Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dakota

Pages: [1] 2
1
Pracovné ponuky / Job Offers / Web Developer
« on: 20.01.2016, 23:48:45 »
Caute,

kto by mal zaujem pracovat pre medzinarodnu spolocnost na TPP (full time) a vie co je to Ajax, Promise, EcmaScript 6, node, observer, REST, MVC, tak nech sa mi ozve a pozveme ta na pohovor :)

Vdaka.

2
1. ročník / Imatrikulacny ples - vstupenky
« on: 08.11.2011, 16:07:31 »
Zhanam 4 vstupenky na imatrikulacny ples FEI fakulty,

vedel by mi ich niekto z Vas zohnat?

P.S. $$ mam pripravene  8)

3
3. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 13.12.2010, 20:09:12 »
to Lubkoko:

pisal som ti mail :)

Dakto kto by mal este 2 zadanie?

4
3. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 13.12.2010, 18:23:40 »
Ak to uz mas opravene, mozme sa dohodnut nejako?

5
3. ročník / Re: Logicke systemy
« on: 13.12.2010, 17:34:56 »
Nemal by niekto tieto (spravne vyriesene ) zadania, pripadne by mi vedel niekto s nimi pomoct?:

1.
Urobte syntézu prevodníka z kódu 5311 do kódu BCD, pričom:
-   Použite rôzne metódy minimalizácie vyjadrenia funkcií (minimalizácia v mape, Quine-McCluskeyho algoritmus) a zapíšte funkcie v rôznych formách.
-   Pri návrhu využite IO nízkej a strednej integrácie (NAND3, NOR2, AND-OR-INVERT, multiplexory).
-   Navrhnuté riešenia zhodnoťte.

- toto je aj na FTP lenze je cele zle.

2.
Urobte syntézu reverzného kruhového počítadla s periódou 7 impulzov. Pri návrhu použite EA typu JK a LČ typu NAND.

Na cene sa samozrejme dohodneme.

7
2. ro?ník / Re: Operacne Systemy
« on: 14.06.2010, 23:53:24 »
Tak ja si potom myslim ze v zadani uz bola chyba, pretoze read musi nacitavat na smernik...read(int fd, void *buf, size_t count);
Na zapocte taktiez boli chyby uz v zadaniach, na ktore som upozornil aj kleinovu a povedala mi ze si ich nemame vsimat :)

cize spravne ma byt: read(des,&buf,1); write(1,&buf,1);

8
2. ro?ník / Re: FEI - Angli?tina
« on: 05.03.2010, 20:27:19 »
ANJ pondelok 13:30 Molnarova

Tu su tie papiere, co si mame doniest na hodinu: http://www.edisk.cz/stahni/92295/anj.pdf_509.38KB.html

9
NETREBA NIC NIEST, ziaden hotovy test s otazkami :D

test vyzera tak ze su tri moznosti a treba kruzkovat... je tam dost vela otazok co boli aj pominule roky...mala by to byt pohoda, podla toho co som pocul...

no samozrejme pohoda ak odpovede na tie minulorocne otazky priblizne viete

btw aj ja mam zajtra
Asi tazko ked tych testov ma pan profesor cez 100. Niekore otazky saozrejme sa urcite opakuju ale na skusku to stacit nebude...

btw kde su tie minulorocne otazky? Pretoze v archive su linky mrtve :(

10
A co bolo na prvom termine?

Ta prvy termin bol tazky, Nedalo sa opisovat,..., sice to aj tak by asi nepomohlo, lebo ja s pomocou knizky neviem odpovedat na vsetky otazky. No a napriklad, kamos mal 12 otazok spravnych (13 je potrebnych aby skuska bola uspesna) a skusku nespravil...

11
Ako to vidite na skusku z FP? Podla prveho terminu to nevyzera na "skusku" z minulych rokov (Vid. archiv)

12
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 10.01.2010, 22:07:21 »
Ten oblek asi budem mat chybu, momentalne riesim, ked sa nepohnem tak ukazem zdrojak...ale aj tak nechapem, ze ked nezadam prikazu pouzi parameter (tak to mam definovane) tak vypise ze ziadny predmet tu nevidi. Nikde v zdrojaku pouzi nemam definovanu funkciu ktora by sa odkazovala na ten oblek...

Ale akoze nechapem tie prikazy VYPNI/ZAPNI, zdrojaky su uplne rozvnake, jedine meno triedy je ine a aj ine meno sa vracia a prikaz ZAPNI robi problemy a prikaz VYPNI nerobi...

Zdrojak prikazu ZAPNI:
Code: [Select]
/*
 * To change this template, choose Tools | Templates
 * and open the template in the editor.
 */

package commands;

import items.TurnOnTurnOff;
import TextGame.Command;
import TextGame.Game;
import TextGame.GameState;
import TextGame.Item;

/**
 *
 * @author FL
 */
/**
 * Tato trieda predstavuje prikaz ZAPNI
 */
public class TurnOn extends AbstractCommand implements Command {
    /**
     * Tato premena sluzi pre zavolanie predmetu, bud z miestnosti alebo batohu a nasledne na jeho zapnutie
     */
    TurnOnTurnOff item;
    /**
     * Tato metoda vykonava prikaz ZAPNI tak ze zavola predmet bud z batohu alebo z miestnosti a nasledne ho pouzije
     * Ak sa predmet nikde nenachada tak sa vypise chybova hlaska
     */
    public GameState execute(Game game) {
        Item temp = game.getCurrentRoom().getItem(parameters);
        Item temp2 = null;
        if(game.getBackpack().size()>0){
            temp2 = game.getBackpack().getItem(parameters);
        }

        if((temp != null) || (temp2 != null)){
            if((temp instanceof TurnOnTurnOff) || (temp2 instanceof TurnOnTurnOff)){

                if(temp != null){
                    item = (TurnOnTurnOff) game.getCurrentRoom().getItem(parameters);
                }
                if(temp2 != null){
                    item = (TurnOnTurnOff) game.getBackpack().getItem(parameters);
                }
                item.use(game);
            }
            else {
                System.out.println("Tento predmet sa neda zapnut");
            }
        }
        else {
            System.out.println("Taky predmet tu nikde nevidim");
        }
        return GameState.PLAYING;
    }

    public void setParams(String params) {
        this.parameters = params;
    }

    public String getParams() {
        return this.parameters;
    }

    public String getName() {
        this.name = "ZAPNI";
        return name;
    }

    public String getDescription() {
        this.description = "Zapne dany predmet ak sa da zapnut";
        return description;
    }
}

EDIT: chybu pise na tomto riadku: temp2 = game.getBackpack().getItem(parameters);

EDIT2: Uz nemusite pomahat, uz som si to poriesil...

13
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 10.01.2010, 21:46:41 »
ako je mozne ze v mojej hre, sa stava nieco take:

Ked zoberem predmet "OBLEK" tak po tom co zadam prikaz "POUZI" bez parametrov tak chce automaticky pouzit tento oblek, pri inych predmetoch to nerobi, len pri tom obleku

A dalsia vec mam prikazy "ZAPNI", "VYPNI" ktore su uplne zhodne zmena je len v nazve prikazu...tak ked vojdem do jednej miestnosti a napisem prikaz ZAPNI bez parametrov tam mi to ukonci hru s chybou NullPointerExeption a ked napisem prikaz VYPNI bez parametrov tak to takto nespravy.

Dufam ze na vlastne rozhranie bude stacit ci je predmet zapnutelny/vypnutelny (napriklad kamery, elektricky vypinac)
to rozhranie dedi rozhranie Useable

14
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 10.01.2010, 20:35:20 »
Ked mi nikto nevie dat odpoved ci su potrebne tie unit testy tak som ich zacal robit...Skoncil som ale pri teste GameImpltest. Chcem sa opytat ako treba testovat tuto triedu? Pretoze ak tam zacnem volat metodu play(); tak to skonci nullom pre line, pretoze tato metoda ocakava vstup a ja mu ho neviem ako dat...

Vedel by mi niekto poradit???

15
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 10.01.2010, 19:14:57 »
Prosim napiste ci je potrebne so zadanim odovzdat aj vsetky tie unit testy, respektive nestaci ten unit test pre parser?

16
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 09.01.2010, 05:41:37 »
v unit teste vo visual studiu mi vypisuje chybu "The variable 'capacity' is assigned but its value is never used" .. čo s tým? hodnotu mám nastavenú na kapacitu batohu :/

pre boha, ľudia... však nespite a rozmýšľajte... je tam úplne presne napísané, čo sa deje... tak však to musí byť úplne jasné...
"The variable 'capacity' IS ASSIGNED but its VALUE IS NEVER USED"

sory ale je piatok 23:08, spal som cca 3 hodiny aj tak sa mi nepodarilo odovzdať zadanie(UNIT testy) a ja tu ešte stále nad tým sedím...
BTW: tvoj príspevok mi absolútne nepomohol...

Unit testy su potrebne pre uspesne odovzdanie zadania? Respektive nestaci unit test Parsera? Ktorym sa ma kontrolovat povinna sada prikazov pri odovzdavani?

17
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 08.01.2010, 20:37:17 »
Otazka na mireka

Kedy bude mozne u Binasa odovzdat zadanie? Totiz 13 je skuska a nerad by som prisiel o tento termin.
Ini cviciaci, co cvicia OOP terminy mali uz toho tyzdna.

18
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 21:44:41 »
Inac tie UNIT testy musime mat pri odovzdavani? Alebo to sluzi len pre vlastne testovanie?

Lebo neviem ako ich robit  ah:

Ja som si testoval hru pomocou SAVE, tam som nahadzal prikazy a podla toho viem ci ide spravne alebo nie.

19
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 21:35:08 »
Bola tu rozoberana tema ohladom arraylistov ze po PMD nastava chyba. Pozeral som aj na stranku pmd ale neviem to vyriesit ak by tom niekto napisal bol by som velmi vdacny


Skuste pozriet: http://stargate.cnl.tuke.sk/~mirek/oop2009/java/History_8java-source.html


20
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 21:17:07 »
pokial vm, tak java nema out/ref...

takze nejak takto asi skor (zase je ten kod tak napoly v c#, napoly v PL... ale snad je jasne, ako to prepisat do javy):
if (zoznamHelpov.ContainsKey(roomName)) {println(zoznamHelpov[roomName]);} else {println("pomoz si sam");}



Parada ludia, uz mi to funguje... :bannana_guitar: :ropebanana:
Dikes

21
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 19:56:53 »
JAVA stringy do switchu nepovoluje dať, čo je škoda :/...ale zas niekde som čítal, že sa to dá pomocu hashCode() previesť na číslo a tak to porovnávať, no mne sa to nikdy rozbehnúť nepodarilo...

Hej tie dictionary by sa tiež dali použiť, len vtedy som o nich ešte nevedel :D Na ten help by som to teraz asi tiež použil

Čiže ako písal Agamemnon, a potom v execute Helpu overíš či pre danú miestnosť / KLUC / existuje help / HODNOTA /...

if ( zoznamHelpov.TryGetValue("START",out help) == false)
           System.Console.WriteLine(" Tato miestnosti nepodporuje help");
     else System.Console.WriteLine("Pomoc k tejto miestnosti : {0}",help);

Tak by to bolo v C#...v JAVE to bude určite podobne...

EDIT: Otázka na mireka ešte raz, ako to bude s pomerom príklady/ teória na skúške?a typy otázok? :D



A ako deklarujem to Dictionary? :(

LEbo zapis
Code: [Select]
Dictionary<String, String>pomoc = new Dictionary<String, String>(); nechce zobrat, pretoze pise chybu za Dictionary je abstract a chce implementovat vsetky jeho metody...Tie metody musim teraz implementovat? Alebo ako? Nie je to jak pri Liste, ze vsetky metody (add, remove..) mozem pouzivat...?

EDIT: Ok myslim ze uz som na to prisiel, pouzil som ale miesto Dictionary HashTable, cital som ze to je podobne
Ale ako tak rozmyslam, nepridem k tomu ze tam opat budem mat kopu if?

"if ( zoznamHelpov.TryGetValue("START",out help) == false)"
dalej  "if ( zoznamHelpov.TryGetValue("DALSIA MIEStNOST",out help) == false)"

uz mi je z toho zle :(:)

22
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 19:39:05 »
v c# sa to da dat do switchu... v jave netusim... c# povoluje vo switchi testovat aj stringy (ai.)...

oks... ak to chapem spravne, tak chces ku miestnosti vypisat jej help?
predpokladam, ze mas objekt Room alebo aky, kde je aj nazov a aj help? nedaju sa roomy ulozit do dictionary a potom pristupovat ku nim pomocou kluca v dict (ktorym bude napr. nazov)? alebo urobit keyedcollection, co je vlastne skoro to iste?


No help chcem vypisat len k nejakym miestnostam, ktore som si zistoval cez if a nasledne som k nim vypisal hlasku (pomoc) (a v niektorych if-och som mal aj ci je napriklad predmet uz v miestnosti/batohu a ak ano tak k tomu sa uz vypisala ina hlaska(pomoc)).

Momentalne to skusam urobit cez "List", do ktoreho ukladam booleany z vyhodnoteni o miestnostiach...Potom budem tento zoznam prechadzat forom a ked najde true, tak sa vypise pomoc...Moze by aj takto? Alebo to robim uplne zle? :)

na jeden problem existuje niekolko rieseni. da sa napriklad aj tak, ze ked vytvaras miestnosti, tak mozes opat pretazit konstruktor o jeden parameter naviac, ktorym bude dotycny help. mozes pridat jednu metodu do triedy RoomImpl napr. getHelp() a v pripade potreby ju volat. bud ti vrati hlasku zadanu konstruktoru alebo null, ked help nie je.

ale tu ma napada nieco ine - co ked danu ulohu v miestnosti splnis? nemala by hlaska zmiznut? lebo zatial riesis iba to, ako ju dostat.

No skusim pretazit ten konstruktor:)

No ano ona zmizne (aspon pri mojich if-och), respektive sa nahradi inou hlaskou, ked uz vsetky ulohy by boli splnene tak sa zavola hlaska ze neni s cim pomoct.

23
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 18:50:44 »
v c# sa to da dat do switchu... v jave netusim... c# povoluje vo switchi testovat aj stringy (ai.)...

oks... ak to chapem spravne, tak chces ku miestnosti vypisat jej help?
predpokladam, ze mas objekt Room alebo aky, kde je aj nazov a aj help? nedaju sa roomy ulozit do dictionary a potom pristupovat ku nim pomocou kluca v dict (ktorym bude napr. nazov)? alebo urobit keyedcollection, co je vlastne skoro to iste?


No help chcem vypisat len k nejakym miestnostam, ktore som si zistoval cez if a nasledne som k nim vypisal hlasku (pomoc) (a v niektorych if-och som mal aj ci je napriklad predmet uz v miestnosti/batohu a ak ano tak k tomu sa uz vypisala ina hlaska(pomoc)).

Momentalne to skusam urobit cez "List", do ktoreho ukladam booleany z vyhodnoteni o miestnostiach...Potom budem tento zoznam prechadzat forom a ked najde true, tak sa vypise pomoc...Moze by aj takto? Alebo to robim uplne zle? :)

24
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 18:22:09 »
no a preco to nedas do switchu?

Lebo vo switchu mozem porovnavat len int nie? Aj ja potrebujem boolean...
V kazdom if-e mam equals, ktory vyhodnocuje ci je to naozaj ta miestnost ktoru chcem, a ak sa vyhodnoti ako true, vypise sa pomoc a ak false tak skoci na else a ten vypise ze nevie pomoc.

25
2. ro?ník / Re: Objektové programovanie
« on: 05.01.2010, 18:13:05 »
switch (aj ked to su len ify zapisane inak), dictionary, niektore design patterny, cykly, metody pre opakujuce sa veci, etc.

Lenze tam sa nic neopakuje...Mam to riesene tak ze zistim meno aktualnej miestiosti a porovnam s menom ktore chcem dostat(cez if :( )
A ked podmienka vyhovuje, tak sa vypise pomoc, a ak nie (else) tak sa vypise ze nevie pomoct.
No a takych if-ov tak mam trosku viacej :)

asi takto:
if
if
if
if
if
if
else

funguje mi to dobre az na to ze pmd hlasi chybu, ze je vela podmienok

Pages: [1] 2