• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - piton

#76
5. ročník / Re: zapis predmetov studia
10.09.2011, 00:13:52
parada, presne vtedy mam/som mal cviko z PP bu
#77
5. ročník / Re: zapis predmetov studia
08.09.2011, 20:39:54
[email protected]
kto mu pise?
#78
5. ročník / Re: zapis predmetov studia
08.09.2011, 05:25:13
stalo sa to, ze predmet znalostne systemy bol ZRUSENY... vsetci boli presunuti na TSWP 2 a kvalitu...
see http://kpi.fei.tuke.sk/node/37
#80
zzibu odkazuje: 16!
#81
ano, tahak je...
#82
O ničom / Re: VTIPY A FLIPY
10.03.2011, 15:19:03
#83
lutujem vas...
#84
to je jednoduche, do triedy Property musis pridat premennu:
private final Type type;
a tej potom priradis urceny typ... Type je enum v baliku sk.tuke.magsa.tools.metamodel ;-)
#85
ja to mam cez regular., ale jednoduchsi... myslim, ze kontrolovat ci to nie je jedno z tych 50 klucovych slov je ale trosku prehnane nie?
#86
ja si myslim, ze z toho sa az tak nestriela... ja som tam dal len kontrolu, na to, ci sa meno nezacina cislo...
#87
4. ročník / Re: Teoretická informatika
07.02.2011, 04:07:02
no este raz opakujem, hudakove spravanie na skuske je nedeterministicke...
#88
4. ročník / Re: Teoretická informatika
02.02.2011, 18:26:19
Quote from: t0Mi on  02.02.2011, 18:11:11
Quote from: piton on  02.02.2011, 17:24:23
no sak ked tak dobre poznam ten algoritmus, ani nepotrebujem diagram nie? da sa to napisat z hlavy...
a ked to bude korecko opravovat tak on tiez bude dobre poznat tvoj algoritmus ?
sak bubble je bubble... a ked mu popises predikaty a operacie, tak je jedno, ci mas obrazok, alebo len vyjadrene v AD/AJ... to, ze vyvojak netreba, su koreckove slova...
#89
4. ročník / Re: Teoretická informatika
02.02.2011, 17:24:23
no sak ked tak dobre poznam ten algoritmus, ani nepotrebujem diagram nie? da sa to napisat z hlavy...
#90
4. ročník / Re: Teoretická informatika
02.02.2011, 16:14:11
Ale na skuskediagram byt nemusi...
#91
4. ročník / Re: HP - UNIX
02.02.2011, 04:37:07
ja som odpovedal ivovi, v manuali najdes to, co si napisal ty...
#92
4. ročník / Re: HP - UNIX
02.02.2011, 02:18:27
ATD je daemon prikazy at, ten si najdi vmanuali ;-)
#93
4. ročník / Re: Teoretická informatika
24.01.2011, 22:32:53
Hudakove spravanie na skuske ma nedeterministicky charakter :)
drzim palce vsetkym...
#94
slodicak?
#95
4. ročník / Re: Teoretická informatika
17.01.2011, 00:32:42
metody konstrukcie TS :) a janova algebra + zegalkin moze byt...
#96
4. ročník / Re: Stavba po?íta?ov
16.01.2011, 03:31:30
Quote from: Domino3D on  16.01.2011, 01:16:36
ale ja musim povedat ze Fanfo sa snazil, nebolo to SP nejake zle alebo daco
vyucujuci boli pripraveny a vedeli vascinou povedat o co ide
skoda ze na prednasku neprisiel ten co mal, ano gréka mám na mysli :)
to hovoris o cvikach??? nemal som s fanfom, ale u nas cviciaci skoro nikdy nevedel o com ide... a na cvikach slo len o to, opisat nejaku schemu...
#97
4. ročník / Re: Teoretická informatika
12.01.2011, 02:04:10
jj, ale boli v dvoch miestnostiach po 7 ludi :)
#98
4. ročník / Re: Konštrukcia preklada?ov
12.01.2011, 01:15:49
jaj, no asi staci aj 2,3,4 nasobky nie? s celymi cislami
#99
4. ročník / Re: Konštrukcia preklada?ov
11.01.2011, 04:26:40
relativny move ta posunie o x doprava a o y dolava. Cize ked je x zaporne, tak posunie dolava.
a resize ma fungovat asi tak, ze ked das napr. 1.1 tak sa zvacsi 1.1 krat...
#100
2. ročník / Re: OP - zadanie
08.01.2011, 05:21:51
Quote from: smelyzajo on  08.01.2011, 02:34:31
ako to poriesit ked mi pmd hadze chybu typu:a method should have only one exit point,and that should  be the last statement in the method.treba to rozdelit potom na viac metod ak mam viac returnov ak dobre chapem tak metoda moze mat iba jeden return???
chapat to mas tak, ze ma byt jediny return, uplne na konci metody, cize namiesto ostatnych returnov budes priradovat vysledok napr. do lokalnej premennej result, a na konci metody bude return result;
samozrejme, metoda moze mat viac returnov, ale je pekne a prehladne ked ma len jeden :)