Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - revelc

Pages: 1 [2] 3 4 ... 11
26
3. ročník / Re: Vyucujuci LS
« on: 20.01.2012, 00:04:49 »
je uplne v pohode

27
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Skuska
« on: 13.01.2012, 20:08:27 »
Hlavnou ulohou optimalneho kodovania u synch. obvodov je co najjednoduchsi navrh obvodu a u asunchronnych je hlavnou ulohou kodovania odstranenie kritickych subehov.
Ked su riesenne ako synchronne, tak to mozes mat zakodovane ako chces a subehy ta nezaujimaju, to je proste len vysledok tych algoritmov, cim lepsie zohladnena susednost. Ak mas synchronny obvod, tak jednotlive preklapacie obvody sa preklopia az vtedy, ked dostanu synchronizacny impulz od nejakeho generatora impulzov. Pri ass. obvode to nehrozi ,preklapacie obvody sa preklopia, ked pride nejaky vstupny signal, pricom je dolezite to, aky je aktualny vnutorny stav.
Cize, to si mozem vybrat, ze ci obvod budem riesit ako synchronny alebo asynchronny (samozrejme ak tam nieje explicitne uvedene, ze rieste ako asynchronny obvod) ??

28
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Skuska
« on: 13.01.2012, 16:23:51 »
hmm, a ked mam napr. el. zamok , ktory ma napr. taketo kodovanie vn. stavov
Code: [Select]
 
      S 0  S 1  S 2  S 3  S 4  S p   
p 1    1    0    0    1    1    1   
p 2    0    1    1    1    0    1   
p 3    1    0    1    1    0    0   
a prechadza zo stavu S0 (101) do stavu S1(010), tak nevznika subeh? Lebo vsetky taketo typy zadani som videl riesene ako synchronne SO

Obvod mozno realizovat ako Mealy, aj ako Moore, no obvod budem realizovat ako KA typu Moore, kedze obvod pracuje v impulznom rezime a kazdemu vnutornemu stavu mozno priradit prave jeden vystupny stav.
Co to znamena ze pracuje v impulznom rezime ? Lebo z tych prednasok som tomu vobec neporozumel... viem iba, ze asynchronny SO moze pracovat vo fundamentalnom a impulznom rezime. Mohol by si to blizsie vysvetlit?


29
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Skuska
« on: 13.01.2012, 04:08:00 »
Som do toho jelen, takze mam par otazok:
Obvod mozno realizovat ako Mealy, aj ako Moore, no obvod budem realizovat ako KA typu Moore, kedze obvod pracuje v impulznom rezime a kazdemu vnutornemu stavu mozno priradit prave jeden vystupny stav.
Co to znamena ze pracuje v impulznom rezime ? Lebo z tych prednasok som tomu vobec neporozumel... viem iba, ze asynchronny SO moze pracovat vo fundamentalnom a impulznom rezime. Mohol by si to blizsie vysvetlit?
Kedze sa jedna o asynchronny obvod je potreba zvolit take kodovanie aby nevznikali  subehy.
Ako zistim, ze sa jedna o asynchronny SO?  :embarassed:

Vdaka za odpovede.

30
3. ročník / Re: Zaklady softveroveho inzinierstva
« on: 06.01.2012, 22:06:27 »
moodle test by mal byt

31
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 03.12.2011, 18:50:14 »
To je len HTML subor, ktory sa neriadi nicim, iba vykonava akciu a ta akcia je "/cgi-bin/shareme" nie "CGIBIN_PREFIXSHAREME_CGI", tak isto nazov inputu je "search" , pretoze budes parsovat napr. adresu
Code: [Select]
http://dslab.fei.tuke.sk:port/cgi-bin/shareme?search=subor
K tej druhej casti... hej moze tam byt hocico, to som len tak dal... kuk:
http://www.jakpsatweb.cz/html/formulare.html

32
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 29.11.2011, 04:08:55 »
take nieco:
Code: [Select]
<html><body>
<form action="/cgi-bin/shareme" method="get">
<input type="text" name="search" value="subor">
<input type="submit" value="Hľadať">
</form>
</body>
</html>

33
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
« on: 22.11.2011, 04:58:17 »
tak tak, to iste aj mne robi

34
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
« on: 22.11.2011, 02:29:21 »
inak , luskam ten algoritmus z hronu, ale ako keby to pisali mongoli:
Quote
Obr. 63 Postup semienkového vyplňovania
Nerekurzívne semienkové vyplňovanie.

Toto vyplňovanie býva častokrát označované aj ako floodfill (záplavové vyplňovanie). Jedná sa v podstate o nerekurzívnu modifikáciu semienkového vyplňovania. Tým je odstránená náročnosť na veľkosť zásobníka. Funkcia si v priebehu vyplňovania ukladá informáciu o bodoch, z ktorých potom bude pokračovat. Informácia sa skladá zo súradníc bodu a príznaku smeru, ktorým sa má z daného bodu vyplňovať. Ešte pred vyplňovaním sa uloží počiatočný bod so súradnicami, ktoré sú vstupnými parametrami funkcie a s príznakom vyplňovania všetkými smermi (hore,dole, vľavo, vpravo). Ďalej sa v slučke, pokiaľ existuje uložený bod, opakuje táto činnosť:

1.      nech posledne uložený bod má súradnice (x,y) a príznak p

q       ak príznak p obsahuje smer vľavo zmenšuj x až kým bod x,y nemá inú farbu ako tú, ktorú prekresľujeme. Zároveň vyšetruj body (x,y-1) a (x,y+1) s tým, že ak nastala zmena z inej farby na prekresľovanú medzi bodmi (x,y-1) a (x-1,y-1), alebo (x,y+1) a (x-1,y+1) tak bod (x,y-1) príp. (x,y+1) ulož ako ďalší bod vyplňovania.

q       ak príznak p obsahuje smer vpravo postup je obdobný x



Obr. 64 Algoritmus nerekurzívneho semienkového vyplňovania

kde:

   Z začiatočný bod (x,y)

   L šírenie vľavo

   P šírenie vpravo

   X tento bod sa uloží pri šírení vľavo a príznak sa nastaví na smer vľavo a hore

   body Y a W sa uložia pri šírení vpravo a príznaky budú mať Y-vpravo a dole, W-vpravo a hore.

2.      v ďalšom sa vykreslí horizontálna čiara v riadku y s krajnými bodmi 1 a 2.

q       ak p obsahuje smer hore, uloží sa bod (x,y-1) s príznakom hore a vľavo a vpravo.

q       ak p obsahuje smer dole, uloží sa bod (x,y+1) s príznakom dole a vľavo a vpravo.

3.      keďže boli prešetrené všetky smery šírenia sa z bodu Z, tento bod sa vymaže a pokračuje sa z posledne uloženým bodom.

Na zjednodušenie je možné upraviť algoritmus tak, že vstupnými parametrami sú štartovací bod a farba výplne a:

q       za hraničnú farbu sa považuje farba, ktorá je odlišná od farby aktuálneho bodu

q       za rovnaké sa považujú farby, ktoré sú v intervale (R-toleranciaR, R+toleranciaR), (G-tolerancia, G+toleranciaG), (B-toleranciaB, B+toleranciaB)
Quote
q       ak príznak p obsahuje smer vpravo postup je obdobný x
je obdobny x ? co je x ?

a toto
Quote
.........
kde:

   Z začiatočný bod (x,y)

   L šírenie vľavo ......
k comu patri ?

 bu

EDIT: och , ani spravne odkazy na tu stranku nevedia dat ... k tomu algoritmu ma byt http://pg.kpi.fei.tuke.sk/sites/pg.kpi.fei.tuke.sk/themes/deco/img/image180.gif cize to "kde ..." patri ako vysvetlivka

35
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
« on: 22.11.2011, 01:54:11 »
A aj pri tej InverzFill ti zinvertuje iba jednu hranu, ci mas vyplneny cely objekt?

A skusal si uz tie samostatne ulohy ? Nejaky dobry hint by sa zisiel :D

36
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
« on: 22.11.2011, 00:37:53 »
k uloham na 10 cvicenie... to aj vam tie 2 programy (inverzFill a semeno  :D) co stiahnete z moodle po kompilacii (VS 2010) nefunguju tak ako by mali ?

37
3. ročník / Re: FJaP - 2.rocnik
« on: 09.11.2011, 02:13:10 »
mali

38
O ničom / Re: vyber nb
« on: 07.11.2011, 14:58:00 »
prave krmis trolla  :P

39
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 04.11.2011, 16:44:16 »
hej aj mne to robi... pritom pred dvoma tyzdnami ked som skusal trojku, tak mi aspon vypisalo uzly...

40
3. ročník / Re: FJaP - 2.rocnik zotavenie
« on: 30.10.2011, 00:28:02 »
minuly rok sme computron nemali... a k tomu zotaveniu... na fore v archive je kopec prikladov ...

41
O ničom / Re: vyber nb
« on: 29.10.2011, 01:06:46 »
Ja mam probook 2 roky a baterka mi vydrzi rovnako dlho (dobre asi menej, ale to dajak nepozorujem) ako ked bol novy. No ja mam zase problem s pevnym diskom...
Inak spokojnost

42
O ničom / Re: Sviatky
« on: 26.10.2011, 16:04:02 »
Hej, ale to sa berie ako cely den, "dnesok" uz mas zasraty lebo spekulujes ze to odlozis na pozajtra :D

43
O ničom / Re: Sviatky
« on: 26.10.2011, 04:49:17 »
Nechápem čo sa tu každý sťažuje, každý z Vás si dobrovoľne vybral študovať, viažu sa k tomu isté povinnosti. Dekan voľno neudelil tak je vyučovanie, bodka. Dekan povie že 23.12 nebude voľno tak dôjdem do školy a poobede pocestujem domov. Ak máte v pondelok školu a robí Vám to problém prísť je také ťažké napísať zopár mailov vyučujúcim?
Dekan povie, ze skoc z okna v L9-B_515, skocim!  :D

44
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Zadanie
« on: 23.10.2011, 22:47:19 »
http://bukovec.fei.tuke.sk:8777/struclog/
Zadáš funkciu a rovno to nakreslí celý obvod.
vdaka

45
3. ročník / Re: Logicke Systemy - Zadanie
« on: 23.10.2011, 19:58:34 »
A nejaky dobry tip na program pre rychle kreslenie tych blbosti?
Vdaka

46
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 11.10.2011, 03:00:42 »
Ja som tam nechal prazdny catch blok. Problem solved  ;D

47
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 11.10.2011, 02:48:47 »
Toto už je tuším užívateľ so zlým package čo posiela. Prijal si zlý package a hlási ti to chybu ClassNotFoundException. Aspoň mne tak...
Taky tak ...

48
3. ročník / Re: Bakalarka
« on: 10.09.2011, 23:53:17 »
Aha, dobre vediet. Vdaka

49
3. ročník / Re: Bakalarka
« on: 10.09.2011, 17:25:01 »
Cize staci si to vybrat v MAISe a potom sa dohodnut s vyucujucim? Alebo tie temy v MAISe su len na paradu ?

50
3. ročník / Bakalarka
« on: 09.09.2011, 15:27:46 »
Zdravim
Ako prebieha vyber bakalarky? To si staci naklikat v maise temu a potom co ? O com je ten 6k "predmet" Bakalarsky projekt?
Vdaka

Pages: 1 [2] 3 4 ... 11