JAVA stringy do switchu nepovoluje dať, čo je škoda :/...ale zas niekde som čítal, že sa to dá pomocu hashCode() previesť na číslo a tak to porovnávať, no mne sa to nikdy rozbehnúť nepodarilo...
Hej tie dictionary by sa tiež dali použiť, len vtedy som o nich ešte nevedel Na ten help by som to teraz asi tiež použil
Čiže ako písal Agamemnon, a potom v execute Helpu overíš či pre danú miestnosť / KLUC / existuje help / HODNOTA /...
if ( zoznamHelpov.TryGetValue("START",out help) == false)
System.Console.WriteLine(" Tato miestnosti nepodporuje help");
else System.Console.WriteLine("Pomoc k tejto miestnosti : {0}",help);
Tak by to bolo v C#...v JAVE to bude určite podobne...
EDIT: Otázka na mireka ešte raz, ako to bude s pomerom príklady/ teória na skúške?a typy otázok?
A ako deklarujem to Dictionary?
LEbo zapis
Dictionary<String, String>pomoc = new Dictionary<String, String>();
nechce zobrat, pretoze pise chybu za Dictionary je abstract a chce implementovat vsetky jeho metody...Tie metody musim teraz implementovat? Alebo ako? Nie je to jak pri Liste, ze vsetky metody (add, remove..) mozem pouzivat...?
EDIT: Ok myslim ze uz som na to prisiel, pouzil som ale miesto Dictionary HashTable, cital som ze to je podobne
Ale ako tak rozmyslam, nepridem k tomu ze tam opat budem mat kopu if?
"if ( zoznamHelpov.TryGetValue(
"START",out help) == false)"
dalej "if ( zoznamHelpov.TryGetValue(
"DALSIA MIEStNOST",out help) == false)"
uz mi je z toho zle