• Welcome to TUKE FÓRUM - Fórum pre študentov Technickej Univerzity v Košiciach.
 
Menu

Zobrazi� pr�spevky

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Zobrazi� pr�spevky Menu

Messages - JCube

#3476
Quote from: mirek on  28.03.2008, 09:20:34
Quote from: kOsTi on  28.03.2008, 02:19:38
ja robim po anglicky .... aa myslim ze ak sa bude velmi odlisovat od scenara co si odovzdal a cviciaci bude mat podozrenie ze to nie je tvoja praca tak smola :)

no - na tomto mieste by som podotkol, ze je specifikovany zoznam prikazov, ktore hra ma obsahovat. a tie su po slovacky... (okrem load a save). takze - uz tu je iste obmedzenie...
to asi nebude dobre ked som si ich poanglictil co? :)
#3477
O ničom / Re: Mensi prieskum II
28.03.2008, 05:51:11
stricky je newbe... :D
#3478
zaujimavy sposob ukladania... :)

my bad serializacia bude v 11 tyzdni...uz by som mal ist spat...
#3479
2. ro?ník / Re: PS CISCO - TESTY
28.03.2008, 05:27:08
nevidel som sice obrazok ale doplnim ze prve zariadenie schopne spracovat ICMP echo request...
#3480
O ničom / Re: Vybrané slová TUKÉ
28.03.2008, 04:58:21
Quote from: Havran on  28.03.2008, 04:52:20
Quote from: JCube on  28.03.2008, 04:49:01
btw zomg znova pochadza z wow ako pwned
pwned neni z wow ale normalneho Warcraftu ;)
my bad
#3481
O ničom / Re: Vybrané slová TUKÉ
28.03.2008, 04:49:01
btw zomg znova pochadza z wow ako pwned
#3482
O ničom / Re: Vybrané slová TUKÉ
28.03.2008, 04:47:36
yop
#3483
2. ro?ník / Re: Estetika
28.03.2008, 04:16:29
juj a este k tomu ako... :emot-LMAO:
#3484
2. ro?ník / Re: Estetika
28.03.2008, 04:10:27
hm estetika cosi cez osem stran :) este najst obrazky...
#3485
Quote from: Mao on  28.03.2008, 04:06:22
este som to nerobil, ale najskor to bude tak, ze serializujes informacie o objektoch do suboru. Asi najskor v binarnom tvare, aj ked by sa to dalo aj pomocou XML< i ked nevidim zmysle pouzitia XML, kto by chcel citat co je v save-e  hry :-)
Ta serializacia objetu v bin tvare je pouzita aj v minach, tak tam sa na to kukni a mozno ti to  nieco pomoze.

dakujem :thumbs-up: pisem si  bv
#3486
povest notorika mam ja! :D tak mi ju neberte... :D
#3487
nad tymto som pravdupovediac nerozmyslal...najskor by som nejak ulozil hodnoty premennych a potom pri vytvarani vytvoril znova objekty s hodnotami ulozenych premennych...
#3488
viem si vytlacit hocijaky dokument na nerozoznanie od originalu pokym tam nie su specialne znaky ako vodotlac alebo ine ochranne prvky... :) a ospravedlnenka od lekara take daco nema...cize teoreticky trikrat vynechat mozem... :)
#3489
a cvika z OP su zaujimave tak preco nechodit... ;)
#3490
ja pijem sam! ale iba caj...lapacho... :)
#3491
ja to mam ako motto hry.. :)
#3492
O ničom / Re: som na****** na cely svet
27.03.2008, 22:05:46
yop ja viem...ale myslim ze prave takymi vychytavkami sa daju ludia zaujat (aspon dufam :D )
#3493
Syberia bola peckova...alebo still life
#3494
Quote from: Sooloni on  27.03.2008, 20:53:54
ok.. a este kolko casu ti to zabralo priblizne?

dve hodiny cca....ale asi hodinu som si varil caj... :P
#3495
O ničom / Re: som na****** na cely svet
27.03.2008, 21:09:34
easy to je...taky dotaz...stale sa keca o tej bezpecnosti kodu a zapuzdreniach a podobne...nebolo by dobre ukazat v com su tie uskalia ked k niecomu pristupujem priamo a tak?
#3496
tak klasika...napisal som si zhruba scenar - slovami co sa tam bude diat plus nejake dialogy som si povymyslal...potom som sa snazil zovseobecnit tie postavy a veci co sa tam nachadzaju - napr Item, NPC a podobne...plus som do class diagramu pridal tie predpisane rozhrania co tam maju byt...a napisal som scenar taky ako bol ten priklad na indianu jonesa..
#3497
O ničom / Re: som na****** na cely svet
27.03.2008, 20:49:55
pochopil som navrhove vzory...tesim sa... :)
#3498
O ničom / Re: som na****** na cely svet
27.03.2008, 20:20:35
tha ja sa pre blbosti nezvrusujem..
#3499
O ničom / Re: som na****** na cely svet
27.03.2008, 19:50:19
o aky listok sa jedna?
#3500
Quote from: Payne on  27.03.2008, 02:59:46
pocujte v tej fronte co treba programovat...

tak co znamenaju vlastne tie polozky struktury ze Capacity, Front, Rear, Size? resp. nieje cudne napisana funkcia enqueue?

bo barz cudne sa mi to zda a nekoresponduje to s tou animaciou podla toho...
treba tam naprogramovat funkciu front ktora vrati prvy prvok fronty, dalej dequeue ktora spravi to ze odstrani prvy prvok z fronty a potrom kombinaciu oboch...

capacity je kapacita frontu front je idenx prvej polozky rear poslednej size je aktrualna velkost frontu...v enqueue ta matie asi funkcia Succ() ktora robi to ze ak index posledneho prvu je o jedno mensi ako kapacita frontu tak za index prvku sa zvoli cislo 0 (to znamena posledn yu prvok frontu bude ten prvy)..to sa robi preto lebo nikde nie je povedane ze fronta musi zacinat prave prvkom s indexom 0