• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - ursus

#426
Quote from: mirek on  28.04.2010, 05:18:27
Quote from: ursus on  28.04.2010, 05:15:20
Quote from: mirek on  28.04.2010, 04:24:26
Quote from: ursus on  28.04.2010, 04:00:12
Mirku, mam na teba dotaz

tie zadania, resp algoritmy, mam robit pre konkretne rozmery sveta zadane tym obrazkom alebo pre univerzalne pre rozmerovo hocijaky svet?
ak hej, tak mozem to aj nejako kontrolovat? kedze napr pri niektorych zadaniach postrebujes stred, cize idealne by bolo aby to malo neparny pocet prvkov v danom riadku/stplci

atd

dufam ze vies co myslim

samozrejme, ze musi byt algoritmus univerzalny - pre lubovolnu mapu/svet, ktory vyhovuje zadanym podmienkam. v opacnom pripade by stacila len postupnost funkcii podobne, ako tomu bolo v prvom cviku (nieco, co sa dalo spravit na par riadkov, sme robili na strasnevelkypocet riadkov). takze ziadny hardcode.

no a niekedy by bolo idealne, aby bol svet neparny, ale budes sa musiet asi vysporiadat aj s tym, ze bude proste parny.

okej, fpohode
ja len k tej ulohe s paskalovym trojuholnikom (10.pyramida) by som to mal v pripade parneho sveta vypisovat ako
a) pokial sa mi prvky zmestia do roadku, tzn posledny bude prazdny
b) alebo pokial zaplnim secky riadky, tj odrezem prvky z konca riadku

thx

ak to ma byt trojuholnik, musia tam byt vsetky prvky. ak budes orezavat, uz to bude stvoruholnik.

well, je to pyramida  ;D , a tie nemali odzaciatku nutne trojuholnikove strany ;D
okej, beriem ze a) je spravne
#427
1. ro?ník / Re: programovanie
28.04.2010, 05:16:30
 :D ;D :ringsmiley: :bannana_guitar: :ropebanana:

to je dred roka ;D
#428
Quote from: mirek on  28.04.2010, 04:24:26
Quote from: ursus on  28.04.2010, 04:00:12
Mirku, mam na teba dotaz

tie zadania, resp algoritmy, mam robit pre konkretne rozmery sveta zadane tym obrazkom alebo pre univerzalne pre rozmerovo hocijaky svet?
ak hej, tak mozem to aj nejako kontrolovat? kedze napr pri niektorych zadaniach postrebujes stred, cize idealne by bolo aby to malo neparny pocet prvkov v danom riadku/stplci

atd

dufam ze vies co myslim

samozrejme, ze musi byt algoritmus univerzalny - pre lubovolnu mapu/svet, ktory vyhovuje zadanym podmienkam. v opacnom pripade by stacila len postupnost funkcii podobne, ako tomu bolo v prvom cviku (nieco, co sa dalo spravit na par riadkov, sme robili na strasnevelkypocet riadkov). takze ziadny hardcode.

no a niekedy by bolo idealne, aby bol svet neparny, ale budes sa musiet asi vysporiadat aj s tym, ze bude proste parny.

okej, fpohode
ja len k tej ulohe s paskalovym trojuholnikom (10.pyramida) by som to mal v pripade parneho sveta vypisovat ako
a) pokial sa mi prvky zmestia do roadku, tzn posledny bude prazdny
b) alebo pokial zaplnim secky riadky, tj odrezem prvky z konca riadku

thx
#429
Mirku, mam na teba dotaz

tie zadania, resp algoritmy, mam robit pre konkretne rozmery sveta zadane tym obrazkom alebo pre univerzalne pre rozmerovo hocijaky svet?
ak hej, tak mozem to aj nejako kontrolovat? kedze napr pri niektorych zadaniach postrebujes stred, cize idealne by bolo aby to malo neparny pocet prvkov v danom riadku/stplci

atd

dufam ze vies co myslim
#430
1. ro?ník / Re: FYZIKA - Labaky
28.04.2010, 03:20:36
kto vie borci ci treba labaky co sme merali v 10tom tyzdni odovzdat uz v 11tom tyzdni, kedze v 12tom piseme ten zapocet

je to pravda?
#431
do maxima prihraj prvy prvok pola a ptm cyklom prejdi cely svet a vzdy porovavaj aktualny prvok na ktorom stojis s maximom a ak je dany prvok vacsi ako maximum tak ho prirad do maxima
#432
1. ro?ník / Re: Fyzika - ZAPOCET
27.04.2010, 18:58:17
na prednaske sa to pise?
#433
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
27.04.2010, 13:43:07
noa, vypocet musis mat tak ci tak, bez vypoctu spravnu odpoved nebere :trestac:
#434
1. ro?ník / Re: PPI
27.04.2010, 04:38:27
Quote from: sulo on  26.04.2010, 01:34:56
Neviete, či treba, aby mal ten referát z PPI aj titulný list (ako zadania)? A nejaký zoznam zdrojov?

noo hej, ale nemyslim ze je nejako extremne predpisana forma

skola
fakulta

nazov prace

meno priezvisko
skupina
rok
konzultant
#435
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
26.04.2010, 18:49:29
inac, niekto si zabudol kalkulacku, a kedze som charakter tak ju hladajte u herr kovaca
#436
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
26.04.2010, 18:31:55
lahky zapocet bu bu bu bu bu

toto bol akoze vtip dopice  :whacko: :whacko: :whacko:

hlavne ze som si krasne siel do skoly nateseny, ze fajne som sa naucil celu zbierku a jeb
#437
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
26.04.2010, 05:18:50
budu aj tie diagramy? :trestac:
#438
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
25.04.2010, 08:52:28
bude aj thevenin a norton? :trestac:
#439
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
25.04.2010, 02:53:10
no ok, zle som mal slucky, ale stale nechapem, zalezi na smere tej slucky? musia byt secky rovnakym smerom vlastne?

lebo

ak som si ich dal secky rovnakym smerom hej, tak ptm pre ten prud I4
by nemala byt rovnica
I4 = Is3 - Is2 ? ;jedine co mi sedi, aj ptm do vypoctu aby vyslo 15Is3 = 15, resp Is3 = 1A je rovnica pre I4 = Is3 + Is2

dik
#440
1. ro?ník / Re: ELEKTROTECHNIKA?
25.04.2010, 02:02:50
zdar mam otazku, ak robim metodu sluckovych prdov

konkretne napr priklad 1.4.3
http://kteem.fei.tuke.sk/dokumenty/et1/1.pdf

a ak mam v slucke vetvu s prudovym zdrojom, tak ako to pocitam? vynecham danu celu slucku lebo sa bude rovnat tomu prudu?
teda konkretne v tom priklade by som vynechal dve slucky, teda mi ostane jedna rovnica a znej vela asi nevypocitam-.-

niekto kto mi s tymto pomoze? mozem ponuknut programko ako protivahu ;D
#441
Quote from: totaluser on  22.04.2010, 22:10:57
blabla

no ved, ako si povedal, cez nejake whajly prejdes sirku a kazdym krokom inkrementujes velkost sirky, narazis na koniec sveta, otocis sa smerom dole, a znova to iste az kym nedojde na koniec, a takto budes mat premennych vyska, sirka aktualne rozmery sveta, a rob to normalne cez cykly, nemusis mat na secko funkciu ;D

ale sak vlastne aj mozes, a nvm preco by si menil library.c, normalne to v main.c nad main() budes pisat, klasicky jak na zaciatku cvik s karlom

je to jedno proste ;D
#442
ja ti nevem dude, dneska som spravil labak na fyzu pre kamarata a dostal som pol litra vodky ;D
#443
Quote from: Maxim88915 on  21.04.2010, 19:32:01
Pocujte ludia, nenajde sa tu neaka dobra dusa ktora by my mohla pomoct zo zadanim ? Alebo mozno niekto kto uz mal toto zadanie.

http://stargate.cnl.tuke.sk/~mirek/pvjc/scenarios/zadania.html

Moje je 8 - Hlavna Diagonala

Vrela vdaka za akukolvek pomoc  :)

thx

sak vzdy pokladas beeper v kazdom riadku o jednu x-ovu suradnicu dalej az kym nenarazi na konec sirky sveta..
#444
hento s OpenGL/directX vie niekto?
#445
sak su tam bonusovky ktore sa mozu robit,
s tymi poschodiami to je lahke, ovladanie sipkami to je tiez len hranie sa v lcurses, ten prikazovy riadok to je tiez lahke

to s OpenGL a directX by mohol niekto urobit a ptm mi to ukazat ;D
#446
uz su zadania?
#447
1. ro?ník / Re: PPI
19.04.2010, 01:31:53
tie na vokorosovy su v pdf?
#448
1. ro?ník / Re: PPI
18.04.2010, 11:05:13
 :baaa: caute, mozte niekto hodit cca otazky kto uz pisal? dk
#449
Quote from: Safyia on  13.04.2010, 16:08:36
Quote from: sulo on  13.04.2010, 08:06:32
Quote from: ursus on  13.04.2010, 03:27:16
nechce sa mi to cele prezerat ale

for(i=0;i<height;i++){
for(j=0;j<width;j++){
world[ i ][j] = newWorld[ i ][j];

     
     }
  }
ale chujovo naplnujes to pole nie? ved je predsa dvojrozmerne

Myslím, že tam pôvodne bolo [ i ][ j ], len sa to nahradilo BBCode kurzívou ;D
Ale i tak, nemozes dat world[ i ][j] = newWorld[ i ][j]; ked nemas nikde definovane world :D Co chces do toho newWrold prepisovat? podla toho pola hore by to malo byt world1[ i ][j] = newWorld[ i ][j];
no no mate pravdu aj s tym bbcode, nestudoval som to;D
#450
nechce sa mi to cele prezerat ale

for(i=0;i<height;i++){
for(j=0;j<width;j++){
world[ i ][j] = newWorld[ i ][j];

     
     }
  }
ale chujovo naplnujes to pole nie? ved je predsa dvojrozmerne