Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Rajo

Pages: [1] 2 3 ... 14
1
O ničom / Re: Správca siete v Tčku
« on: 24.03.2014, 03:08:13 »
ja nie, ale inak nájdeš na googli dosť toho popísaného o pohovore v T-čku

Však jasné, ale rád by som si aj s niekým pokecal kto tam robí alebo robil správcu siete.

CCNA 1-4 otázky (slovensky), pokial si mal na TUKE siete, nemas problem.... potom tie trapne otazky, ktore najdes na nete (anglicky) - klady, zápory, plat, kde sa vidíš o 5 rokov, whatever

EDIT: Este aj prikazy Unixu sa pytaju

2
2. ročník / Re: OS - zadanie
« on: 23.04.2013, 16:33:23 »
skúšať, skúšať, skúšať... niekedy ani na stí pokus nezoberie  :trestac:

3
Nechcem, zakladať novú tému tak to hodím sem  :), mám otázku na starších ako to prebieha u p.Telepovskej pri odovzdávaní zadania, čo sa zvykne pýtať, načo sa pripraviť  :) ... ?

gramatika, odstavce, kardinalita, logicka schema.. proste všetko  ap
Ale ak si to robil sám tak s ňou nebudeš mať najmenší problem.

4
2. ročník / Re: DBS ulohy
« on: 06.04.2013, 22:08:08 »
vedel by mi niekto pomoct ako by vyzerala relacna algebra ??:
zistite, koľko treba mesačne na platy zamestnancov, ak berieme do úvahy aj príplatok k platu
select sum(salary + salary*nvl(commission_pct,0))  from hr.employees;

V <- F sum(salary +salary*nvl(commission_pct, 0)) (employees)

5
2. ročník / Re: Anglictina FEI
« on: 28.03.2013, 03:55:38 »
V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

boha sak take naroky ani Dudas nemal

Ona bola schopná 40 minút rečniť a kázať (našťastie po slovensky  :evica:) ak si študent zabudol zošit, nenapísal domácu, nemal knihu, nebol pripravený na hodinu...

6
2. ročník / Re: Anglictina FEI
« on: 25.03.2013, 22:38:46 »
pokiaľ vieš povedať súvislú vetu po anglicky tak z Nemčokovej nemaj žiadny strach :)

No ak si dutý ako bambus, tak tam radšej ani nechoď :DDD Je schopná vyhodiť študenta z triedy :D A ak ju celá skupina naštve (napr. nebudete mať domácu (úlohu) ) tak vám pohrozí previerkou  bv . Zápočtovka je u nej každý rok iná, no v princípe je to ľahké, ak dávaš pozor na hodine... Budete robiť životopis (podľa jej predstáv) a ak budeš mať čo i len jednu chybu (napr male začiatočne písmenko v názve školy) tak dostaneš päť minutovú kázeň o tom aký si nepozorný, nepripravený, atd atd :D

V zásade jej ide o to aby si bol na hodine slušný, aktívny, nerobil blbosti, zapájal sa do diskusie, odpovedal... Chce študenta "prevychovať"

Skúška s ňou je fraška, písmenko máš podľa toho ako si jej padol do oka :)

7
3. ročník / Re: FP
« on: 23.02.2013, 22:57:59 »
length (x:xs) = 1 + length xs   // co znamenaju jednotlive premenne ?? x,xs ??

x je prvý prvok v zozname, xs sú zvyšné prvky, čiže napríklad ak máš length[1,2,3] tak x=1 a xs=[2,3]

8
2. ročník / Re: Učitelia//2013 LS
« on: 12.02.2013, 21:02:33 »

9
2. ročník / Re: FJAP Kollar Opravny
« on: 26.01.2013, 04:07:55 »
Ja čo si pamätám, tak na opravnom dal nejaký mix (nechcem stresovať ale mám pocit že niečo nové) a na dekanskom všetko nové...

10
2. ročník / Re: OOP Binasove skupiny
« on: 15.01.2013, 04:13:43 »
Neviete ako prebieha ústna skúška? Najprv doc. Tomášek každého vyhodí z triedy a potom sa postupne chodí alebo ako? A dá sa ísť s nulou z praktickej na teoretickú?

ja si myslim ze k 3tiakom budu zhovievavejsi, predsa len nie vsetci sa zameriavaju na programko ale aj na siete ako je to aj v tvojomm pripade...myslim si ze sa bude dat dohodnut... In My Humble Opinion

Tak určite E52 nedostaneme za pekný oblek s kravatou ...

11
3. ročník / Re: Predmety v LS
« on: 10.01.2013, 19:54:16 »
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"

diky rajo že ma cituješ :D :D

12
3. ročník / Re: Predmety v LS
« on: 10.01.2013, 17:36:33 »
To je vtip, či čo?  :whacko: :trestac:

" tento predmet bude len na začiatku semestra kde je povinné prisť .. povie formality ohľadom bakalarky a potom sa stretneme na konci semestra

po prípade si vyučujúci zvola prednášku ešte niekedy v strede semestra.. takže to nebude full každý týžden"

13
1. ročník / Re: Skuska Fyzika 1 D. Olčák
« on: 22.12.2012, 00:33:55 »
To až tak sa pamätáte čo ste mali na skúške pred dvoma rokmi? Ja sa už ani nepamätám čo bolo predvčerom na skúške z numeriky :D

keď robíš zápočet na 3 opravné+skúšku LTT na dekánsky s E55, tak hneď je to o inom :D Dokonca by som ti bol schopný aj povedať presne ktore príklady som mal, ale to by som musel prelustrovať zbierku  :) Ale viem isto, že tam bol solenoid .. a dokonca som si teraz spomenul aj na druhy príklad - voľny pád  :laugh:

14
1. ročník / Re: Skuska Fyzika 1 D. Olčák
« on: 21.12.2012, 21:24:48 »
Cawte prenasam Fyziku 1 a mam mat skusku s  Olčákom chcem sa opytat kto z nim ma prednasky ze z coho sa mam ucit na skusku

Ja som s ním tiež mal skúšku pred 2 rokmi, hovoril, že nebude dávať príklady a bum ho na skúške 2 príklady dal (zo zbierky samozrejme). Mám pocit, že to bolo napoly príklady, napoly teória...

16
3. ročník / Re: otazka pre tretiakov
« on: 11.12.2012, 05:49:33 »
OSko už bude podľa mňa na inej úrovni ako minulý rok  ap ... Po minuloročnom fiasku so započtovkami a videom na cnl.sk asi prídu veľké zmeny... in my opinion  ???

17
1. ročník / Re: Pre zábavu a na pokecanie :)
« on: 09.11.2012, 00:31:45 »
Aké máte plány na, pre mňa dlho očakávaný ,víkend?:) idete sa učiť?:D:D

Uz som ti isiel opravit ciarky... Ale mas ich spravne. Good job.

nema ich spravne...
medzera sa dava po ciarke, nie pred ciarkou :)

Veta sa má začínať veľkým začiatočným písmenom a za vetou sa má dať bodka, nie smajlík. :D

18
3. ročník / Re: Logicke Systemy
« on: 08.11.2012, 04:32:11 »
cize ked pouzijem tu druhu variantu tak mam o jeden invertor menej a taktiez o jeden vstup menej ?

mas iba o inverter menej, vstup zoberieš z toho invertera, ktorý si už urobil...uzol tam bude

19
3. ročník / Re: Logicke Systemy
« on: 08.11.2012, 02:42:16 »
a keď už rozoberame obvody...viete mi niekto povedať či mám dobre NOR2 obe schemy ? nie som si celkom istý či tam má alebo nemá byť ten úplne posledný inverter..

Mám to riešiť cez DVOJVSTUPOVÉ NORY, tak mám v zadaní...

http://rajo.ic.cz/obvody.jpg

20
3. ročník / Re: Logicke Systemy
« on: 08.11.2012, 02:39:54 »
a ked to robim tym druhym sposobom tak tam ako keby som usetril jeden invertor ?

podľa mňa správne by malo byť tak, že ideš z výstupu invertora na vstup NANDu...ušetríš miesto, zbytočne další inverter

21
3. ročník / Re: Logicke Systemy
« on: 04.11.2012, 04:03:09 »
hej, ale ked mam spravene tie zatvorky v tom priklade, ktory som sem napisal .. tak potom ako pospajam tie styri vystupy ktore idu z toho ? 4 zatvorky = 4 vystupy, ktore treba este pospajat ... existuje nieco take, ako 4-vstupovy NAND alebo NOR ? alebo to musim urobit tak, ze 2x dvojvstupove na spojenie dvoch zatvoriek a potom este jeden dvojvstupovy? alebo ze jeden trojvstupovy a potom este jeden dvojvstupovy ?

no tak štvorvstupový asi nie je, ale záleži od toho ako máš zadanie, ak máš NAND2 tak musíš použiť len dvojvstupové NANDy...

22
3. ročník / Re: Logicke Systemy
« on: 03.11.2012, 23:53:35 »
vie mi niekto vysvetlit to pocitanie premennych ?

ked mam napr.: [ (A|B) | (A|c) | (B|d) | (b|c) ] |

tak to bude ako? 4x INVERTOR + 4x 2-vstupový NOR + 1x 4-vstupový NOR + to "|" na konci nic ? Ci to je dalsi invertor ?
A dobre to mam vobec ? To ze su tam styri zatvorky a medzi nimi "|" to 4-vstupovy NOR ? taky existuje ? Ci to mam rozdelit na 2x2-vstupovy ?

najspoľahlivejšie to je tak, že si nakreslíš obvod a potom len spočítaš vstupy :P

23
1. ročník / Re: Pre zábavu a na pokecanie :)
« on: 24.10.2012, 13:52:32 »
To si musím preštudovať :D aby som rozumela košičanom :D ale aj tak nikto nerozumie dievčatu z liptova :D ludia z vychodu nevedia čo znamená švábka :D vy viete?:)

samička švába?  ???

24
3. ročník / Re: Pocitacova grafika
« on: 09.10.2012, 22:56:53 »
niekto ochotny pomoct s druhou ulohou PieChart ? (prepinanie medzi absolutnymi hodnotami a percentami)

Ja som skončil pri vytvorení checkboxu a dalej som sa nepohol :D

25
2. ročník / Re: NMPaMŠ
« on: 27.09.2012, 04:15:17 »
A samozrejme pri nej treba chodiť na prednášky.

Presne tak, na cviku preberá v podstate len to, čo brala na prednáške. Dokonca sa raz spýtala, kto bol na prednáške a tí, ktorí neboli tak sa varili pred tabuľou (samozrejme nič nevedeli) :D Takže chodiť na prednášky sa rozhodne vyplatí :) Dráženská vie byť nepríjemne len ak vidí, že nič neviete, inak úplne v pohode je ;) no stress

Pages: [1] 2 3 ... 14