a samozrejme nezabudni na miery

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: citro on 07.01.2010, 06:16:26QuoteQuote from: citro on 07.01.2010, 05:36:04
ludia... nejde mi to PMD vypisuje mi:
'java' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file
Vie niekto vo co de?
A máš aj JAVU nainštalovanú? nie len netové fazole
Instaloval som JDK with NetBeans, v ProgramFiles mam adresar Java v nej jdk1.6.0_17 a jre6 takze myslim ze ano
2tino8: ano zadavam to spravne, dokonca aj ked som uz v pmd/bin a zadam iba pmd tak mi vypise to iste (malo by vypisat ak pmd pouzivat)
Quote from: P.a.i.n. on 07.01.2010, 05:20:46
môžte mi PLS poradiť ako sa zbavím tejto chyba, ktorú mi vyhadzuje cez PMD?
"avoid reassigning parameters such as 'commandd' "
public class Foo {
private void foo(String bar) {
bar = "something else";
}
}
Quote from: dEVIANT on 06.01.2010, 21:10:01Quote from: tino8 on 06.01.2010, 21:07:07
netusim o com tocite...
nemate na mysli import TextGame.LibraryMethods; ?
a pouzitie je tak jednoduche: LibraryMethods.save(commands, path);
pricom treba vychytat exception
My točíme o C#...tam nie je import ale using...a dáva sa tam celý TextGame, alebo celý Hra.items, čo je dosť výhoda, lebo tam nemáš 10 importov jednotlivých predmetov, ale len import priečinku...
Quote from: dEVIANT on 06.01.2010, 19:41:05Quote from: tino8 on 06.01.2010, 15:04:57
naco tam mas ten skaredy if s 5 || ? ak by to tam nebolo tak by ti pri bez parametrickom prikaze iba nastavilo parameter na null alebo nic, teraz si niesom isty...
Pravdu máš, nad tým som sa ani nezamýšlalBude z teba dačo!
Quote from: dEVIANT on 06.01.2010, 05:34:21Quote from: calys on 06.01.2010, 05:22:35
ano v pricinku lib mam tu kniznicu....jar a v pricinku bin,kde mam priecinok ten lib mam tu moju hru blabla.jar ktoru spustam
a tsale mi vyhadzuje to java.lang.noclassdeffound........
Ta potom neviem...iď spať, ráno vstaneš a pojde to...Quote from: Brand on 06.01.2010, 05:29:36
Taaak toto je riadne kruty Parser. dEVIANT, vsak by si ho uz teraz takto, po tych par hrach nerobil
Furt ho tak robím...
public Command getCommand(String ret){
Command navrat = null;
for(Command command : list)
{
if(ret.startsWith(command.getName()))
{
History historyObjekt = History.getInstance();
historyObjekt.addP(ret);
if(ret.startsWith("PRESKUMAJ")
|| ret.startsWith("POUZI")
|| ret.startsWith("POLOZ")
|| ret.startsWith("VEZMI")
|| ret.startsWith("ULOZ")
|| ret.startsWith("NAHRAJ"))
{
parameterPrikazu = ret.substring(command.getName().length()).trim();
command.setParams(parameterPrikazu);
}
navrat = command;
}
}
return navrat;
}
šak pekný je...či vieš o lepšom spôsobe?...
Quote from: scream on 04.01.2010, 22:21:57
Ake je heslo na kurz OP v moodli? Stare loginy (TE07...) uz nefunguju a na novom sa potrebujem znovu zapisat...vraj zacina na "h"
Quote from: Agamemnon on 31.12.2009, 15:20:34Quote from: dEVIANT on 29.12.2009, 19:26:53
Teraz mám aj ja problémik. V c# mi v tomto riadku...
if (GetEast() != null)
{ System.Console.WriteLine(" VYCHOD : "+east.GetName()); }
vypisuje, že TextGame.Room nemám metódu GetName...V JAVE v tej knižnici Room automaticky implementovalo aj Named, no tu mi to tak nerobí...
Ako mám teda pridať referenciu na to Named z Room ?( potom aj Named z Item ) či tu sa to rieši nejako ináč? Ďakujem za pomoc...
Btw. tu knižnicu mám vo Visual C# vpravo v References pri tých sýstémových...a v triedach hore len using TextGame...
vieš mi dať link, odkiaľ tú knižnicu stiahnem? lebo nemám predstavu ako vyzerá táto verzia knižnice...
Quote from: P.a.i.n. on 31.12.2009, 05:45:48Quote from: dEVIANT on 31.12.2009, 05:25:06
ta napríklad takto...
private List<RoomImpl> zoznamMiestnosti = new ArrayList<RoomImpl>();
diky moc pomohlo ................ja som tam mal private ArrayList<RoomImpl>.....
a vedel by si mi prosím ťa poradiť čo isa dá urobiť s tým "Cyclomatic Complexty"..............hľadal som si to na nete ale aj tak neviem čo s tým
Quote from: Havran on 28.12.2009, 16:59:38
Quote from: Payne on 25.12.2009, 20:15:09
quick save tak robi
plus v dokumentacii je napisane kedy sa co prepise a kedy sa co vytvori a kedy nie