Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mino

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7
51
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 09.12.2011, 19:48:10 »
Ked som dobre pochopil kamarata, co uz pisal pisomku (ale neviem, ci Simonak), tak oni mala presne to, co bolo v prednaske, t.j. nakreslit strom pre triedenie 3 cisel a, b, c.

52
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 09.12.2011, 00:32:12 »
Simonak daval rozhodovaci strom, co ste tam pisali  :o ? dam do googlu rozhodovaci strom a vypise mi ze pozname listnate, ihlicnate  ;D
Pozri 2. prednášku - strana 9 v PDF...

53
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 08.12.2011, 00:38:43 »
tak na informe je tolko holiek, ze sa divim jak si nato prisiel:)
Fakt strasne vela  ;D

54
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 08.12.2011, 00:22:36 »
jj mne nevadi ze su tu cviciaci^^ nemam potrebu na niekoho nadavat:D a hlavne sa tu lepsie kontroluju posty, ze tu ludia nepisu kraviny ako na fb
:thumbs-up:

Btw - nic, len ci si to ty :D

55
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 08.12.2011, 00:17:51 »
Forum tu bolo skor a funguje dobre, mohli byt vsetci tu...  >:(
Nemohli, nakolko tu chodia cviciaci.
...ktori tu aj dost casto poradia, napisu, ze nebude cviko, do kedy treba odovzdat zadania, atd... ma to aj vyhody...

56
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 08.12.2011, 00:15:39 »
@SteLa: Dobre, ze si to tu napisala  bp
Teraz uz len dufat, ze vacsina bude za to, aby ta pisomka bola az o tyzden...
Btw, kto schvaluje tie ziadosti na FB? Poziadal som o prijatie do skupiny a nic... I ked osobne si myslim, ze je to skoda, ze sa ludia takto rozdeluju - jedni su tu na fore a druhi na FB. Forum tu bolo skor a funguje dobre, mohli byt vsetci tu...  >:(

tak uz typek pisal vraj simonakovi ze vacsina sme zato aby sa to presunulo
do dobrej skupiny si davaj ziadost? mna tam dali hned

..a ludia sa nerozdeluju, len nevedia o fore:)

Skupina "FEI Informatika"... a akurat pozeram, pred chvilou ma pridali... :D
A skoda, ze nevedia o fore... treba zaspamovat FB odkazmi na tu-ke.com :D
Btw, Tina? :D

57
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 07.12.2011, 21:04:25 »
@SteLa: Dobre, ze si to tu napisala  bp
Teraz uz len dufat, ze vacsina bude za to, aby ta pisomka bola az o tyzden...
Btw, kto schvaluje tie ziadosti na FB? Poziadal som o prijatie do skupiny a nic... I ked osobne si myslim, ze je to skoda, ze sa ludia takto rozdeluju - jedni su tu na fore a druhi na FB. Forum tu bolo skor a funguje dobre, mohli byt vsetci tu...  >:(

58
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
« on: 05.12.2011, 23:36:32 »
Podla mna je to jedinecne meno celkovo odveci... Na co potrebuju mat predmety jedinecne meno?  :whacko:

59
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 03.12.2011, 19:26:32 »
no asi ma ma fakt rad  :D ja som s nulou nikoho nevidel ale to bude tym ze sedim uplne vzadu a nezaujima ma co sa deje vpredu medzi bifľošmi čo tam sedia  ;D

Biflit sa da literatura, dejepis, geografia.... programovanie asi tazko  8)

60
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.12.2011, 17:58:07 »
Hodí sem niekto link na tie "otázky z minulého roka" ? :D

@mishelka: Čiže ak mám mať cvičenie 7.12., ktoré odpadne, tak môžem zadanie normálne odovzdať o týždeň neskôr = 14.12. ? Narážam na to, či to bude ešte "normálny" termín = bez postihov, za 10 bodov...

61
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.12.2011, 01:39:19 »
Mam cvika s Bacikovou a zopar otazok:
- Moze byt v tom zadani operator PRINT_OP? Pretoze na poslednom cviku Ing. Nosal spominal nieco take, ze to tam nema byt? Preco nie?
- Ma tam byt ExpTreePrint? Ak aj nie, staci to zakomentovat, ci to treba uplne vymazat? (Je mi to luto vymazat... :D Taka dobra funkcia na kontrolu... :D)

62
2. ročník / Re: FJAP
« on: 30.11.2011, 21:07:21 »
No praveze nezavolas tolower, lebo tym padom by si nerozlisoval male/velke pismena...

63
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
« on: 30.11.2011, 07:32:43 »
Mate niekto opravenu "Blesk #6"? Myslim, ze to mam spravene dobre, ale stale mi tam svieti 0  >:(

64
2. ročník / Re: FJAP
« on: 25.11.2011, 03:46:19 »
Ja som pouzil fcie sprintf() a strdup() ...

65
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 16:40:22 »
Asociativitu uplatnis tam, kde mas po sebe aspon 2 rovnake znamienka. A prioritu na to, aby si vedel ci najprv nasobit alebo delit.
diki mino za tento maly navod, ty by si nas mal učiť na cvikách  :D
este by sa zisiel navod, ako sa tvoria gramatiky, pre rozne asociativity a priority. a mozes rovno inziniera dostať.  ;)
Ucit?   :evica: Ledva som podla tych navodov dajak zrobil zadanie a dufam, ze mam dobre to zotavenie, tote mnoziny K (FOLLOWS) su dost komplikovane... :D
A navod ako sa tvoria gramatiky tu dal uz ppeess aj Cici, takze do tretice (alebo kolkykrat to je...): http://hornad.fei.tuke.sk/~plocica/ppj/priorita.html :D
Btw, Tren, tie [cisla] su pred instrukciami, nie?

66
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 05:46:20 »
Asociativitu uplatnis tam, kde mas po sebe aspon 2 rovnake znamienka. A prioritu na to, aby si vedel ci najprv nasobit alebo delit.

Napr. * vyssia, / nizsia
 * zlava , / sprava

5 * 4 * 9 / 3 / 2 * 8
uplatnis prioritu:
(5 * 4 * 9) / 3 / (2 * 8 )
uplatnis asoc.:
5 * 4 * 9 = ((5 * 4) * 9) = 180 <- vsimni si hromadenie zatvoriek VLAVO
2 * 8 = 16
Teda:
180 / 3 / 16
Uplatnis asoc:
(180 / (3 / 16)) <- zatvorky sa kumuluju vpravo
180 / 0
=nekonecno.. blby priklad, ale pointa je hadam jasna... :D


67
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 04:18:44 »
Quote
vytvoriť príklad, kde sú použité oba operátory aspoň dvakrát a aspoň jeden krát zátvorky (napr. 2+3-9+(5-10) )
a ked moja gramatika */ neasoc neasoc 1 1 mi také jednoducho nedovolí?  ;D najviac je mozne nieco taketo (10/5)*(2*3) takže jeden operator bude použitý raz, druhý dvakrat. to je max čo sa dá.
no ved daj daco take: ((((1*2)*3)*4)/4)/3 ... operatorov mozes mat kolko chces, staci to ozatvorkovat...

68
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 02:20:17 »
ani ja som nemal, ale padal mi program aj na miestach, kde som to necakal... :D

69
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 02:13:53 »
Ako riesite potencialne delenie 0 ? A hlavne v Computrone... potreboval by som spravit skok, ale na to ptrebujem vediet adresu intrukcie - ale tu neviem, lebo ten kod je generovany dynamicky... neda sa spravit nejaky relativny skok? :D

70
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 01:42:05 »
u Bacikovej netreba pisat take omacky, ze ?

neviete niekto to LDAM 01 co znamena presne ?

Ved kukni Computron HELP - intrukcie. LDAM = Load to A immediate, cize ulozi priamo cislo 1 da do A.

71
2. ročník / Re: FJAP
« on: 01.11.2011, 22:01:40 »
Inak ked dam ako vstupny vyraz,resp. hodnotu 1, tak je v poriadku ked mi to vyhodnoti ako 1 bez syntaktickych chyb? Lebo vpodstate tam nic nie je zleO.o
Aj ja to tak mam.

72
2. ročník / Re: FJAP
« on: 01.11.2011, 21:41:30 »
Code: [Select]
// Mul -> Term [ <*> Term ]
int Mul(SetType keys) {
int leftOp, rightOp;
SetType allkeys;

allkeys=(E SMUL) | HTerm | keys;
leftOp=Term(allkeys);
check(3,allkeys);
if((E symbol) & ((E SMUL) | HTerm)) {
if(symbol==SMUL) getsymbol(); else error(4,HTerm | keys);
rightOp = Term(keys);
leftOp = leftOp * rightOp;
}

return leftOp;
}

Vie mi niekto povedat, ci mam dobre tuto funkciu pre horeuvedenu gramatiku?
Mam pocit, ze tu niekde bude nejaka chyba, lebo zvysne funkcie si myslim, ze su OK, ale vyraz 5*4*3 mi vyhodnoti ako 6.  bu

//Edit: Podla zvratenej inf. logiky to asi bude dobre: 5*4=20. Kedze * je neasoc. , program ocakava /. Sice ho nenajde, ale "zotavi sa z toho" a predpoklada, ze tam / je => 20/3 = 6. :D :D

73
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
« on: 31.10.2011, 06:12:51 »
Cici, diky za ten navod, bezi mi to pod Linuxom...  :ropebanana:
Nechapem, com je to take zlozite - pripojit dajaku kniznicu, ale hlavne ze mi to ide... :D

74
2. ročník / Re: OOP - "spešl zadanie"
« on: 31.10.2011, 03:52:06 »
Uz existuju aj nejake ofic. materialy od Binasa? Zatial som nic nenasiel a uz nefunguje ani linky na stare materialy pre textovku  ;D

75
2. ročník / Re: Etika
« on: 31.10.2011, 03:41:20 »
Snad by nam ju nedal teraz, ked maju vsetci volno... len my FEI musime byt extra...  bu

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7