Zobraziť príspevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mattias777

Pages: [1] 2
1
3. ročník / Re: Distribuované programovanie
« on: 09.11.2011, 16:56:23 »
Nevie niekto, co je za problem, ked mi stale vyhadzuje toto??:

Code: [Select]
java.lang.NullPointerException
        at at.ac.tuwien.infosys.rnue.implementation.security.CryptographyImpl.sign(Unknown Source)
        at at.ac.tuwien.infosys.rnue.implementation.security.SecurityHelperImpl.sign(Unknown Source)
        at at.ac.tuwien.infosys.rnue.implementation.ShareMeImpl.search(Unknown Source)
        at at.ac.tuwien.infosys.rnue.helpers.search.SearchMain.main(SearchMain.java:82)
Generic Error!
java.lang.NullPointerException

Hladal som kdekolvek tu "null" hodnotu, al fakt to newem najst. Co je vlastne na tom riadku 82 SearchMain.java?? Nemame k nemu pristup, ja len ze ci nahodou :angel: Nieje tam nahodou spustanie metody ShareMeImpl.search??

2
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 18:03:29 »
No tak toto som nikde v poznamkach ani nikde inde na nete nevidel...predpokladal som, ze to k je vlastne to zrychlenie a to t je tam koli integrovaniu... :D Tak diky moc, teraz vsetko sedi :)

3
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 17:50:32 »
teda v = 1/2 * 0,5 * 100^2 je 2500, co je stale daleko od vysledku :) a s = 1/6 * 0,5 * 100^3 je 83333,33, co je zase trosku daleko. Aj taketo cisla som dostaval... :) upravujeme tie vzorce dalej?? :D

4
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 17:19:46 »
Napisal si, ze "a bude v=k*t", teda v = 0,5*100?? Teda 100/2?? Teda 1/2*100?? Stale to je 50, nie 25... A to druhe " s=(1/2)*k*t^2" ak je k stale 0,5, tak to vychadza 2500. Taketo vysledky som dostal aj ja...

5
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 16:49:41 »
Mal by som primitivnu otazku, ako sa pocita toto??:



rychlost by mala byt (integral) a dt, nie?? To vychadza 0,5*100 nie?? to je 50...spravna odpoved 25....a aka je draha?? spravna odpoved je 833,33....asi som debil, ale fakt newem, ako ku tomu dosli...

6
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 04:30:34 »
Diky ti moc, je to super :) to ze to je na vysku mi vobec nevadi, sak si to v Adobe otocim :) este keby som vedel, ake priklady sa maju pri olcakovi prepocitavat, bol by som rad :) ale asi to nikto netusi, nakolko povedal, ze priklady nebudu..... :D

7
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 00:39:35 »
Aha, vazne je to tam myslene ako "velkost zrychlenia", sorrac... A ten druhy priklad ako? A nevies nahodou o nejakej zbierke uloh na nete??

8
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 10.06.2011, 00:01:49 »
To i, j, k su len vektory, ale tak neviem, treba ich pisat, alebo nie?? A zrychlenie to iba vypocitas tak, ako si pisal "a=6ti-2j", teda to, co som napisal ja, ak za t dosadis to, co treba... :D Neviem, ci treba dosadzovat, ale n a 75% viem, ze to netreba davat nadruhu a potom do odmocniny...nepocitas "velkost" zrychlenia, ale zrychlenie...teda ja si myslim...neviete, kde je zbierka na nete??

9
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 09.06.2011, 23:23:06 »
Mala pozornost:
Quote
6.6.2011
B1: Hmotný bod sa pohybuje tak, že jeho rýchlosť závisí od času podľa rovnice v = 3t^2-2tj+k. Vypočítajte veľkosť rýchlosti a zrýchlenia v čase t=2s. 10b
B2: Vysvetlite aké sú kohertné zdroje vlnenia a interferencie vlnenia. Urobte rozbor výsledku (obr.). 20b
B3: Definujte a vysvetlite tok vektora intenzity elektrického poľa (obr., matematická a slovná definícia, popis fyzikálnych veličín) Odvoďte a vysvetlite Gausov zákon pre elektrostatiké pole.20b
B4: Vypočítajte polomer kruhového závitu, ak intenzita magnetického poľa v jeho strede je 50Am^-1. Vzťah pre indukciu magnetického poľa odvoďte. 10b.

A1: Koleso polomeru 0,1m sa začína otáčať z pokoja uhlovou rýchlosťou, ktorej závislosť od času je daná rovnicou <omega>=<pi>+1,5<pi>t^2. Nájdite uhol a uhlové zrýchlenie v čase t=1s od začiatku pohybu.
A2: Odvoďte a vysvetlite vzťah pre celkovú energiu lineárneho oscilátora. Znázornite a vysvetlite závislosť potenciálnej energie oscilátora od výchylky.
A3: Vypočítajte prácu jednosmerného el. prúdu vykonanú za čas t=5s od jeho zapnutia. Prúd tečie v obvode s odporom R=10<ohm> tak,ze rovnomerne narastá z nulovej hodnoty ( I0= 0A v čase t0= 0s) na hodnotu I1 = 0,7A v case t1= 6s.
A4: Odvoďte a vysvetlite zákon celkováho prádu a pomocou neho vypočítajte indukciu magnetického poľa na osi toroidu.

B1:Velkost rychlosti:
|v| = sqrt((3t^2i)^2 + (2tj)^2 + k^2)
Zrychlenie ak t=2:
a = 12i-2j+k

B4: Nebolo tam nahodou spomenute, ze prud pretekajuci vodicom je 4A, ci tak nejako? Potom...
Polomer je: 4/100=0,04

Pocitam dobre?? :D bo ked ne, ta ma opravujte :D

10
2. ročník / Re: FEI-ANGLI?TINA I.
« on: 06.06.2011, 16:02:36 »
akoze zase som pri tej fedorovej nepresiel pisomnym testom a uz mam nervy. Ked som siel ku nej, mala opravenych asi 3-4 aj so mnou a vravela "Uz tu nejakych mam, co su tu druhykrat a nespravili", teda ak niekto bol dneska na termine, kolko ludi spravilo a kolko nie?

11
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 05.06.2011, 18:02:35 »
Naco su ti priklady maros, ked aj tak ich olcak na skuske nedava?? Ako prepocitaj si ich ked chces..... :D

12
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 05.06.2011, 00:03:36 »
Nechcem ta nahanat, ale mohol by si to dorobit dakedy do druhej poobede? Okolo tretej-stvrtej idem do KE a chcel by som si to vytlacit :D diky moc ;)

13
1. ročník / Re: Fyzika
« on: 04.06.2011, 18:27:20 »
Hlavne, ze tam toho nieje menej :) Som druhak, fyziku som prenasal, teda nemam fest poznamky od neho... Ani na prednasky som chodit nemohol, lebo som mal ine predmety, teda tak... :D

14
1. ročník / Re: Fyzika
« on: 04.06.2011, 17:22:59 »
Uz som sa zlakol. Tu to je presne to iste, len ovela jednoduchsie:

http://web.tuke.sk/feikf/FEI/Viktor/Fyz/F_pred.html

15
1. ročník / Re: Fyzika
« on: 04.06.2011, 16:57:59 »
skripta od Olcaka...niekde na konci je ta praca a vykon
http://www.ulozto.sk/9215414/fyzika-pdf

Od Olcaka treba vediet akoze "iba" toto?? Nic ine??

16
2. ročník / Re: Fyzika opakujúci
« on: 04.06.2011, 15:31:25 »
Ja mam nejake prednasky v elektronickej podobe:

http://web.tuke.sk/feikf/FEI/Viktor/Fyz/F_pred.html

toto si do pondelka (dufam) precitam a pojdem na skusku a uvidim, co bude... :D Prinajhorsom opravim...

edit:

a toto som nasiel na olcakovej stranke:

http://www.ulozto.sk/9215414/fyzika-pdf

17
O ničom / Re: Edukit
« on: 26.05.2011, 03:50:50 »
Mozem ta poprosit o pozvanku na OS?? :) diky moc. Mail je: matuskonkol@centrum.sk

18
2. ročník / Re: Operacne systemy
« on: 16.05.2011, 15:43:27 »
Mal by som na vas otazku... Vsetko mi doma fici bez problemov, ako u kazdeho pomaly, problem mam v tom, ze po odovzdani serv1 stale "najde" niekde chybu a nahodne slovo oznaci za "neplatne". Proc_d som ukoncoval aj o 5 sekund potom, co skoncili predchadzajuce procesy, nic nepomohlo...vsetko ostatne fici bez problemov... Viete mi poradit, v com je finta?

19
2. ročník / Re: Programovanie v prostredi .NET
« on: 11.05.2011, 23:18:26 »
rad by som sa opytal ja, akonahle som dosiel na 11. cviko, v momente som sa uplne stratil a nechapem tomu skoro vobec :D akoze co odomna chcu, ked mam "implementovat metodu InitTiles()"?? Ma to byt nieco take ako Init() v triede Field?? Ak ano, akym stylom by sa to malo urobit? Ze pre kazdy tile z toho pola mam urobit ValueTileComponent? Tiez by ma zaujimalo, co z tymto: "Pridajte pre panel reprezentujúci hracie pole udalosť prekreslenia Paint." dost psycho zadanie.....

pošli linku na to cviku :D

uz netreba, nejako som to poriesil.....som dostal 13 bodov z 15, bo som nemal vsetky doplnujuce hotove.....spokojnost ;) aj tak diky

20
2. ročník / Re: Programovanie v prostredi .NET
« on: 10.05.2011, 05:41:07 »
rad by som sa opytal ja, akonahle som dosiel na 11. cviko, v momente som sa uplne stratil a nechapem tomu skoro vobec :D akoze co odomna chcu, ked mam "implementovat metodu InitTiles()"?? Ma to byt nieco take ako Init() v triede Field?? Ak ano, akym stylom by sa to malo urobit? Ze pre kazdy tile z toho pola mam urobit ValueTileComponent? Tiez by ma zaujimalo, co z tymto: "Pridajte pre panel reprezentujúci hracie pole udalosť prekreslenia Paint." dost psycho zadanie.....

21
mohli by ste dat aj link na tu opravnu zapoctovku, kde sa mame prihlasovat :D

22
2. ročník / Re: Programovanie v prostredi .NET
« on: 12.04.2011, 19:37:27 »
Niekto kto pisal pisomku, podelte sa o uzitocne informacie :)

23
2. ročník / Re: Matematicka logika
« on: 13.01.2011, 08:35:48 »
Dakujem :) tak podla rovnakej logiky mi vychadzaju vety ze
1. B => A
2 (A a D) => E
3. B v C
4. C <=> D
5. D v E

A na konci vysledok ze nejde nikto nikam...    spravne? :D

riesil som to a spravne, pozri si moj posledny prispevok trosku dozadu... :) ja to spravne mam, ide o to urobit taku kombinaciu 0 a 1, ze kazdy a jeden vyrok ti vyde pravdivy, teda 1....mam tam aj "dokaz" :D

24
2. ročník / Re: Matematicka logika
« on: 05.01.2011, 08:42:17 »
Kedze som nikde nenasiel jasnu odpoved na otazku cislo 2, tak som zacal nad tym rozmyslat, akoby sa to dalo... Mame pouzit rezolucnu metodu, ale ako pomocou nej zistit, ktori ludia maju ist na ten vylet?? Chcel som na to prist nejakym inym postupom, ale stale som niekde zlyhal, je to dost zlozite... Tak som sa vratil spet k myslienke s tou rezolucnou metodou... Kazdy si to asik hadze rovno do tej tabulky a hlada stvorec... Pisem tu cely postup, ako som sa ku tomu dostal. Snad si to niekto este rano precita :)

zadane:

A=>B, E=>(A˄D), ┐(B˄C), C<=>D, E˅D

po uprave na konjuktivny tvar to (u mna :D ) vyzera takto:

(┐A˅B)˄(┐E˅A)˄(┐E˅D)˄(┐B˅┐C)˄(┐C˅D)˄(┐D˅C)˄(E˅D)

mojimy myslienkovymi pochodmi som prisiel na uzasnu vec :D kazda elementarna disjunkcia musi byt vyhodnotena ako 1...ale ako to docielit...??? Spominanou rezolucnou metodou si to trosicku zjednodusime...

[1,2]  [3,7]  [4,6]      [5]
(B˅┐E)˄D˄(┐B˅┐D)˄(┐C˅D)

dalsia uprava:

[1,3]     [2]    [4]
(┐E˅┐D)˄D˄(┐C˅D)

finalna uprava:

[1,2]  [3]
┐E˄(┐C˅D)

dosiel som ku tomuto...dalej sa to upravovat neda, teda je jasne, ze to splnitelne je...ale ked sa pozrieme na to, co nam vzniklo, tak je jasny (jeden) par veci... E urcite nepojde na vylet a kedze ma byt ┐C˅D pravdive, tak to z tohto nemozme jednoznacne urcit. Preto sa pozrieme uplne na zaciatok... Je tam nieco take ako: E˅D... Kedze vieme, ze E bude nulove, tak D MUSI byt jednotkove... Z toho vyplyva, ze D bude jednotka. Kedze C<=>D, tak aj C bude 1. Kedze ┐(B˄C), tak B musi byt 0. Ostalo nam A, ktoreho hodnota vyplyva z A=>B. B vieme, ze je 0 a ak to ma byt pravdive pre 0, tak na mieste A musi byt tiez 0. Teda mame vysledok:

A = 0
B = 0
C = 1
D = 1
E = 0

Z tohto vyplyva, ze na vylet pojdu iba cecilia a dioniz... Nech sa zabavia ;) Kto mi neveri, nech si hocikde vyssie do formul dosadi hodnoty za jednotlive pismenka, ci mu vsade povychadzaju jednotky ;)

Drzim palce zajtra ;) drzte aj mne :D

25
2. ročník / Re: Matematicka logika
« on: 05.01.2011, 06:26:11 »
matiku nechcem vidiet minimalne pol roka, uz mi z toho kvalitne zajebava, asik uderim pivo abo co na prebratie......

Takze, akosi som to prerobil, ci to je dobre to neviem a pravdupovediac ma to ani nejak extra netrapi.... :D napisem mu tam toto, co som pisal tu a ked im to nebude stacit, tak mi dufam daju aspon nejaky ten bodik.... :) Takze, spet ku mojmu vytvoru... konjunkcia a disjunkcia ma vecsiu prioritu, ako implikacia, teda...pre zjednodusenie budem pisat iba pismena predikatov ;) nesme v skole :D

(P=>(Q˅R))=>(Q˄P)
┐(P=>(Q˅R))˅(Q˄P)
(P˄┐(Q˅R))˅(Q˄P)
(P˄┐Q˄┐R)˅(Q˄P)

a mame disjunktivny tvar :D ppc :banana_guitar: parada, ja to uz kaslem....komu sa chce, nech to dokonci...ja idem asik biflit teoriu, lebo z nej neviem ani hovno... :D

napisem do skusky:

P˄┐Q˄(┐R˅Q)˄P

a neriesiiiiiiiim bq

Pages: [1] 2