Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Payne

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16
51
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 02.02.2010, 03:57:24 »
Prave som uvolnil termin na 3. Hadam dakomu pomoze...

52
4. ro?ník / Re: Pokro?ilé databázové technológie
« on: 27.01.2010, 22:12:32 »
Pytal sa vobec dakedy daco z tych poslednych prednasok? tote algoritmy a datove struktury a primarna organizacia?

53
4. ro?ník / Re: Semestralny projekt
« on: 24.01.2010, 23:27:52 »
Ako ved a v com je problem? sak vecsina bude pokracovat u rovnakeho typka tak neni problem ked budu vela obsadenych, ne?

54
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 23.01.2010, 23:09:00 »
LOLOL

Kazdy normalny clovek clovek co kus rozmysla tak mu davno napadlo ze s tymy terminami to nebude ruzove a bol na skuske uz davno.

Vyhovorky typu ze kazdy ma pravo su smiesne. Chod za hudakom a mu povedz a on ti povie ze sak boli poloprazdne terminy tak vtedy si mohol ist. Na to proste trebalo mysliet skorej. Ja som mal uplne prve bludne predmety jak TI s Stavba a ostatne az teraz neskorej a v pohode s prehladom potom mas terminy.

A co sa toho tyka ze ludia sa odhlasovali, to je jasne. Sak jak ja som siel na prvy termin som fest rozmyslal si sa neodhlasim, bo nikto nevedel jak bude skusat ani nic. Tak je jasne ze ked clovek nevie jak to chodi, jake typy prikladov davaju a co sa zvyknu pytat tak sa ludia poodhlasuju predsa.

Je mi to fest smiesne ze teraz sa tu stvrtaci zacnu vyhovarat na bludy. Sak kazdy je na skole uz minimalne 3 a pol roka a aj ked su niektori z inej skoly tak tam to mozno podobne fungovalo...

55
4. ro?ník / Re: Konštrukcie preklada?ov
« on: 22.01.2010, 00:13:37 »
Presne, ja som mal takmer polku novych az som kukal jak puk na to... Ale priklad to isti

56
2. ro?ník / Re: Vyber vyucujucich
« on: 21.01.2010, 20:23:45 »
Inak kus som zaspal dobu ale :

Fecilak je proste fest dopohody typek. Siete je fest namakany (mal som s nim len prve siete) ale na cvikach vedel naucit a bola s nim sranda, fakt velmo odporucam.

Bratru to je tiez velmi dobry cviciaci, ja som mal s nim databazy a kus konstrukciu ak nas cviciaci chybal. Na databazy pripravil taku mensiu stranku de sa dali kukat prikazy SQL. Ako cviciaci je fakt super a velmi seriozny. Viem jak som este den pred odovzdanim dorabal program v Jave ale slo to na XPcku. Tam sme to pustili na Viste a vsetko padalo a robilo bludy. Typek nam stiahol jeden bod a zachoval sa fest jak charakter.

Co viac dodat oboch velmo odporucam...

57
4. ro?ník / Re: Konštrukcie preklada?ov
« on: 21.01.2010, 05:50:12 »
aha tak potom to asi budes mat dobre bo ja som nechapal ze jake zero a minus tam co ma robit

sak tolko sa uz spytas Plocicu on ti poradi aj ked uvidi ze mas zajem daco dorobit...

58
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 21.01.2010, 05:04:48 »
dneska nahral nove 12 cviko asi tam budu aj dake chyby opravene abo co... tak skus kuknut

ja som to zatim nekukal ale kolo dvanastej kuknem a mozem napisat ze jak ked chces

59
4. ro?ník / Re: Konštrukcie preklada?ov
« on: 21.01.2010, 05:01:41 »
Code: [Select]
CASE LOZAT Vyraz POZAT ZERO Prikaz MINUS Prikaz
            {
                if($3.sig[0] != 'Z')    yyerror("Ocakava sa logicky vyraz pre prikaz cyklu CASE");
                $$=(char*)malloc(200+strlen($3.kod)+strlen($6)+strlen($8));
                pn1 = navestie++;
                pn2 = navestie++;
                sprintf($$,  
                    "%s"        
                    "\tifeq\t.%d\n"      
                    "%s"        
                    "\tgoto\t.%d\n"      
                    "\t.%d\n"      
                    "%s"
                    "\t.%d\n",
                    $3.kod,pn1,$6.kod,pn2,pn1,$8.kod,pn2
                    );
                free($3.kod);
                free($8);
                free($6);
            };
napr takto ak ten prvy vyraz sa vykona ked je vyraz true a druhy ked je false
bo neviem ze co to tam ten zero ma byt

chapes, ne? ci treba komentar?

60
4. ro?ník / Re: Konštrukcie preklada?ov
« on: 21.01.2010, 02:14:47 »
ten ifeq instrukcia nema byt takto

61
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 19.01.2010, 19:27:03 »
Bol iny a boli ine aj registre takze ani vstupy ani vystupy som nevedel urcit. Plus zlozene operatory v mojom pripade boli

62
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 15.01.2010, 20:53:49 »
jaj dik, som si vobec to navsimol ani tu ani v tych ratanych prikladoch

63
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 15.01.2010, 16:57:02 »
Tak radili jak komu. Jeden typek co bol uz treti krat tak mu fest radila a ja co prvy tak nic mi nepovedala vobec jak som sa jej pytal.

Hej a inak tote zlucene operatory to sa nejako inak znaci potom do tej koncovej schemy?

64
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 15:45:52 »
pocuj a tote registre v predpoklade to si len tak vymyslim, ci skade to su?

plus ako viem co je vstup a co vystup?

65
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 10:50:00 »
Ked nedaju jake viem tak ruky polamem...

Hej inak v jakej miestnosti to mame skusku? PC6 si ZP-4???

66
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 09:11:15 »
co si, ani ja ,,,

67
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 04:58:53 »
Ten obrazok z prikladu 9 dakomu dava zmysel?

68
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 03:26:49 »
Chcem sa este spytat ci niekto neviem co v tych instrukciach v prikladoch 3 a 9 znamenaju SC, PC, NL, NC R1...

69
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 14.01.2010, 00:04:09 »
Tak ako stavy to je jasne ze potom vsetko dalej uz je zle... Ja som tak myslel ze len daco v spotupe dajak zle vyjadrim

70
4. ro?ník / Re: Konštrukcie preklada?ov
« on: 14.01.2010, 00:03:04 »
Bratru je fest v pohode

71
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 13.01.2010, 19:43:25 »
Eminka to tak ma spravene, zle ja som mal len ze bud jedno abo druhe a strhli mi len jeden bod tak neviem...

72
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 13.01.2010, 19:41:10 »
Ty kokos sak to vecsina teorie a priklady akurat by sa dali.

A tie priklady 11 a 12 sa ako hodnotili ak vsetko spravim, ale dakde sa pomylim, tak kolko bodov zvykli strhavat?

73
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 13.01.2010, 06:12:07 »
Nemohol by mi niekto prezradit ako v prikladoch 11 abo 12 sa mysli "v beznom minimalizacnom postupe mozeme stavy Pi vyjadrit ..."

Akym sposobom treba spravit tu minimalizaciu? bo ja som si daco kreslil ale nedavalo mi to zmysel

plus tam hned dalej to rozsirenie o implikant, lebo mne to sedi a nic som rozsirovat nemusel...


No a toten moore automat tam o co ide s tymy dalsimi premennymi, nevie niekto???

74
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 13.01.2010, 05:59:51 »
no finta je v tom ze a ani b niesu priamo vstupne symboly, ale povedal by som mnozina symbolov 0 a 1, ked teda sa pise a abo b tak sa mysli v ramci oboch ze kazde z nich moze byt 0 alebo 1

Preco teda davame aj a aj b? no davaju sa len vtedy ak potrebujes rozlisit medzi nimi, t.j.:
([q,B],a,B,[q,a],R) zmanena ak som v stave q a nic nemam zapametane, na vstupe je a (teda prakticky 0 alebo 1), prepisem vstup Bckom, zapametam vstup a co je 0 abo 1 (teda ked si vsimnes tak toto je instrukcia aj pre 0 aj pre 1) a idem doprava

([q,a],b,a,[q,b],R) znamena ak som v stave q a mam zapametane a (moze byt 0 abo 1) a na vstupe je b (tiez moze byt aj 0 aj 1 ale nijako to od a nezavisi) prepisem to ackom (teda tou 0 abo 1 ktora bola zapametana), potom idem do stavu q a zapametam b(cize tu 0 abo 1 ktora bola na vstupe)

teda mam 0 alebo 1, ale potrebujem ich od seba rozlisit ktora je ktora

ty si pisal, ze
Quote from: mio
([q,B],a,B,[q,a],R) - cize pamata si "B", na vstupe je "a", zapise tam "B" a pamata si "a" a posunie sa doprava
to nemoze byt dobre, lebo potom by si mohol zacinat len symbolom a, bckom by sa nemohlo zacinat

dalsia vec je ze kuknes na povahu instrukcii a v nich prve stavy tak tam mas len [q,a] alebo [q,B], cize ty by si podla teba potom ani nemohol vobec odpametavat symbol b

dufam ze je to zrozumitelnejsie, a tam ked si uvedomis tak ide len o to, ze sa to takto pise aby si mal menej instrukcii, teda tota druha co pisem, tak by si mohol mat odpametane 2 symboly a dalsie 2 na vstupe => len jedna instukcia namiesto 4 a to len ked uvazujes ze mas 2 vstupne symboly keby ich bolo viac tak este viac usetris

cize aj dalej vsetko tak treba rozmyslat a davat na to bacha



pomoct ti to pomoze sak TIcko nieje az taka strasne vec, isto mi to viac davalo zmysel jak stavba

75
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 13.01.2010, 04:57:04 »
([q,B],a,B,[q,a],R) - cize pamata si "B", na vstupe je "a", zapise tam "B" a pamata si "a" a posunie sa doprava
([q,a],b,a,[q,b],R) - pamata si "a", na vstupe je "b", zapise tam "a" a pamata si "b" a posunie sa doprava
([q,a],B,a,[q,B],R) - (na konci retazca) pamata si "a", na vstupe je "B", zapise tam "a" a pamata si "B" a posunie sa doprava
([q,B],a,a,[q,B],L) - a toto je naco ?
([q,B],B,B,[p,B],R) - a teraz len skontrolujem, ze je koniec retazca a prejdem do finalneho stavu "p"

je to tak ? a potom preco ked si pamatam "b" tak uz nie je pre nho dalsia instrukcia  ? ... napriklad ([q,b],a,b,[q,a],R) ... som z toho jelen :)

toto co sa posuvas do lava tak si nie som isty ,ale bolo tam cosi take ze ked posunies to na paske tak sa vratis asi na zaciatok,ale neviem urcite

a to ze tam neni instrukcia pre b tak to je asi chyba,alebo neviem

cely princip je v tom ze si zapamatas co si prave precital a zapises co si mal zapamatane 

treba to vysvetlit presne jak to ma byt, ci uz nie? ja som odpisoval a neviem ze co neposlalo...

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16