1
zdravim... robi niekto osemsmerovku...?
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
tak presne to zadanie mam, a dokonca u haulisa prslo tazke ti to prejde vsade
no ja som mal take zadanie v tretiaku, ale musis tu hodit tie tabulky
Neviete niekoho doporucit u koho by som si mohol vybrat vlastnu temu v php ?
a pre mna niekoho u koho mozem robit vlastnu temu v Jave...
ne je uz trosku neskoro na vlastne temy??? je aj take prislovie: kto neskoro chodi sam sebe skodi
Neviete niekoho doporucit u koho by som si mohol vybrat vlastnu temu v php ?
neviem ale tipol by som, ze a moze byt 0,1 odtial: 1-(0,3+0,2+0,4)=0,1 (sucet pravdepodobnosti je 1) a potom kedze mas zadane E co je priemer ak si dobre pamatam tak to tam podosadzujes, ponasobis a poscitas asi takto: -3=ax0,1+2x0,3+5x0,2+9x0,4 a b odtial vyjde -82. Tak som to riesil na skuske, ale skusku nemam tak neviem ci je to dobre... a potom D(X) podla dajakeho vzorca (neviem ho najst) a prevdepodobnost neviem ako...
znenie: aka je pravdepodobonost najpravdepodobnejsieho poctu padnutych sestiek na beznej hracej kocke pri desiatich nezavislych hodoch.
ako by to asi mohlo byt: asi sa to da aj nejak sofistikovanejsie, ale mne napadlo toto: pomocou bernouliho vzorca si vies vypocitat pravdepodobnost ze sestka padne raz, dva krat, tri krat....desat krat. Cize 10 krat pouzijes bernouliho vzorec: (10 nad x) krat 1/6 na x-tu krat (1-1/6) na 10-x kde x je pocet padnutych sestiek teda od 1 do 10. No a najvacsi vysledok z tych desiatich by mala byt spravna odpoved. Ale opakujem, ze si niesom isty ci je to spravny postup a ajked je, pride mi dost pracny a myslim, ze sa to mozno da aj nejdnoduchsie....
mohol by mi niekto vyratat tento priklad...A = 2,0002
odhadnut regresne koeficienty A,B zavislosti typu y = Ax^2 + B/(x+1)
x| 0 | 2 | 3 | 5
y| 1 | 8,33 | 18,25 | 50,17
dik...
B = 0,9942
inak zaujimave, ze to celkom vide aj ked pouzijete cx^2
//jo inak ako som na to siel .. ako neak som nekukal jak sa to ma riesit, proste logicky do kalkulacky chces dostat y = a + bx
tz spravis z toho napr. y(x+1) = a x^2(x+1) + b
do kalkulacky potom miesto y davas y(x+1) a miesto x davas x^2(x+1)
kalkulacka vyhodi neake A, to je ale nase b a jej B je nase a.
a co sa tyka otaznika, spravis si v balicku minesweeper.core nieco taketo:Code: (java) [Select]package minesweeper.core;
public class Question extends Tile {
}
a potom doplnis do handleInput (ConsoleUI) podporu otaznika, do SwingUI a nezabudni aj na TileComponent
pridavas nieco taketo: if ((tile instanceof Clue) || (tile instanceof Question)){ do mousePresed(SwingUI), updateStyle (TileComponent), gameState(ConsoleUI), openTile(Field) a v handle input pridavas porovnavanie s Q pricom este pridas kedy sa oznaci s Q obdnobne ako ked sa porovnava v matcheri marked tile...
EDIT: aspon ja som to tak robil, ak to vie niekto lepsie nerieste si na mne komplexy ale postnite sem ten lepsi sposob