Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lecter

Pages: 1 ... 5 6 [7]
151
O ničom / Re: Intrák J9 - stav žiadosti
« on: 01.06.2010, 00:24:04 »
lenze toho roku bolo prijatych podstatne viac prvakov ako po minule roky
Môžem otázku BTW? Koľko bolo po minulé roky? (Inf, HI, ostatné?). Teraz má byť zase: Inf 400, HI 150, Kyb a Tel 100, ostatné 70.
pocul som, ze na kyb sa hlasi pomerne malo, teda vraj celkovo na celu kkui, myslim, ze to bude aj menej ako tych 100, ktori tam budu v 1. rocniku o rok.

152
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 25.05.2010, 17:41:33 »
?

Preco?

odpor = 100 ohmy

odrazu je 0-j100, co? :o)

A vychadza to vobec takto?
lebo tam mas dane Xc a nie Zc. a Zc=-jXc. chapes? :)

153
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 25.05.2010, 17:29:47 »
cize ked U12 = 400 e^j30

tak potom

U1 = 400 e^j30 / sqrt(3) e^j30

Teda U1 = 230 V

tak?

Cize U1 = 230V, U3 by teda malo byt U3 = 230 * e^j120.

Cize I3 = U3/Z3, teda 230*e^j120 / -j100

I3 = 2.3 e ^ j120

ale take vo vysledkoch ani nie je :/

154
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 25.05.2010, 17:03:44 »
U12 = sqrt3*U1*e^j30°

155
1. ro?ník / Re: paa
« on: 21.05.2010, 05:13:51 »
z akej si skupiny a odkedy to uz mas zapisane v MAIS-e ked sa mozem spytat..?
ja som kyb2 a v maise to mam od 14.5.

156
1. ro?ník / Re: paa
« on: 21.05.2010, 03:09:49 »
ma uz niekto vysledky z minulotyzdnovej zapoctovky v piatok pooobede? ked nie, tak kedy vlastne maju byt zverejnene?
ak si od jadlovskej, tak hej, ja uz mam v maise.

157
O ničom / Re: Google WAR II
« on: 23.04.2010, 05:21:52 »
fajne bolo :)
no a k otazkam, co niekto chcel vediet, tak par:
- ako sa vola manzelka primatora hlavneho mesta statu, ktory predsedal europskej komisii v januari az juni 2008.
- ako sa vola mesto, v ktorom sa narodil reziser filmu, ktoreho hlavna postava bola xy.
- pod akym kopcom prameni cierny vah.
- ako sa vola veduci projektu slovenskej akademie vied, ktory viedol projekt, ktory sa tykal... (strasne dlhy nazov, nieco s chemickymi katalyzatormi)
- percentualne zastupenie taurinu v red bulle
- aka je velkost nejakeho sifrovacieho kodu pri pouziti 12 rund
- aka je dlzka nosa sochy slobody v metroch
- aka je presna vlnova dlzka v nanometroch nejakeho radaru
atd atd

158
1. ro?ník / Re: ZADANIA Z predmetu PROGRAMOVANIE
« on: 20.04.2010, 23:20:58 »
nepocitujem potrebu odpovedat na kazdy takyto "vsedoXXXpchajuci" prispevok, ale ked sme uz zacali, tak to vezmem po poriadku...

ide o to, ze nie kazdy studuje informatiku.

pred chvilou si ale tvrdil, ze sposob vyucby je ako pre matersku skolu. takze informatici nech zostanu v materskej skole? alebo maju na to cas? kdezto ty by si rad na konci predmetu programovanie mal rozpracovane pokracovanie quake-a?

mam predmet, kde sa predpoklada, ze studenti sa naucia programovat na predmete programovanie na kpi. lenze pri karlovi sa to tazko naucia.
zvlastne. vzdy som si myslel, ze programovat znamena riesit problemy. problem je riesitelny algoritmom. a algoritmus predstavuje postupnost krokov riesiacich dany problem. a karel mi pride ako velmi dobry sposob (nastroj), pomocou ktoreho sa da velmi pekne vizualizovat tato postupnost krokov algoritmu, ktore riesia dany problem ludi, ktori programuju. ako uvod do programovania a riadiacich struktur - super. dalsie pozitivum bolo napr. v tom, ze ludia vedeli pisat jednoduche postupy (algoritmy) uz na prvom cviku, co sa o mnohych killer examploch neda povedat. ale samozrejme - mozes zostat pri killer examploch v style - vypiste cisla od 1 do 10 alebo vypocitajte obvod stvorca, ktoreho strana bude zadana z klavesnice. takze kludne si aj nadalej utahuj z toho, ze karla pouzivaju aj na inych sedliackych univerzitach, akymi je aj standford. ak mas vhodne riesenie, tak ta rad vezmem za svojho poradcu (alebo aspon na kofolu).

ak sa problem ale tyka predmetu, ktory bezi paralelne s programovanim, tak je chyba niekde inde. ktosi tu pisal niekedy na zaciatku diskusie svoj "odborny" pohlad na tuto skutocnost (tusim si to nebol ty). ale ocakavat, ze asi na tretom cviku maju byt ludia schopni riesit problem hanojskych vezi, ked iba zacali programovat, sa neda (ked si porovnas minulorocne osnovy s tymito, tak by si videl, ze vlani ludia este v tom case nevedeli ani to, ze existuje nejake podmienene vetvenie).

to, co sa uci na programovani teraz je aj podla niektorych vyucujucich minimalne pozoruhodne...
vies menovat? rad sa si vypocujem ich nazor. su to predsa len kolegovia...

je to podla mojho nazoru nestrukturovane, najprv prednasky o karlovi, potom zrazu smerniky.
podla prednasok na moodli boli prednasky o karlovi dokopy len dve (pokial sa nieco nepretiahlo) a bol to uvod do programovania. za nim nasleduju typy v jazyku c a vyrazy (prednaska c. 3) a pokial mi nic neuniklo, tak smernikovy typ je spominany na konci piatej prednasky. takze to nie je zrazu smerniky, ale postupne. alebo si zazil inu postupnost prednasiek?

a inac - neodpovedal si mi na povodnu otazku, tak ju uvadzam este raz (nedalo mi):
aha - takze ty patris k tym, ktori uz maju cele zadanie hotove, vsak?
- nie, nepatrim k tym, ktori maju hotove zadanie
- suhlasim, ze programovat znamena riesit problemy algoritmicky. lenze k programovaniu patri aj syntakticka stranka jazyka a prave toho je podla mojho nazoru malo. je to nazor mna, ktory som pred prichodom na tuke neprogramoval a prisiel som na skolu s tym, ze sa to tu naucim. zial na zaklade toho, ako je riesene programovanie to bez doplnkovej literatury nejde. suhlasim, ze karel je dobry na pochopenie algoritmizacie. mozno by ale stacilo prve druhe cviko na pochopenie zakladov algoritmizacie a potom sa mohlo prejst na ine veci. to je moj nazor.

159
1. ro?ník / Re: ZADANIA Z predmetu PROGRAMOVANIE
« on: 20.04.2010, 20:05:45 »

aha - takze ty patris k tym, ktori uz maju cele zadanie hotove, vsak?

a k veselym pokecom - skus sa napriklad pozriet na stranku acm icpc (international collegiate programming contest) a nalistuj si znenia zadani sutazi, ktore pouzili oni. cuduj sa svete - niektore su tiez pomerne dost dobre beletristicke. podla tvojich meritok - mozno uroven zakladnej skoly. alebo sa mylim?
ide o to, ze nie kazdy studuje informatiku. mam predmet, kde sa predpoklada, ze studenti sa naucia programovat na predmete programovanie na kpi. lenze pri karlovi sa to tazko naucia. to, co sa uci na programovani teraz je aj podla niektorych vyucujucich minimalne pozoruhodne... je to podla mojho nazoru nestrukturovane, najprv prednasky o karlovi, potom zrazu smerniky.

160
1. ro?ník / Re: ZADANIA Z predmetu PROGRAMOVANIE
« on: 20.04.2010, 18:41:17 »
najuchvatnejsie su tie pokecy k niektorym zadaniam, napriklad, ze karel ide robit velkoplosnu obrazovku na MS v hokeji :D
alebo pri cvikach, ako sa karel pripravuje na olympiadu robotov :D
jak v materskej skole :D
teda take je cele ucenie sa programovania s karlom a cely system, ako sa to uci...

161
1. ro?ník / Re: ZADANIA Z predmetu PROGRAMOVANIE
« on: 17.03.2010, 02:31:30 »
Neviete niekto jak sa vola ta kniha co nam ju odporucali ? Z C-cka
jedna z nich bola urcite od herouta.

162
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
« on: 17.02.2010, 00:14:58 »
som nemal ešte cviko ani prednášku,.. tak skoro bude predtermín?
na prednaske bude zapocet a budu tam k tomu este priklady za 60 bodov a kto spravi priklady na zapocet plus priklady bude mat tak, ze celkovo nad 51, tak to uz ma ako skusku a nemusi ist na nu potom, cize je mozne mat predmet skoro z krku, to sa mi paci.

163
1. ro?ník / Re: Prihlasovanie na predmety v LS
« on: 11.02.2010, 03:07:57 »
ako sa mam prihlasit na telesnu? tam mi pise iba casi od kedy do kedy, ale nepise mi, aky je to sport... :( sakra... poradte mi niekto...
ked si vyberies predmet v maise, klikni na detaily a vypise ti sport, vyucujuceho, miestnost. je to ako u dementov.

164
neviete niekto, či dr. Buša dáva body aj za postup, napr. pri priebehu funkcie, ak nieje správne všetko? alebo napr. pri integráloch, ak nieje úplne upravený konečný tvar integrálu..dá aspon nejaký ten bodík??
podla toho, ake mas zadanie, ci vypocitat integral alebo vypocitat a upravit. na cvikach nam vravel, ze ak nie je zadane aj upravit, ale len vypocitat, tak to mozme nechat tak, aby sme nespravili zbytocne chybu.

165
1. ro?ník / Re: !!! ROZVRH----LS !!!
« on: 06.02.2010, 05:15:31 »
pisal som na studijne ohladom rozvrhu a dostal som takuto odpoved:
"Dobry den, pred zaciatkom LS a je v priprave, takze musite by\t trpezlivy."

166
1. ro?ník / Re: Dekansky termin
« on: 03.02.2010, 22:04:42 »
a z PaMka?  :)
z pamka nemas zapich. jedine ze myslis tu mindmap a dotaznik, to neviem.

167
1. ro?ník / Re: ZIM
« on: 27.01.2010, 16:24:55 »
menilo sa vam nieco zo zimka v maise?
lebo niekto tu spominal zle spocitane body, ale mne sa nic nemenilo.

168
1. ro?ník / Re: Prihlasovanie na predmety v LS
« on: 26.01.2010, 16:50:02 »
asi to bude skor ako doucko. ale neviem, na seminar z matiky som nechodil a ani na seminar z fyziky sa nechystam.

este zo stranky fei:
"Prváci sa budú sami prihlasovať do rozvrhu na TVII. Zaradenie ďalších predmetov na prihlasovanie sa prvákov do rozvrhu je v štádiu analýzy. "

169
1. ro?ník / Re: pamko - skuska
« on: 02.01.2010, 18:32:55 »
tych 20 bodov za dotaznik ma kazdy, kto ho spravil alebo ako? lebo dotaznik som robil ale v maise nemam nijake body.
EDIT: sorry, az teraz som siel na ep.tuke, tam to je.

170
O ničom / Re: Potesilo ma dnes
« on: 22.12.2009, 05:57:04 »
Bcko na  predtermine u Klesca.

171
chcem sa spytat hlavne starsich, ci si myslite, ze ma zmysel ist na predtermin, ak mam 33 zo zapichu. skusajuci klesc. ci je pravda, ze na predtermine je viac casu kusok, o trocha lahsie.

172
1. ro?ník / Re: podnikanie a manaznemt
« on: 27.11.2009, 15:15:56 »
ono je uz najvyssi cas sa na ep.tuke zaregistrovat, kedze kto zaregistrovany nebude (a kmec to este musi potvrdit), nebude pusteny na skusku...

173
1. ro?ník / Re: podnikanie a manaznemt
« on: 21.10.2009, 16:32:08 »
aj nam ale ani neviem za koho a brutalne ma to nasralo...

174
1. ro?ník / Re: prvaci, co by ste uvitali na fore?
« on: 02.10.2009, 06:02:38 »
ja som sa o fore taktiez dozvedel z wc na bn5 :D

Pages: 1 ... 5 6 [7]