vidite vidite.. keby ste boli tie zadania robili sami tak s nicim nemate problem, vsetky tie primitvne ulohy spravite za 5 minut
dont flame or u will be flamed too, nulova hodnota prispevku...
Chcem sa opytat, ci niekto neviete, kde by som nasiel v zdrojaku to odpocitavanie min, lebo dako to neviem urobit. A ohladne doplnenia toho otaznika, kto myslel ako v ktorej metode? dik za pomoc
ak este pomoze tak SwingUI :
private void setMinesLeftLabelText() {
StringBuilder sb = new StringBuilder();
new Formatter(sb).format("%03d", field.getRemainingMineCount());
minesLeftLabel.setText(sb.toString());
}
nazov metody sa bude lisit ako aj nazov premennej minesLeftLabel
a co sa tyka otaznika, spravis si v balicku minesweeper.core nieco taketo:
package minesweeper.core;
public class Question extends Tile {
}
a potom doplnis do handleInput (ConsoleUI) podporu otaznika, do SwingUI a nezabudni aj na TileComponent
pridavas nieco taketo: if ((tile instanceof Clue) || (tile instanceof Question)){ do mousePresed(SwingUI), updateStyle (TileComponent), gameState(ConsoleUI), openTile(Field) a v handle input pridavas porovnavanie s Q pricom este pridas kedy sa oznaci s Q obdnobne ako ked sa porovnava v matcheri marked tile...
EDIT: aspon ja som to tak robil, ak to vie niekto lepsie nerieste si na mne komplexy ale postnite sem ten lepsi sposob