• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - Cici

#76
2. ročník / Re: FJAP
25.10.2011, 00:37:56
Tak ja sa pokusim - polopatisticky, pre potrebu zadania:

- priorita rastie z hora nadol (cize ked ma mat * vacsiu prioritu ako + tak musi byt v gramatike nizsie, na nizsim riadku)

- pre kazdy operator s inou prioritou je potrebne spravit "novy riadok gramatiky"

- podla asociativnosti bude mat dany riadok tvar:
   - ľavá:  Vyraz -> Podvyraz { op Podvyraz }
   - pravá:  Vyraz -> Podvyraz [ op Vyraz ]
   - neasociatívnosť: Vyraz -> Podvyraz [ op Podvyraz ]
   (vyraz znamena nazov retazca, podvyraz znamena nazov retazca o riadok nizsie, op je operand)

- uplne na konci je vyhodnotenie Terminalneho symbolu (symbol ktory nevyhodi SERROR) a zatvoriek - Term -> <value> | <(> Expr <)>

napriklad:
   operator "+":  lava asociativnost, najnizsia priorita
   operator "*": prava asociativnost, stredna priorita
   operator "^": neasociativne, najvyssia priorita

   gramatika:
   Expr -> Mul { <+> Mul}
   Mul -> Pow [ <*> Mul]
   Pow -> Term [ <^> Term]
   Term -> <value> | <(> Expr <)>
#77
2. ročník / Re: OOP
24.10.2011, 22:46:39
Quote from: zaky on  24.10.2011, 22:39:41
hej lidi, question ze.. bolo nam s Tomaskom ukazane ako si v Netbeanse vyrobit novy Java projekt, lenze ja pridem domov, skusam a nemam tam na vyber novy Java projekt, co s tym ? kompilator javac v notase mam, uz som skusal aj nieco skompillovat cez prikazovy a slo to

nemas stiahnuty netbeans iba pre C/C++?
#78
2. ročník / Re: UŠaA
24.10.2011, 21:47:15
pekny napad pouzit rekurziu. Ako ale riesis vypis - aby vkladalo potrebne mnozstvo medzier.
#79
2. ročník / Re: UŠaA
24.10.2011, 21:35:23
int n = 0;

do n++; while ( k >= pow(2,n));

/k je hodnota prvku v strome
#80
2. ročník / Re: UŠaA
24.10.2011, 21:21:58
nedam - svoje zrdojaky zo zadani nedavam.

ale riesim to tak ze najprv vypocitam v ktorej urovni je dany prvok ktorym zacinas. Nasledne vypisuje prvky. Pocet vypisanych prvkov sa po kezdej urovni zvysi dvojnasobne. Pociatocny prvok ktory sa vypisuje je vypocitany ako dvojnasobok prveho prvku o uroven vyssie.
#81
2. ročník / Re: UŠaA
24.10.2011, 20:15:14
ja to mam uplne presne tak ako Boris pise - neefektivne ale funkcne :D
#82
2. ročník / Re: UŠaA
24.10.2011, 04:51:01
ja som to zriesil ze mi to vypise v tvare ako normalny tree akurat vrchol je ten co user zada
#83
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 06:00:50
sak daj do mistnosti anicku a mozes ze "preskumaj anocku" a "pouzi anicku" :D
#84
2. ročník / Re: UŠaA
23.10.2011, 05:40:16
v ulohe pri tom grafe nie je chyba v zadani? je napisane ze mame najst chybu v dfs(). ale chyba je v dfsr(). ci?
#85
2. ročník / Re: OOP
23.10.2011, 05:35:23
aj ja chcem robit to alternativne zadanie ale ak by bolo treba aj tak scenar tak to je easy: Forrest Gump - 30 miestnosti za sebou a v kazdej pouzijes nove boty a je to  :D

a ano ma to byt prva alebo druha pondelkova skupina (ak ich niekto nepredbehol v piatok) a ze potom sa asi bude dat "migrovat" medzi skupinami aby sa dalo bavit v jednej skupine iba o tom druhom zadani.
#86
2. ročník / Re: FJAP
22.10.2011, 19:12:32
Quote from: orsi on  22.10.2011, 18:59:32
mne to funguje tak že ked dam 2*3*4 tak vypíše 6 ostatné čísla si nevšíma (tie dalsie násobenia) a vlastne to ignoruje ale nevypíše žiadnu chybu. tak neviem ako to má byť. a ked dám (2*3)*4 tak vypise 24. mam * neasociativne

tak to aj ma fungovat pokym nemas zotavenie
#87
2. ročník / Re: UŠaA
22.10.2011, 18:53:31
Quote from: xxx3 on  21.10.2011, 23:47:29
vie niekto vysvetlit toto?


preco je tam m = 4*pow(2,T->MaxLevel-1),  n = pow(2,i-1);  l = (m-2*n)/n;  ?


Hadam pomoze
PrintTree( Tree T )
{
     int i, j, k = 1, l, m = 4*pow(2,T->MaxLevel-1), n; //m = sirka posledneho riadku

     if(T == NULL) FatalError("No tree!");

     for(i = 1; i<=T->MaxLevel; i++) // prejdi vsetkymi urovnami
     {
         n = pow(2,i-1);        //n - pocet prvkov v urovni
         for(j=0;j<pow(2,i-1);j++)      // prejdi vsetkymi prvkami urovne; j - prvok urovne; v podmienke moze byt j<n
             {
                 l = (m-2*n)/n;         // pocet medzier
                 if(j==0) PrintSpaces(l-(l/2)); else PrintSpaces(l); // pred prvym prvkom je polovicny pocet medzier ako medzi dalsimi prvkami
                 printf("%02d", T->Array[k++]); // vytlac dany prvok - syntax tlace je ze ak je jednociferny vytlac najprv 0 a potom cifru
             }
         putchar('\n'); //po skonceni urovne zalom riadok
     }
}
#88
2. ročník / Re: FJAP
22.10.2011, 17:51:53
Quote from: Boost on  21.10.2011, 20:31:49
nemohol by mi niekto pomôcť?
mám zadanie 30tku čiže :
&& lava asociativita, nizsia priorita
||   lava asociativita, vyssia priorita

Expr->{<&&>OR}
OR->Term{<||>Term}
Term-> <VALUE> | <(>Expr<)>

neviem či som to napísal dobre, pls skontrolujte a ak som to napísal zle, pls opravte ma... vopred ďakujem  :)


podla mna to ma byt
Expr -> OR { <&&> OR}
OR -> Term {<||> Term}
Term -> <VALUE> | <(> Expr<)>
#89
2. ročník / Re: FJAP
16.10.2011, 19:29:09
v tom zadani mame spravit interpreter len s tymi operatormi ktore mame zadane. Cize ked mam && a || tak to ma brat len logicky sucet a sucin. To znamena ze aj cisla ma brat len 0 a 1 aby sa to dalo vyhodnotit? Alebo to spravit ze len 0 je 0 a vsetko ostatne je 1?

btw: gramatika by mohla vyzerat takto? (19)
Expr -> LogOr { <&&> LogOr }
LogOr -> Term [ <||> Term ]
Term -> <value> | <(> Expr <)>
#90
2. ročník / Re: FJAP
28.09.2011, 19:52:05
hej presne tak ako pise ultimate
#91
2. ročník / Re: FJAP
28.09.2011, 17:53:06
Computron na Virtualnom Wine XP 32bit ide tak ako ma - konecne sa mozem pustit do DU :D

orsi: nemalo by to byť (a)a{b}? ->namiesto normalnych zatvoriek hranate
#92
2. ročník / Re: FJAP
28.09.2011, 06:35:09
Je to tak na 32bitovaej Jave to ide lepsie, aj ked ja som to spustil aj na 64bitovej. Stale mam vsak problem s instrukciami vstupu (INPC). Ostane to na nich stat, do akumulatora sa nevlozi ziadna hodnota akoby ignorovalo vstupne pole.
#93
2. ročník / Re: Matematická Logika
25.09.2011, 05:21:36
Tren nám to tu už hodil, a neprepisoval by som to ja ale OCRko :D
#94
Úvod do programovania a sietí
Základy inžinierstva materiálov
Základy elektrotechnického inžinierstva

cena dohodou (polovica z ceny novej?)
#95
2. ročník / Re: FJAP
23.09.2011, 16:25:49
skusil som to stiahnut nanovo, ale to iste - nacitavanie vstupu sa neukonci a stale ostava na danej instrukcii. (skusal som dat tam iba INPC a EXIT a mal som z toho textovy editor). To iste mi robi aj na Linuxe :/
#96
2. ročník / Re: Matematická Logika
23.09.2011, 16:19:04
cakam na ucebnicu, ak to bude to iste tak na to kaslem, ak nie tak to budem postupne prepisovat
#97
2. ročník / Re: FJAP
22.09.2011, 04:12:51
najprv si musis zadat pocet prikazov (instrukcii) kolko ma dany "program" a dat ich ako "end" a potom ulozit.

Ja mam ale iny problem: v Computrone mi nefunguju instrukcie nacitania vstupu (IMPC/IMP) proste nacita znak a ostane to na danej instrukcii, cize si mozem pisat do nekonecna... Na cviku mi to fungovalo, medzi tym mi padol win  :ohmigod: a uz nejde. Toto iste robi aj kamaratovi  bu