Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ev0

Pages: [1] 2 3 4
1
4. ro?ník / Re: Teoreticka informatika
« on: 01.12.2009, 04:05:36 »
este ti chybaju prechody pre stav ABS, mne vznikli 2 ekv. stavy (AB,ABS)
Napis to prosim, tu tabulku a stavy. Mne to vyslo ako jemu... Je ta tabulka zla?
uz som to opravil, tam chybali len prechody pre novovzniknuty stav ABS
preco sa do tabulky nedavalo B?

Lebo je to nedosiahnutelny stav ... ak ho aj das do tabulky tak pri redukcii ho das prec

Ako to ze B je nedosiahnutelny stav, kedze nedosiahnutelny stav je tusim ten do ktoreho nejdu nijake sipky iba vychadzaju a do Bcka ide 1  aj 0 a vychadza taktiez 1tka az 2 do S aj to K

2
4. ro?ník / Re: NCS
« on: 30.11.2009, 21:59:30 »
No chceli by sme zistit ako to robit, ale nevieme kde je to ukazkove zadanie :) lebo tam nejako nevidim nic na jeho stranke.

3
4. ro?ník / Re: Modelovanie a simulacia
« on: 30.11.2009, 18:29:25 »
je dnes prednaska ?

4
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 27.11.2009, 22:45:34 »
no neviem ci si si nevsimol ale od 17tich robim a od 18tich podnikam, a tato skola nie je o tom ze sa tu mas nieco naucit. Skola ta nikdy nic nenaucila.sam sa musis doma ucit.To skutocne mi pride vtipne ze ludia zacnu zvalovat vinu na akusi instituciu ze nic nevedia. My chces povedat ze to co sa ti ucis, by si nezvladol doma? ? ?   Jak to ze zopar mojich spoluziakov uz v 1 alebo 2roc. robili za 25baby na mesiac. Jak to ze teraz zopar z nich robi veci vo firmach kt sme sa dotkli len namatkovo. Zopar je tu aj .NET ludi, co na tejto skole by som to nazval povrchnymi informaciami.

Takze to zamyslat sa dnes co bude robit o trapny rok a pol. a ani to uz vlastne nie, je totalne neskoro.neviem ci si si nevsimol trend nasej skoly a to vychovat ING. teda inzinierov, no nie odbornikov. Preto kazdy kto nieco realne vie, vacsinou sa to naucil sam....

v skole ta len nasmeruju a dopomozu ti, ale skusky robis ty, a nie oni....

Takze podla teba by sme mohli kludne ostat doma. Prednasky posielat na email, alebo stahovat z nejakeho portalu. Ved kolko penazi by sme usetrili ... cestovne, strava, menej vyucujucich ze .... to by bola jaka parada.
Tak mi povedz naco chodime do skoly, ak sa mam vsetko naucit doma ... fakt skvele

5
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 26.11.2009, 15:40:51 »
ja si myslim, ze na Wasimovom cviku budu take iste priklady snad :) ale aj tak ich este neviem, akurat sa do toho planujem pozriet. Tak do scitanja a spisanja na zapoctovke :)

6
4. ro?ník / Re: Modelovanie a simulacia
« on: 26.11.2009, 15:39:32 »
lol kurna, nikoho z piatkovej skupiny nepoznam, teda poznam, ale neviem ziadny kontakt :(. Ak tu niekto chodi v piatok o 11tej tak nech sa ozve tuna alebo na icq moje co mam v profile. Snad sa niekto najde a ked ne ta nic no ;)

7
4. ro?ník / Re: NCS
« on: 26.11.2009, 15:36:31 »
No neviem ci som tomu dobre rozumel takze ma ber s nadhladom :)

8
4. ro?ník / Re: NCS
« on: 25.11.2009, 17:09:32 »
Tusim novy komponent si si vytvaral cez toho wizarda na zaciatku, si si tam nieco navolil, v tabulke zadal signaly a nakreslil znacku a ulozil a pak nacital do schemy ;) lahko sa povie tazko urobi ;)

9
4. ro?ník / Re: Modelovanie a simulacia
« on: 25.11.2009, 17:06:41 »
No a ti co neboli na cviceni abo tak nejako  podobne ? ;) co s nimi :( nic nehovoril ? kto mal tuna z Vas v piatok cviko ?

10
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 25.11.2009, 17:03:05 »
tak len daj pozor na tahakeny, lebo wasim odkazal, ze kto bude mat a najde mu :P tak leti z pisomky ;)

11
4. ro?ník / Re: Stavba po?íta?ov
« on: 25.11.2009, 15:57:59 »
Tak ako mal tu uz niekto pisomku s Wasimom ?

12
4. ro?ník / Re: Modelovanie a simulacia
« on: 25.11.2009, 15:53:00 »
Co ake adanie kde ? :) Sorry nebol som na prednaske v pondelok ani na cviceni v piatok, nemozes ozrejmit o co ide ? prosim.

13
3. ro?ník / Re: PG
« on: 15.02.2009, 07:44:14 »
myslim, ze jedneho aj presadil na poslednom termine dopredu za katedru ... ale neviem koli comu, neskoro som sa obzrel

14
3. ro?ník / Re: PG
« on: 14.02.2009, 00:37:05 »
Dnes bola haluz :))) jak sujo chcel ist zacat skusat. Sa zastavil vo vestibule a hovori studentom: "No kto ide prvy ?" otocil sa s papiermi na skusku a vosiel na zachod ....  loooooool som myzlel ze ma jebne :D:D:D

15
3. ro?ník / Re: PG
« on: 13.02.2009, 12:31:07 »
no prebdena noc asi neje najlepsia vec co mozem urobit pred skuskou ale uz neskoro polemizovat :) ked uz som ju prebdel. Uvidime jak slepy povedal :P Drzte palce :)

Ale jedna vec ma povzbudzuje. Ta myslienka na to ze ked pridem zo skusky a konecne sa vyspim. :smokin:

16
3. ro?ník / Re: PG
« on: 06.02.2009, 00:01:53 »
tak to asi fakt ... cim neskor tak tym lepsie ... gz

17
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 20:01:46 »
No ako prvy vyskusany dodavam otazky z dnesneho terminu :)

1. Vymenujte sposoby vykreslovania kriviek + Fergusonova podrobne ...
2. Vymenujte zobrazenia + Axonometria vsetko + 3D => 2D axonometricke zobrazenie.
3  Vymenujte Algoritmy riesiace viditelnost + Warnockov algoritmus + chcel odomna aj ten vyvojovy diagram
4  Popiste algoritmus zobrazovania 3D objektu na obrazovku monitora + nejake vylepsenia viditelnosti abo nieco take ...

Takze na bombu som chytil len axonometriu ... aj k nej mi nakreslil kopu otaznikov. Fergusona som nemal, pretoze som saucil Beziera a B-splein ... dalej Warnockov som mal len vlastnymi slovami a obrazok rozdelenia plochy<- hlavne co tu chcel bol asi ten vyvojovy diagram aspon bol prekvepeny ze ho tam nemam. No a posledna otazka to som nemal ani paru a myslim, ze nikto z tych co tam pisali so mnou ... :) kedze sa k tomu priznali :D ... a ked to niekomu uznal tak pls napiste to tu co tam malo byt.

eto fsjo  Fx uvidime sa 13teho

18
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 14:28:25 »
tak gl

19
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 14:02:13 »
good mornin guys :) are u redy to go ? coz i am not ! :D

btw idete presne na 9tu ci pride niekto aj 9:05 alebo neskor ?  Lebo ta r4 nestiha  na 9tu presne ;) :bananawrite:

20
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 08:34:53 »
ta z tej axonometrie mam bombu, ale aj v tej mam ib polovicu co si tu napisal, takze zbohom but lipova liska :) idem spat ... vsetko som si pozrel, vsetkemu rozumiem ked na to kukam, ale zajtra na pisomke isto fakty vypadnu z hlavy a bude to daleky opis toho co tam mam pisat :D:D:D takze tak.
Ale inac to ucenie na grafiku sa mi celkom paci :) to su take veci, co su zrozumitelne celkom logicke :) takze kebyze pojdem este na 13teho na termin s cim ratam, tak by som to mal urcite spravit. :) Ujooo sujoooo uz sa tesiiim :)

CS 1.6 powa !

21
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 07:47:29 »
:)))) ja mam zopar bomb ... len dufam ze nevybuchu predcasne :D ale pekne v tichosti ich odpalim pri nom :D no mam sajnu o tych algoritmoch, ale zasa na druhu stranu ohladom tych zakladnych veci omacok a farby som sa vobec neucil ...

22
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 06:20:03 »
men z kade si zohnal take dobre prezentacie, nehovor miz e na moodly, pretoze tam som cely semester okrem zapoctovky nebol :D

23
3. ro?ník / Re: Jednocipaky
« on: 05.02.2009, 05:08:52 »
no, bol som na minulom termine a hovoril, co sa tyka teorie, ze staci ked mu to budeme vediet vysvetlit ze ako co kedy kde funguje, ze netreba nejake presne definicie a tak....
Dalej ku prikladu povedal, ze pokial mu nebudeme vediet vysvetlit vsetko na co sa opyta tak mozeme ist domov ... ze nas nepusti k teorii...(siel som domov ;) )
a este dodal na koniec, ze ked sa stane take nieco ze nebudes vediet zapojit pamete tak ta posle tiez domov :)

cize treba vediet vsetko :) uff zajtra bude hardcore ... rano grafika po obede jednocipy ... no som zvedavy

24
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 04:24:16 »
tak dpc ... teraz pozeram ten bresenhamov algoritmus, tak to je jaky brutal ... vie mi to niketo nejako normalne polopatisticky vysvetlit ? ...

25
3. ro?ník / Re: PG
« on: 05.02.2009, 02:07:57 »
ta pozeram sa dozadu tu na fore a robim tie otazky co uz boli, nezvykne nejako strasne menit otazky... :) hlavne axonometria, nejake krivky a podobne

Pages: [1] 2 3 4