jj to treba este osetrit

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Zobrazi� pr�spevky MenuQuote from: Raleon on 03.05.2008, 20:24:46
Chcel som pisat skor, ale blbne mi net. taze, co sa mne nepaci (dufam ze beres kritiku v dobrom...):
V prvom rade, teda musim povedat ze na Spectre som nahral zopar textoviek, sice boli ceskeho tvorenia, ale i tak, boli to pekne hry.(teda nejake dobre rady, co som tam videl, a v tvojom chyba)
No teda
1- Uz ma predbehli: kontrola prikazov ma byt caseINsensitive! je to dost odradzajuce, ked clivek musi sahat stale na ten shift.
2- prikazy - podporuj aj skratene formy prikazov - north/n west/w south/s east/e help/?
3- v texte pis namiesto ,,nalavo vidis'' radsej ,,na juh vidis'' - clovek sa lepsie orientuje
4- trosku prestilizuj text. V textovke je to prave text co ma vytvarat atmosferu. Teda vyhybaj tomu co mas na zaciatku trebars: ,,neviem kde som. vsade stromy. Uz viem kde som'' ale nejak dynamickejsie: ,,neviem kde som. Velkou bolestou otvaram oci, slnko medzi konarmi stromov priamo svieti ostrym svetlom do mojich oci. Citim vonu prirody, a pomalicky zacinam ziskavat spat moje vnemy. Obzeram sa, jezis! som v lese, vo vsetkych smeroch vidim len nekonecnu armadu stromov. Mam strach.. '' atd. (nesom nejaky Stur, ale dufam chapes na co myslim)
5- pod textom opisujuci priestor, davaj aj moznosti, kde moze clovek ist. Je to totiz zadrzajuce, ked clovek musi na kazdom mieste davat Look...
6- to iste s predmetmi. Vypisuj, co na danom mieste uz hrac objavil, aby zase nemusel davat look.... (k objaveniu teda treba napr. examine object... a tak by uz hrac mal vidiet v miestnosti aj novoobjaveny predmet...)
zatial tolko. som nedohral do konca..
ale inac pekne to bude. Drzim ti palce...
Quote from: johnyo13 on 03.05.2008, 16:21:21
chcel som to skusit ale neviem ake prikazy pouzit![]()
Quote from: nighthunter on 02.05.2008, 18:55:49
jj prihlasujem sa ako dobrovolny betatester vasich hier
Quote from: Raleon on 02.05.2008, 18:09:23
Jednoznacne tu daj link potom na tvoj vytvor!
Quote from: mirekadd step - v konecnom dosledku bude step reprezentovat iba akysi kontajner, ktory bude obsahovat informacie o aktualnom stave - o miestnosti, v ktorej sa hrac nachadza (kde je, ake veci tam su, kadial sa odtial moze dostat von) a o aktualnom stave jeho batohu (teda - co v nom ma - sluzi ako oblubeny prikaz inventar).
dolezita je metoda NextStep rozhrania IGame. da sa predpokladat, ze vasa herna logika sa bude nachadzat niekde v triede, ktora bude implementovat prave toto rozhranie. tato metoda je dolezita, pretoze to bude ona, ktora dostane ako paramater prikaz, ktory hrac zadal z prikazoveho riadku (alebo niekde v nejakom klikacom okne). metoda NextStep ho spracuje a ako vysledok vrati objekt implementujuci rozhranie IStep, z ktoreho je mozne ziskat informacie o aktualnom kroku hry. a jednoducho ich je potom mozne zobrazit na jednom mieste. teda - nebudu sa zobrazovat pocas spracovavania prikazu, ale miesto toho sa vytvori novy objekt, ktory bude tieto informacie niest. vyhodou je potom napriklad aj to, ze je mozne tieto informacie zobrazit jednoduchsie ci uz do gui aplikacie alebo do konzoly.