Vie mi nejaká dobrá duša vysvetliť, kde je tu chyba?
package Items;
import textgame.Item;
public class Key implements Moveable, Item {
private String name;
private String description;
public Key(){
this.name = "kluc";
this.description = "popis z moodla";
}
public String getName(){
return this.name;
}
public void setName(String name){
this.name = name;
}
public String getDescription(){
return this.description;
}
public void setDescription(String description){
this.description = description;
}
}
NetBeans mi podčiarkuje ten vyboldovaný červený riadok a píše "interface expected here". Kvôli čomu tam očakáva interface? Tomášek to s nami programoval na cvičení a on tam žiaden interface nepísal. A chybu mu nevypisovalo žiadnu.
poedal by som ze problem je kdesi v tom Moveable, zrejme to nie je spravene ako interfacem pozrel by som sa najprv na to, potom na import podla balickov, plus je to len detail ale ak to mas podla cviceni dal by som najprv item potom movable, cisto nech to je prehladne.
co sa dalej movable tyka, riesenia boli rozne, ale da sa to jednoducho ako je v cviceniach napisane, prazdny interface pre movable, kazdy predmet implementuje item a ak je prenosny tak aj movable, cim sa ale nijak nemeni. vsetko o co potom ide je v execute getu osetrit aby predmet odstranilo/pridalo z/do tabulky miestnosti/bacpacku podla instanceof.
nie som ziadny expert, takze neviem ci je to najlepsie alebo podobne, ale jednoznacne je to jednoduche
k truhlici, jedna z moznosti je za predpokladu ze ju treba odomknut nejakym klucom, aby execute kluca zmenil meno/popis truhlice a do miestnosti pridal predmety ktore maju byt v truhlici, je to tak trochu zvlastne, ale je to riesenie pre zakladnu sadu prikazov a nevyzaduje ziadne drasticke rozsirenie
k miestnostiam, to je otazka trochu zradna, pretoze teoreticky by sa vsetky miestnosti mali vytvorit v metode createrooms, takze treba pocitat aj s tym, kazdopadne nemyslim ze vytvarat ich za behu je mozne (vzhladom k ich strukture)