• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - johnyo13

#501
ahaaaa...postupne odhalujem skryte zakutia zadania tohto zadania :D :D
btw. teraz mam uz commands dost zbytocny..sice na load save exit sa hodi..ok dorobim.dik za vysvetlenie:)
#502
nie ja to nemam vobec robene cez commands
len sa mi zda lepsie hrat instinktivne..teda neviem co chcem robit tak napsiem..
>>pouzit kompas
a tak napise: zly prikaz
tak musis zadat
>>commands
precitas co sa da robit das napr:
>>preskumat (...potom zase:)
>>commands
precitas co mozes preskumat
>>napis na stene
-hotovo

kdezto ja dam:
>>pouzit kompas
hned vypsie ze sa to neda, aj co sa da aktualne pouzit
>>preskumat
hned vypsie co sa da preskumat
>>napis na stene
-hotovo

nie je to sice velky rozdiel, ale ked to robis casto tak to potesi..mne sa to paci viac
#503
uz som to nasiel, ale neviem ci je to povinne..sak niektore veci mozem riesit aj inac..fakt sa mi nepaci ten pristup..spravte to ale musite pouzivat nase vymysly aj ked to mozno viete spravit inac (z mojho pohladu lepsie)..napr tu je to dost zdlhave pisat vsade commands

a este k tym interfesom..ked niekto deli ulohu medzi viacerych ludi, tak asi aj povie co ta-ktora fcia ma robit (hoci implementacia ostava stale na teba)..a nie len napise nazvy fcii a rob s tym co chces...napr.(v extremnom pripade) moze moja fcia GetDescription() ukoncovat hru..a dalsi clovek ju bude pouzivat na prechod do inej miestnosti..ta potom chcem vidiet tu spajanie programu :D
#504
to prikazy/commands je povinne? je to zadane niekde na moodli? ci to je len vasa implementacia? nech viem ci to mam prerabat...hoci mne sa to viac paci tak..a dalo mi dost roboty kym som to poriadne pocyklil aby vzdy vyhadzovalo len pouzitelne prikazy..no ked je to povinne tak to prerobim

for KOSTI: mohol si to napisat niekde do uvodu..napr. (FOR HELP TRY "COMMANDS")..aby to bolo jasne aj dalsim:)
#505
chcel som to skusit ale neviem ake prikazy pouzit :D
ja som to riesil tak ze po zadani zleho prikazu ti program vypsie vsetky moznosti:
napr
>>fdsklaj

Zly vstup! Zadaj: pokracovat, preskumat alebo  pouzit!
>>pokracovat

mozes ist na :
                 -juh
                 -sever
>>vychod

na vychod sa ist neda!

mozes ist na :
                 -juh
                 -sever

...atd...
#506
jj.ja som pouzil Step ako IStep, nie ako abstract Step..a vlastne som ho pouzival tak ze kostruktor triedy Step vyzera zhruba:
public Step(Room room, BackPack backPack)..
no a potom v tele som priradil tomu stepu vsetky zakladne informacie ako: pozicia aktualnej miestnosti (vzhladom na mapu), arraylisty miestnosti a batohu, vychody z miestnosti atd (aspon myslim..nechce sa mi teraz spustat projekt..idem spat) a tiez rozne vypisy..teda co kde je,kam sa da ist...
potom v triede Game, ktora (okrem ineho) tie miestnosti, veci atd. vygenerovala uz len spustim metodu start() a ta vytvori novy step..s nastaveniami ktore su aktualne na zaciatku hry a v cykle vola metodu NextStep(cmd)..kt.,vlastne vytvara nove stepy na zaklade argumentu cmd...
btw. som si vedomy toho, ze som to robil casto dost zlozito, ale akosi nie je casu nazvys a nechcem velmi spekulovat, hlavne ze to ide...
este jedna poznamka...dost mi vadi ten system ze musite pouzit toto, ale co to ma robit musite domysliet sami..napr. pouzivam obycajny getter na description, ale zaroven tam musim mat aj metodu GetDescription() , ktora pochadza z implementovaneho rozhrania..teda ja neviem co ta fcia ma robit, tak robi to iste co ten getter..co je samozrejme blbost..ale budiz:)
#507
huraaa..uz sa mam spravene miestnosti a mozem sa po nich hybat (aj s osetrenim kam sa neda ist)..nakoniec je ten step celkom uzitocny..len mi trvalo cely den kym som pochopil na co to sluzi :) :)
#508
vdaka..uz sa mi to zacina vyjasnovat:)
#509
Quote from: kOsTi on  02.05.2008, 18:08:16
kedze sa vytvara Step stale za kazdym prikazom tak by si tam mal mat veci ktore vlastne charakterizuju aktualny stav hry (miestnost, back pack, mozne smery atd)

ked tak velmi chces tak ja mam konstruktor takyto:

public Step(string roomName, string roomDesc, ArrayList roomDirs, ArrayList backPackContent, ArrayList itemList)
no o to mi islo, lebo v interfejse IGame je: IStep NextStep(string command); teda tomu nerozumiem!?
#510
Quote from: Agamemnon on  02.05.2008, 18:01:13
Quote from: johnyo13 on  02.05.2008, 17:59:07
no to si mi vobec nepomohol,aj ked vdaka za snahu..mna by zaujimalo co konkretne mas v parametroch fcie step ty... len string cmd? alebo este nieco viac?
(napr poziciu hraca, mozne vychody, arraylist veci(v mistnosti/batohu)???)
popis miestnosti, kde sa hráč nachádza, obsah backpacku, príkaz, ktorý hráč zadal... a pod.
sry moja chyba, mal som na mysli argumenty fcie teda new Step("toto") ..teda co ma byt tam..len cmd??
#511
no to si mi vobec nepomohol,aj ked vdaka za snahu..mna by zaujimalo co konkretne mas v parametroch fcie step ty... len string cmd? alebo este nieco viac?
(napr poziciu hraca, mozne vychody, arraylist veci(v mistnosti/batohu)???)
#512
nemohol by tu niekto hodit ten Step(staci hruby "nacrt")? napr. ake parametre ma brat, co ma byt v konstruktore, a kde sa ten step vlastne potom pouzije..ti ktori s tym stepom robia a bolo im to vysvetlene na cviku..mi sme sa totiz ku zadaniu na cviku este nikdy nedostali a nemam predstavu jak to ma ten step fungovat! thx.
#513
2. ro?ník / Re: Matematická logika
30.04.2008, 23:57:34
tie uz su obsadene..musis si vymysliet inu  :j_tongue:
#514
2. ro?ník / Re: Java
30.04.2008, 23:03:45
mate rovnake policka(tiles) aj ked si nastavite vlastne rozmery pola??...lebo mne pri niektorych hodnotach vykresluje miesto stvorcekov male obdlzniky, a zas pri inych hodnotach da normalne stvorceky..neviem ani na zaklade coho..
EDIT: uz viem..blbne to ked je hodnota poctu stlpcov mensia ako 9, teda ked dlzka "hlavicky" je vacsia ako dlzka vsetkych stvorcekov v jednom riadku...
#515
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 23:55:57
no to robi zatial aj mne..ale dnes uz sa mi do toho nechce pozerat..spravil som zatial aspon to, ze cas sa spusta po odkryti prvej dlazdice..
teraz uz treba daco aj z cisca nastudovat (zajtra mozno podumem :bananawrite: ;D)
#516
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 17:43:10
teraz som skusal riesit tu volbu interfacu cez argumenty, problem je ze ak dam -swing tak sa otvori nove okno so swingom, ak dam -(blbost) da DEAFULT_UI, a ak dam console, proste to zbehne ale fakt len preblesne nieco cez obrazovku, ziadne pole ani nic sa neukaze, teda ak je deafult_ui nastavene na "console" v cmd mi nic nezbehne ani ked zadam blbost alebo ziaden argument, swing ide v pohode...zaujimave je ze v netBeansoch mi to vypise v pohode...ale tam len podla deafultu lebo neviem zadat parametre(resp. este som to nehladal)..neviete v com by to mohlo byt???
EDIT..nasiel som tie argumenty v Beansoch..ide to tak jak ma ist aj console aj swing..takze problem je len v cmd..neviete o nejakom rieseni??
#517
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 17:12:15
to sa mna pytas? ked hej ta mam dajake (asi 4) a dalsie dorobim ked budem mat ten zaklad hotovy..no a este samozrejme musim vsetko okomentovat kedze doteraz som to kus zanedbal bk
#518
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 16:54:22
Quote from: Mao on  26.04.2008, 01:53:54
Quote from: johnyo13 on  26.04.2008, 01:05:38
no to je fakt zaujimave!! ja totiz v getNumberOf nemam ziaden cyklus..mam totiz premenne triedy field: markedTiles a openTiles ktore sa inkrementuju alebo dekrementuju ak sa niekde otvara alebo oznacuje/odznacuje tile...nechapem preco to nefunguje len ak dam rozdielny pocet riadkov a stlpcov :j_undecided:

A kde konkretne to spadne?
Podla mna mas podeobny problem ako mal buhehe, ze mas niekde v cykloch prehodene rowCount a columnCount, ale mas na oboch miestach to iste. AAle to je len take hadanie naslepo
jj. bolo to v tom(dva krat getRowCount)..ale som musiel 3x prejst zdrojovy kod kym som to nasiel,takze uz len dorobit DB a koneeeec!
#519
2. ro?ník / Re: Java
26.04.2008, 01:05:38
no to je fakt zaujimave!! ja totiz v getNumberOf nemam ziaden cyklus..mam totiz premenne triedy field: markedTiles a openTiles ktore sa inkrementuju alebo dekrementuju ak sa niekde otvara alebo oznacuje/odznacuje tile...nechapem preco to nefunguje len ak dam rozdielny pocet riadkov a stlpcov :j_undecided:
#520
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 21:10:27
Quote from: buhehe on  24.04.2008, 05:27:00
thx....skusim popozerat ze co...ale na custom mi to funguje aj na intermediate mi to funguje...
edit: uz som nasiel ryzu....ked xcem vytvotit hracie pole co nema rovnaky pocet riadkov a stlpcov tha vtedy to zblbne...
edit2: uz som to urobil chyba bola dakde uplne inde a to v triede Field
zaujimave...mam viac-menej podobny problem..kde presne si mal chybu ty???
#521
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 20:21:23
som daco poskusal ale asi bude chyba v load()
mam to nejaq taq (kedze nerozumiem vynimkam tak som to polepil tak aby to aspon kompiler vzal)
public static Settings load(){
   
        ObjectInputStream setingsInputStream = null;
        try {
            setingsInputStream = new ObjectInputStream(new FileInputStream(SETTING_FILE));
            return (Settings) setingsInputStream.readObject();
        } catch (ClassNotFoundException e) {
            return Settings.BEGINNER;
        } catch (IOException e) {
            return Settings.BEGINNER;
        } finally {
            try {
                setingsInputStream.close();
            } catch (IOException e) {
                //nastala vynimka v metode load()
            }
        }

je to zle???
#522
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 20:03:34
no mne totiz vebec nejdu tie settingy..ani swing mi nechce spustit a hadze NullPoinerException kvoli nim..ale neviem najst chybu tak skusam menit vsetko mozne..
#523
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 19:55:45
nemozete tu niekto hodit konstruktor private Minesweeper() {...} bo som v nom skusal menit dajake detaily a teraz neviem ako vyzeral povodne  :ohmigod: thx!
#524
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 17:11:58
aha..uz chapem..to funguje iba na mieste kde uz su oznacene vsetky miny :)
to puq: ty hravas miny aj viac ako pol hodiny? co to za obtiaznost? MegaBrutalSkillExpert???  :lol9:
#525
2. ro?ník / Re: Java
25.04.2008, 17:01:04
aky prakticky vyznam ma odkryvanie susednych policok stlacenim oboch tlacitok mysi???