudí a preto sú spojené FEI a FEI.6. Neviem... Akonáhle mi príde odpoveď, dám vedieť.

na etiku čo viem sa hlásilo tak ako každý rok najviac ľudí...

55
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
« on: 08.09.2011, 19:25:05 »
Práve došlo aj mne.

56
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
« on: 08.09.2011, 19:13:26 »
prednasajuci ani nemusi vediet, ze si tam ... oni to nekontroluju, takze nic sa nestane ked budes chodit podla mna na prvacke prednasky

tiež si myslím, a ak by chcel kontrolovať podľa ISICu a spraviť prezenčku, povieš že si zabudol... im je to úplne šumafuk

57
2. ročník / Re: Matika I. Opakujuci
« on: 08.09.2011, 19:07:44 »
V rozvrhu to nikde nemám uvedené, ale dík :) Ono na prednášky sa bude dať dohodnúť a ísť s prvákmi podľa mňa, prednášajúcim to asi vadiť nebude...

58
2. ročník / anglina
« on: 20.06.2011, 06:41:19 »
čaute, som úspešný prvák a mierim do druhého ročníku pekným zázrakom  ;D

aký rozdiel je medzi anglinou pokročilý a mierne pokročilý? Ja sa radím niekde medzi to, možno skôr k tým lepším z AJ, ale ak mi to neprinesie nič iné než väčšie trápenie sa a ťažšie testy bez nejakých výhod tak tomu veľmi nerozumiem načo to tam je  ;D

59
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 26.05.2011, 17:45:17 »
veľa z karla, väčšinou nejaký program, funkcia a že na akej pozícii bude na konci, vcelku ľahké
potom tam boli otázky typu ktorý zápis je syntakticky správny (väčšinou šlo o prácu s poľom)
z teórie si pamätám že aký príkaz sa používa na návrat z funkcie (správna možnosť bola return)
aké príkazy sú na štandardný výstup (putc,printf,putchar)
a potom nejaké iné somariny... celkovo to síce nebolo príliš ťažké, ale veľa chytákov bolo
a bacha, vo veľa otázkach je viac správnych, dokonca som mal veľa takých, kde boli 3/4 dobré a ak som dal len 1 (pre istotu) tak bolo z toho len 0,3b teda dá sa dosť postrácať

60
1. ročník / Re: Prihlaska
« on: 24.05.2011, 06:54:04 »
tiež by som to riešil osobne...
mne minulý rok došlo poštou niečo v zmysle že ma prijali, ale že na potvrdenie ešte treba hento tamto... (fotku na ISIC, maturitné vysvedčenie a tuším ešte dačo zaplatiť). Bol tam limit vcelku prijateľný, asi polka prázdnin alebo tak dajako už presne neviem. Ale čím skôr, tým lepšie.

61
Netreba ti nic mat vytlacene , staci pero , a nejaku identifikacnu karticku napr . ISIC

ani tú moc netrebalo, aspoň mne sa na ISIC ani nepozrel  ;D

62
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 23.05.2011, 22:51:02 »
Dnes som úspešne spravil zápich, zadanie mám teraz v Moodli dať na hodnotenie alebo to nechať tak?

63
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 19.05.2011, 00:58:37 »
Nevite či sa dá ísť na zápočet z programka aj v pondelok 23.5.2011? Veeeeeľmi zle som si rozdelil čas a ako sa ukázalo, do zajtra (resp. dnes do polnoci) to takmer určite nestíham dokončiť... V Moodli je dátum odovzdania 23. takže bohužiaľ sa na to musím spoľahnúť. Cvičiaci je Miroslav Biňas.

64
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 16.05.2011, 23:32:20 »
Mohol by mi ešte niekto v krátkosti vysvetliť čo to je smerník a na čo sa využíva? Z prednášky mi to nieje jasné.

65
1. ročník / Re: Programovanie
« on: 16.05.2011, 19:22:41 »
Ahojte, nevie niekto čo všetko ten stroj berie ako podobnosť? Rozhodol som sa to celé spraviť úplne nanovo, bez YT, bez kopírovania (maximálne hall of fame si od niekoho asi pomôžem, uvidím) a zaujíma ma, ako postupovať aby som neriskoval.

Zaujíma ma napríklad, či aj názvy premenných treba mať špecifické, alebo môžem ísť zvesela presne podľa cvičení aj s tými názvami (world_height, world_width atď atď)... Jednoducho na čo to je poriadne háklivé? Mám skúsenosti s programovaním z php a mám zaužívaný nejaký štýl, takže je predpoklad že budem mať nejaké odlišnosti, ale tých 60% sa nezdá ale pri úplne rovnakom zadaní nieje vôbec veľa

66
1. ročník / Re: Fyzika
« on: 23.03.2011, 04:27:59 »
nemá niekto (a nemohol by odfotiť) ako upraviť ten šialený vzťah v T4 (tá nejaká parciálna derivácia či čo), výpočet uBL, je to vo výpočtoch v druhej časti (absolútna štandardná neistota uBL)

67
Pozrel som si aj manuál, ale poriadne sa v tom strácam, nieje mi jasný syntax.

Mám zistiť, koľko je slov s rovnakými znakmi. Úvodný text napísať viem, vychádzam z vypracovaného zadania pocet_cislic.asm zo zložky examples čo je priamo k Emu studiu.
Vstup reťazca mi myslím funguje tiež (s tým som nič nerobil).

Ide mi o to, ako fungujú cykly a podmienky. Som poriadne zvyknutý na Cčko, php a podobné jazyky, s týmto trocha bojujem.

Ak som dobre pochopil, cpi je porovnanie. Teda, ak sa rovná hodnota ktorú zadám (ani neviem čomu) tak sa vykoná nasledujúci riadok? Alebo ako toto funguje?

A aké sú rozdiely medzi jc jnc a jz? Snažil som sa tomu pochopiť hlavne z prezentácie čo bola na prednáške, ale tam mi tá tabuľka inštrukcií vôbec nič nehovorí.

68
nepomôže niekto trocha? Zadanie č. 17. nepoznám nikoho iného kto to ešte má.

"Určte počet slov obsahujúcich len rovnaké znaky."

Stačí mi nejaký nápad ako to riešiť a prípadne nejaké (vypracované  ;D) zadanie, ktoré sa na to čo možno najviac podobá a ktoré len prerobím  ;D Ak tomu pochopím, vývoják už problém nebude...

69
1. ročník / Re: ZADANIA i80
« on: 12.03.2011, 03:30:37 »
máš to jedno, má to fungovať a mal by si tomu aspoň trocha rozumieť, ako to spravíš je na tebe... ja budem len kopírovať a nepochopím tomu asi nikdy  ;D  bu

70
Nejaký základný manuál, prípadne zoznam inštrukcií by nebol? Zatiaľ som z celého assembleru úplne v ... a to som to mal trocha aj na strednej.

71
1. ročník / Re: Predmety v letnom semestri
« on: 27.01.2011, 02:49:28 »
yop, PSI  :)

72
1. ročník / Re: Predmety v letnom semestri
« on: 27.01.2011, 02:14:53 »
prechodové deje myslíš diferenciálne rovnice? OMG, mal som to na strednej, ako dá sa to vcelku v pohode, ale kým tom to pochopil tak mi to trocha trvalo. Našťastie som teraz informatik, ale dobre že som zošity nevyhodil.

73
1. ročník / Re: Predmety v letnom semestri
« on: 26.01.2011, 20:37:28 »
SPŠE rulezzz  :buttrock:

tiež  :banana_guitar: a nepovedz že KE  8)

74
1. ročník / Re: SKUSKY ZIM, UPS, PAM
« on: 12.01.2011, 18:06:04 »
každý mal slobodnú voľbu pri prihlasovaní, napr. ja mám ZIMko skorej než PAM...

75
1. ročník / Re: SKUSKY ZIM, UPS, PAM
« on: 12.01.2011, 06:03:39 »
a len jedna správna na otázku hej?

Pages: 1 2 [3] 4