Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - orsi

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7
51
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 14:33:33 »
Asociativitu uplatnis tam, kde mas po sebe aspon 2 rovnake znamienka. A prioritu na to, aby si vedel ci najprv nasobit alebo delit.
diki mino za tento maly navod, ty by si nas mal učiť na cvikách  :D
este by sa zisiel navod, ako sa tvoria gramatiky, pre rozne asociativity a priority. a mozes rovno inziniera dostať.  ;)

52
2. ročník / Re: Matematická Logika
« on: 02.11.2011, 14:01:15 »
aj my mame v osmom tyzdni z myskovou v piatok, teraz je siedmi takže nic, pohoda  :D

53
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 04:26:16 »
Quote
vytvoriť príklad, kde sú použité oba operátory aspoň dvakrát a aspoň jeden krát zátvorky (napr. 2+3-9+(5-10) )
a ked moja gramatika */ neasoc neasoc 1 1 mi také jednoducho nedovolí?  ;D najviac je mozne nieco taketo (10/5)*(2*3) takže jeden operator bude použitý raz, druhý dvakrat. to je max čo sa dá.
no ved daj daco take: ((((1*2)*3)*4)/4)/3 ... operatorov mozes mat kolko chces, staci to ozatvorkovat...
toto mi vypisalo uplne bez chyby, vysledok je 2. diki mino, daco noveho som sa naucil o svojej gramatike.  :D  :o

54
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 03:49:05 »
Quote
vytvoriť príklad, kde sú použité oba operátory aspoň dvakrát a aspoň jeden krát zátvorky (napr. 2+3-9+(5-10) )
a ked moja gramatika */ neasoc neasoc 1 1 mi také jednoducho nedovolí?  ;D najviac je mozne nieco taketo (10/5)*(2*3) takže jeden operator bude použitý raz, druhý dvakrat. to je max čo sa dá.

55
2. ročník / Re: FJAP
« on: 02.11.2011, 01:49:11 »
Aj pre Vaclavika treba ručne písať alebo stačí vytlačiť ???   ?

56
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 28.10.2011, 03:21:09 »
Dnes bola na prednáške prezenčka. Bolo nás tam dokopy približne 18.  :D

57
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 27.10.2011, 04:02:05 »
tu mas funkcie celého stdio.h  http://www.java2s.com/Tutorial/C/0400__stdio.h/Catalog0400__stdio.h.htm
najdi si tam fflush.

58
O ničom / Re: Sviatky
« on: 24.10.2011, 23:31:54 »
oni majú voľno. paľko má asi lepšie info ako ich dekan. :D alebo väčšiu fantáziu. ale netreba všetkému hned uveriť čo sem píšu malé deti.  ap  http://www.fei.stuba.sk/docs//2011/Harmonogram_ZS_2011_12.pdf 

59
O ničom / Re: Sviatky
« on: 24.10.2011, 23:15:52 »
Ta fei len tazko.
nemáš pravdu   br

60
O ničom / Re: Sviatky
« on: 24.10.2011, 22:39:34 »
vies, ale nie kazdy ma v pondelok volno  >:( ... uz kvoli takemuto sviatku naozaj mohli dat to dekanske
// preco si si zmazal post, orsi ? :D
// teraz vyzeram ze pisem sam sebe
sorry. ja vas chapem co musite dojst. je to naprd. aj STU FIIT a FEI maju volno v pondelok.

61
2. ročník / Re: OOP
« on: 23.10.2011, 19:24:36 »
ako má vyzerať tá mapa, musí to byť nejaký štvorec ked sa na to zvrchu pozrem alebo to môže mať ľubovolný pôdorys? (samozrejme jednotlive miestnosti su male stvorceky)

62
2. ročník / Re: FJAP
« on: 22.10.2011, 18:59:32 »
Rád by som sa uistil o takejto veci. Na prednáške bolo povedané, že ak je nejaká operácia (dajme tomu, že *) neasociatívna, tak potom výraz zadaný bez zátvoriek je chybný výraz. Rozumiem tomu teda správne, že v mojom zadaní (keďže mám operáciu * predpísanú ako neasociatívnu) ak niekto zadá napr. 2*4*6, tak mu to má vypísať chybovú hlášku? A teda má zadať buď (2*4)*6 alebo 2*(4*6).
toto je velmi dobra otazka. na prednaske som to nezachytil.
nam to bolo vysvetlovane asi tak, ze ak je neasociativnost a zadas 2*3*6*8*5 tak ti to spravi 2*3 a zvysok zahodi, dalej uz nejde
mne to funguje tak že ked dam 2*3*4 tak vypíše 6 ostatné čísla si nevšíma (tie dalsie násobenia) a vlastne to ignoruje ale nevypíše žiadnu chybu. tak neviem ako to má byť. a ked dám (2*3)*4 tak vypise 24. mam * neasociativne

63
2. ročník / Re: Matematická Logika
« on: 21.10.2011, 15:56:10 »
to nie je žiadny extra systém  :D je to tam uplne zbytočne.

64
2. ročník / Re: Matematická Logika
« on: 21.10.2011, 05:26:50 »
ano, my ideme podla myskovej systému, teda nie podla normálneho umiestnenia, na ktore su zvyknuty asi elektrotechnici. je to drbnute aj mne to vadi, ale co uz, treba sa to preučiť.

čekol som si to tvoje riešenie Rajo, a aj to je dobré ak ideš podľa "normálneho" systemu. teda že si tam davaš tie čiaročky po bokoch tabulky.  ;)

65
2. ročník / Re: Matematická Logika
« on: 21.10.2011, 05:03:38 »
spravna mapa je určite (aj mne to tak vyslo):

0110
1000

66
2. ročník / Re: FJAP
« on: 20.10.2011, 01:23:43 »
mohol by mi niekto to niekto skontrolovať prosim?

* neasoc  1
/  neasoc  1

Expr-> Term [<*>|</> Term]
Term-><value>|<(>Expr<)>

67
2. ročník / Re: Matematická Logika
« on: 19.10.2011, 21:42:29 »
viacmenej to bude bleskovka, nie započet. za nejaké 3 bodíky asi na 10 minut. tak vravela. takže pravdepodobne to bude 1 prikladik z tych prvych 3 cvík.

68
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 18.10.2011, 16:14:50 »
tak to je velmi divné felipe. skús to printf zabudovať priamo do tej funkcie PrintQueue, uvidíš čo to bude robiť  :D mne to chodí dobre nech je tam napísané hocičo.

69
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 17.10.2011, 22:40:05 »
inak tomu nechapem ... ved ta funkcia tam uz je, ci treba vytvorit dolsiu ?? alebo ??
Pridajte podporu operácie Push pre vkladanie prvkov do zásobníka.
void Push( TElement X, Stack S );
a tiez aj ten void PrintStack( Stack S ); je tam dvakrat.. to je chyba alebo to ma robit niečo ine ?
Damn, I feel so sorry for this kid.  :evica:

70
2. ročník / Re: OOP
« on: 17.10.2011, 20:46:02 »
odporucam využívať ako dobrý zdroj informácií napríklad Google.  ;) alebo ked ta stretnem v stredu na prednáške z matiky tak ti môžem dať jednu hru, ktorú nám odporúčal binas. nevedel som to prejst a strašne mi to žralo procesor...  :D  :D

71
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 17.10.2011, 15:14:52 »
P->Next = TmpCell;          //odkazanie prvkov na tento prvok (prilepi ho za dany prvok)

nemáš začo.  8)

72
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 13.10.2011, 03:08:20 »
spytal sa ma ci by som to vedel aj inak, som mu povedal ten sposob, ze na poslednom prvku v L1 by som zmenil smernik z NULL na smernik na prvy prvok zoznamu L2, cize by sa spojili a povedal, ze dobre, ze tak by to bolo lepsie
ja to mam presne takto, asi na 6 riadkov cely cat. tak diki, si ma potešil že to nemusim prerabať.  br

73
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 13.10.2011, 02:58:58 »
potom tam dam v teste L = Cat(L1,L2); a v L bude vysledok, ale vysledok bude vlastne aj v L1 a povodny L1 uz nebude existovat. povodny sa zachova len L2.

ak by sa mal zachovat aj L1 aj L2 tak do cisto noveho L by som musel presuvat prvky z L1 potom z L2 a to dať return (L).

74
2. ročník / Re: UŠaA
« on: 13.10.2011, 02:51:19 »
moze byt funkcia cat tak, ze k L1 pripojim L2, tak ze na koniec L1 zacnem pripajat L2 a vysledok bude return (L1)   ??
musi byt vysledok return (L) a oba povodne zoznamy ostanu zachovane ako boli na vstupe?? 

75
2. ročník / Re: FJAP
« on: 11.10.2011, 05:42:39 »
STRI - uloženie hodnoty z RL (real life  :D ) ........

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7